تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۶
کد مطلب : ۶۴۵۰۶

بهانه‌ای که مدیران دست کارشناسان داده‌اند

۲
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از کسانی که معتقدند برای معرفی استان پول و اعتبارات لازم است، گفت: برای معرفی کهگیلویه و بویراحمد همت بیش از پول لازم است.
سید موسی خادمی در جمع برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان اظهار کرد: وقتی قرار است در کشور جشنواره و همایشی ملی و بین‌المللی برگزار شود همه مسئولان استانی در دستگاه‌های مختلف پای کار بیایند و برای معرفی استان کمک کنند تا از بن‌بست‌ها خارج شویم.
*برای معرفی کهگیلویه و بویراحمد همت بیش از پول لازم است
وی، یکی از راه‌های عبور از بن‌بست را معرفی هر چه بیشتر توانمندی و استعدادهای استان در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: قرار است که استان ما در جشنواره بین‌المللی میراث فرهنگی معنوی ناملموس در اصفهان شرکت کند که می‌بینیم مدیران ما در توجیه اقداماتی که برای حضور در جشنواره انجام نداده‌اند دائم از کمبود اعتبارات و منابع می‌گویند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همه سرمایه لازم برای معرفی استان را پول و اعتبارات ندانست و افزود: فکر می‌کنم بسیاری از کارها از جمله آماده کردن مستندهای فرهنگی تنها همت نیاز دارد نه پول.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خطاب قرار دادن مدیران استانی به خصوص در حوزه فرهنگی که در این میان کارشناسان آن‌ها در ادارات چه کاره‌اند و چه می‌کنند، تصریح کرد: به گونه‌ای عمل کرده‌ایم که کارشناس وظیفه خود را به دلیل نبود اعتبارات انجام نمی‌دهد.
این مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد از عشایر به عنوان بهترین میراث فرهنگی و تاریخی استان یاد کرد و گفت: با تکیه بر ظرفیت عشایر می‌توان در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشت از جمله در خصوص کوچ عشایر که می‌توان با ثبت ملی و بین‌المللی و جهانی آن اقدامی بزرگ انجام دهیم.
خادمی متذکر شد: در خصوص نحوه زندگی عشایر و برای نمونه روز خوب و روز بد در بحث کوچ کردن می‌توان کارهای زیادی انجام داد و مستندات تاریخی و ارزنده‌ای تولید کرد تا استان در این زمینه کاری ماندگار و منحصر به فرد داشته باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نیاز به کار در استان را بیش از نیاز به منابع دانست و تصریح کرد: برای مثال اداره کار هم می‌تواند مشاغل تاریخی و سنتی استان را که تنها منحصر به کهگیلویه و بویراحمد است بدون این که پول و اعتبار زیادی بخواهد مستندسازی کند تا بتوانیم از فرهنگ با ریشه استان خود در مجامع گوناگون دفاع کنیم و در همایش‌ها و کنگره‌ها و جشنواره‌های مختلف دست خالی نباشیم.
این مسئول از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی غنی و پربار از مواریث فرهنگی نام برد که با همت و اراده مردم و مسئولان می‌توان این توانمندی‌ها را برای ایجاد سرمایه‌گذاری و کار و تولید بیشتر مورد استفاده قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار بفر ما در طول يك سال گذشته تاكنون چه كاري را براي استان انجام داديد؟ جناب خادمي با حلوا حلوا گفتن كام كسي شرين نمي شود!!! شما از اجراء دال پل سوم بشار عاجز هستي تا چه رسد به ساير پروژ هاي در شهرستان ها وا مصيبتا كه اين استان از قافله عقب ماند ودر ادارات استان كسي پاسخگو نيست و جناب خادمي شما مقصر هستي چون هيچ كس از شما حساب نمي برد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار همین عرضه شما را می رسونه که سازمان نظام کاردانی در دوره استاندار بودن شما داره تعطیل می شه ، اخه این چقدر زشت و ناپسنده برای استان ما ، وای به حال ما کاردانها ی عضو .....
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1