تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب : ۶۴۴۲۴

پیام فرماندار بویراحمد بمناسبت هفته دفاع مقدس

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد با ارسال پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی‌داشت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن کامل این پیام بدین شرح است؛dfaaamoghadc
دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار، تا ابد به یادگار خواهد ماند.
زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم‏ اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.
دوران هشت ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی وحراست ازمرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک،  برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد. دفاع امت اسلامی ایران در برابرتجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخارآفرینی مبارزات حق طلبانه، یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود.
هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام نیست، واژه ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی. آنجا که زمان، خود نیز کرانه ای محدود دارد. ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و از آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.
هم اکنون نیز کشورهای مستکبر با استفاده از اهرمهای سیاسی، نظامی و اقتصادی خود در مناطق مختلف قصد آشوب و ایجاد رعب و وحشت دارند که ملتها را از حقوق اصلی و مسلم خود بازدارند اما اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و بیداری کشورهای اسلامی باعث شده تا آنان را از این تفکر واهی مأیوس نموده و مسیر انقلاب اسلامی با رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب "مدظله" به شایستگی طی شود.
اينجانب فرا رسيدن هفته دفاع مقدس كه نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در طول تاريخ دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقية ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي (مد ظله العالي) و ملت شهيد پرور ايران اسلامي به خصوص مردم خطه ي دلاور پرور بویراحمد تبريك عرض می نمایم.
 
هوشنگ یاری پور
فرماندار بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1