تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۶۴۳۰۱

گچساران میزبان جشنواره منطقه‎ای تئاتر فجر

۲
۰
کبنا ؛rahimiii
فرماندار گچساران گفت: جشنواره منطقه‎ای تئاتر فجر در گچساران برگزار خواهد شد.
عبدالرحیم رحیمی امشب در جلسه شورای اداری گچساران که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهار کرد: اهمیت دفاع مقدس آنقدر بالاست که اگر ساعت‌ها صحبت کردن قطره‌ای از رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و ایثارگران را نمی‌توان به تصویر کشاند.
وی بااشاره به عملیات‌های مختلف پیروز در جنگ تحمیلی، افزود:  در 8 سال جنگ نابرابر دشمن آنچه مطرح و مدنظر دشمن قسم خورده ما بود، بحث خاک و مرز جغرافیایی نبود بلکه هدف آنان براندازی نظام و انقلاب بوده است.
فرماندار گچساران، پیروزی در جنگ تحمیلی را مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران همراه با رهبریت امامی آگاه قلمداد کرد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه شرعی و ملی همه ماست و منتی بر نهاد یا دستگاهی خاصی نیست زیرا که آرامش امروز همه ما مرهون همان دلاوری‌های دفاع مقدس است.
رحیمی با اشاره به مناسبت‌های مختلف پیش‌رو از جمله بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس و برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه خاتون (ص)، تصریح کرد: احساس من بر این است که حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) در شهر و استان ما خیلی مظلوم واقع شده است تا جایی که شاید تاکنون حتی در ذهن‌ها نگنجیده که حداقل خیابان، بلوار یا کوچه‌ای از شهرمان را به نام ایشان مزین کنیم.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه خاتون (س) علاوه‌بر آثار معنوی دارای اهداف متعددی از جمله مهم‌ترین  آن در زمینه اقتصادی و شناساندن گچساران به‎عنوان شهری که حرم چهارم اهل بیت در آن واقع شده است.
فرماندار گچساران یادآور شد: بحث کنگره یک موضوع فردی نیست بلکه همه ما از مردم تا مسئولان اجرایی نسبت به برگزاری مطلوب آن دخیل هستیم.
وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه خاتون (س) در دو روز متوالی 16 و 17 مهرماه، بیان کرد: روز اول در خود شهرستان تحت عنوان خوانش مقالات و داوری و... و روز دوم در جوار حرم مطهر که هردو روز از طریق رسانه پخش مستقیم خواهد شد.
رحیمی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: آموزش و پرورش و مدارس مختص به فرد خاص یا گروه خاصی نیست بلکه همه فرزندان ما در این مدارس به کسب علم و دانش مشغول هستند.
وی، خواستار همکاری همه ادارات و نهادها با آموزش و پرورش گچساران در راستای  ترویج علم و تربیت شد و اذعان کرد: فرزندان این خاک دارای استعدادهای شکوفایی هستند که در المپیادها و مسابقات بسیاری درخشیده‎اند، لکن همه دستگاه‌های اجرایی موظف در هرچه بهتر برگزاری سال  تحصیلی جدید هستند.
فرماندار گچساران در بخشی از سخنان خود با اشاره به رژه 31 شهریور، افزود: همه ادارات از جمله شهرداری با شست‌وشوی مکان، نیروی انتظامی در بحث امنیتی و شبکه بهداشت در بحث اورژانس و آمبولانس در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رژه تلاش کنند.
رحیمی از برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر خبر داد و گفت: بعد از اتمام کنگره ملی بی‌بی حکیمه خاتون (س)، گچساران میزبان برگزاری جشنواره تئاتر فجر خواهد بود.
وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در گچساران نیز در معرفی شهر و مسائل فرهنگی موثر است، عنوان کرد: خانواده‎ها باید جهت استفاده مفید فرزندان خود از  اوقات فراغت، آنان را به سمت‎و‎سوی هنر سوق دهند .
گفتنی است؛ در این جلسه با اهدای لوح تقدیری از خدمات محمود اسدپور رئیس سابق شورای اسلامی دوگنبدان تقدیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
احسنت
بچها
Iran, Islamic Republic of
عینک
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1