تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۶۴۲۸۰

گچساران راه ارتباطی 6 استان به مناطق جنگی

۷
۰
کبنا ؛DSC00301
فرمانده سپاه پاسداران گچساران با بیان اینکه گچساران راه ارتباطی 6 استان شرقی به مناطق عملیاتی جنوب در دوران دفاع مقدس بوده است، گفت: انتظار ما از مردم گچساران این است که در برنامه‌های دفاع مقدس هر چه باشکوه‌تر حضور به هم‌ رسانند.
جهانگیر انصاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که در سالن جلسات سپاه پاسداران برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی در راستای  به نمایش گذاشتن ایثار و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه این هفته را باید گرامی بداریم، افزود: در هفته دفاع مقدس باید برنامه‌هایی در خور شان مردم شهیدپرور گچساران و در راستای رضایت خداوند و شهدای والامقامی که این هفته متعلق به آنها نیز هست، برگزار شود.
فرمانده سپاه پاسداران گچساران با اشاره به فعالیت خوب رسانه‌ها و نقش آنها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: خبرنگاران به‌ عنوان سفیران بسیجی و زبان گویای مردم گچساران و کشور هستند که نقش آنها نیز در اطلاع‌رسانی و بررسی مشکلات مردم انکارناپذیر است.
انصاری خبرنگاران را سربازان و افسران نظام در فضای مجازی و جنگ فرهنگی دشمن خواند و گفت: خبرنگاران می‌توانند با قلم خود حماسه‌ای همچون فرماندهان دلیر جنگ در دفاع مقدس نقش‌آفرینی و حماسه خلق کنند.
وی با بیان اینکه استان ما در فضای مجازی خوب کار کرده است، بیان کرد: امید است که خبرنگاران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس از طریق فضای مجازی حقایق بسیج، سپاه پاسداران و تمامی ارگان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته تا خاری در چشم دشمنان اسلام شود.
فرمانده سپاه پاسداران گچساران با اشاره به برگزاری باشکوه رژه 31 شهریور، خاطرنشان کرد: امسال همانند سال‌های گذشته و بلکه باشکوه‌تر رژه 31 شهریور با حضور گردان‌های امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، عاشورا، بیت‌المقدس، گردان امنیتی، آرپی جی زن و تیم مهندسی با تمام امکانات و تجهیزات که از طریق راه و شهرسازی، بسیج نفت و گاز و شهرداری آماده شده است، یگان‌های بهداری متشکل از بیمارستان‎ها، اورژانس و شبکه بهداشت و گردان‎های ادارات، اصناف، بسیج مهندسی و...  برگزار خواهد شد.
انصاری با بیان اینکه شهدا زنده و عندربهم یرزوقنند، عنوان کرد: همه ما باید در هر سمت و مکانی که هستیم وظایفمان را در برابر شهدا به خوبی انجام دهیم و با تمسک به اهل بیت و استمداد از خود شهدا راهشان را ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه گچساران راه ارتباطی 6 استان شرقی کشور به مناطق عملیاتی جنوب در دوران دفاع مقدس بوده است، آن را  معبر شهیدان خواند و اظهار کرد: انتظار ما از مردم شهیدپرور گچساران این است که در برنامه‌های دفاع مقدس هر چه باشکوه‌تر حضور به هم‌ رسانند.
فرمانده سپاه پاسداران گچساران با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گچساران، عنوان کرد: علاوه‌ بر رژه باشکوه 31 شهریور، آذین‌بندی شهر و سنگرسازی و نمایش گذاشتن نمادی از دفاع مقدس در جلوی ادارات، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، همایش بسیج مهندسین، افتتاح کافی‌نت و نت‌سرای کانون فرهنگی بسیج، برگزاری یادواره‌ها، غبارروبی و سرکشی از خانواده‌های شهدا، سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه‌های نماز جمعه از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.
انصاری بابیان اینکه در مجموع 20 برنامه شاخص فرهنگی در هفته دفاع مقدس گچساران برگزار می‌شود، افزود: از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته نشست سیاسی و بصیرتی فرماندهان سپاه، مسابقات وبلاگ‌نویسی، برپایی ایستگاه صلواتی، مراسم گرامیداشت دفاع مقدس در مدارس شهرستان، همایش عفاف و حجاب است.
نام شما

آدرس ايميل شما

لر با غیرت
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سرهنگ محبوب انصاری مردی که با کاراش در گچساران زبان زد مردم شریف ان شهر شده.الحق انصاری های مقیم گچساران خدمات ارزنده ای به این شهرستان نموده اند.
فردا
United States
دلاور خسته نباشی
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر ارزشی و اصولگرا جناب سرگرد فتحی مسئول محترم سازمان حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه گچساران
صادق علیپور
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سربازان گمنام اقا امام زمان(عج) و همچنین درود خدا و ائمه ما بر برادر ارزشی و ولایتمدار ما جناب سرگرد فتحی فرمانده حفاظت اطلاعات سپاه گچساران...کاش همه مسئولین ما صداقت و شهامت و خدمت بی منت به خلق الله را از سرگرد فتحی بیاموزند...
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
خدایی باور نکنید تمتم کامنت ها رو بچه هاش نوشته
رضا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا هم هیچ خدمتی به این شهر نکردندهر چه نیروی انقلابی و حزب اللهی تو این شهر توسط اصلاح طلبان قلع و قم کردند .... از یک نفرشون هم حمایت نکرده واقعا جای تاسفه
یونس
Iran, Islamic Republic of
برادر .دست از این ریا کار هات بر دارد تا کی می خوای مردم را فریب بدی
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1