تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۶۴۲۴۸

جوابیه شرکت نفت گچساران به تاجگردون

۷۴
۱
کبنا ؛.naftGachsaran
چندی پیش نماینده مردم گچساران و باشت طی نامه ای خطاب به وزیر نفت(کلیک کنید) از بی عدالتی های صورت گرفته در رابطه با موضوع استخدام در اداره حراست شرکت نفت گچساران اعتراض نمود و بیان داشت که این اداره قرار است بدون اطلاع‌رسانی عمومی و خارج از مقررات اداری نیرو جذب نماید که این امر با نادیده گرفتن بسیاری از ارجاعات جنابعالی، وزیر سابق و دیگر مسئولین وزارت نفت است.
روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در این رابطه جوابیه ای تنظیم و به تحریریه کبنا نیوز ارسال نموده است که عیناً منتشر می شود.
بسمه تعالی
سلام علیکم
احتراماً در پاسخ به مطلب منتشره با عنوان «نامه اعتراضی تاجگردون به وزیر نفت» مورخ  1393/6/23 در آن رسانه که بر اساس نامه نماینده محترم مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تنظیم گردیده است توضیحات زیر ارسال می شود. خواهشمند است به منظور روشن شدن افکار عمومی در نخستین فرصت پیش رو منتشر گردد.
«پیگیری مطالبات مردم و تلاش برای بهبود اوضاع ساکنان مناطق حوزه انتخابیه یکی از مهمترین وظایف و مسئولیت های خطیر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است و تمام سازمان ها و دستگاههای دولتی و خصوصی مؤظف اند در راستای تحقق این مهم همکاری و اهتمام لازم را داشته باشند. مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از قدیمی ترین و ساختارمندترین شرکت های نفتی ایران، خود را متعلق به مردم دانسته و یقینا در فعالیت های جاری و برنامه های توسعه ای، همواره منافع و مصالح عموم مردم بویژه ساکنان مناطق پیرامونی را سرلوحه کار می داند. براین اساس این شرکت تاکنون در پاسخگویی و همکاری مؤثر برای کاستن از دغدغه های نمایندگان محترم مجلس نهایت همکاری را داشته است. اما از آنجا که نامه اخیر قبل از رسیدگی در مجموعه وزارت نفت و ارائه پاسخ، در اختیار رسانه های جمعی قرار گرفته، ارائه نکات و توضیحات زیر جهت آگاهی افکار عمومی ضروری است:
نخست اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در یک سال گذشته هیچ گونه جذب و استخدام نیروی انسانی در قالب پیمانکاری یا قراردادی صورت نداشته است. در خصوص پیش بینی جذب بی ضابطه نیرو نیز که مضمون اصلی نامه مذکور را تشکیل می دهد، با توجه به وجود نیروی مازاد در بخش حراست و نیز با عنایت به بخشنامه وزارتی تا اطلاع ثانوی هیچگونه برنامه ای برای جذب نیروی انسانی وجود ندارد.
این شرکت در حال حاضر منحصراً برای تامین امنیت پروژه هایی که به طور موقت در سطح شرکت اجرا می شود اعم از راهسازی، تعمیر و تکمیل جاده ها، چاه ها و دکل های حفاری و غیره از میان ساکنان بومی محل اجرای پروژه‌ها نیروهای واجد صلاحیت را شناسایی و به پیمانکار معرفی می نماید تا به صورت روزمزد در پست های موقت نگهبانی مشغول به کار شده و پس از اتمام این  پروژه نیز به این عزیزان خاتمه کار داده می شود، که این مورد اخیر یعنی بکارگیری افراد بیکار بومی ساکن در محل اجرای پروژه های واقع در حوزه عملیات مناطق نفتخیزجنوب برای پست های موقت نگهبانی، یک امر عادی است که از دیر باز تا کنون صورت می گرفته و قطعاً مغایرتی با قوانین و مقررات و یا صرفه و صلاح حوزه انتخابیه آن نماینده محترم نیز ندارد.
بدیهی است چنانچه مدارک و مستنداتی دال بر وقوع تخلف از سوی موکلین به نماینده محترم گچساران و باشت ارائه شده، به این امور ارسال تا شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نسبت به پیگیری و رسیدگی اهتمام لازم را معمول نماید.»

روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

ktj
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج محمد باورساد

درود
دزود
درود
تی نیوز
Iran, Islamic Republic of
اگر راست میگه تاجگردون جلوی استخدامی ش# در اینور و انور را بگیرد

یا اگر راست میگید جلو زمین خواری معاون ## س## را بگیرید
بهمن
Iran, Islamic Republic of
پس سیروس خداشناس رو کی آورده سر کار که در گشت ویژه حراست غیر صنعتی مشغول بکار است
محمد
Iran, Islamic Republic of
ب... ..رو هم شخص ف.... آورده سر کار و.........سریع اخراجش کنید
تی نیوز
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز جناب آقای تاجگردون
باسلام

جنابعالی در تهران تشریف دارید و متاسفانه خبر ندارید که افرادی که در دفتر شما مشغول کار هستند چکونه از سربرگ دفتر شما و نام شما استفاده میکنند تا نیرویی از اقوام نزدیک را در جایی مشغول نمایند.
واقع بین باش وکیل
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج غلام احوالت چطوره اگر بهت بر نمی خوره یک سوال داشتم

آیا هیچ میدانی که به چه پزشک تحصیلکرده بیکار وجود دارد

پس چگونه است که دکتر ر# که بازنشسته است و خودش نیز قند خون دارد در سد چم شیر گچساران با حقوقی ماهیانه هفت میلیون تومان مشغول به کار میشود

چه پاسخی دارید
روزی برملا میشود
Iran, Islamic Republic of
روزی در این شهر برملا خواهد شد که نماینده این شهر برادر شما یعنی ### بوده است

این را همه مدیران میگویند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دستتون تو یک کاسه است چرا بدن دست شما باید بدن به آقای تاجگردون یا وزارت نفت بازرس بفرسته یا سایت مسخص کنه که مدارک و شواهد به اون سایت بدن.به قول قدیمیها په بدن دست گربه
دروغ زشته
Iran, Islamic Republic of
آقای باورساد یعنی اطلاع ندارند برخی از همکارانشان محبت کرده اند ونیروهای را وارد مجموعه کرده اند میگی نه برو ببین نگهبانان بیمارستان و ...کی مشغول بکار شده اند./
مراد
Iran, Islamic Republic of
اقای تاچگردون فکری ،تجدیدنظری برای این روسای پاک تعطیلی که بر اساس ارای انتخاباتی گذاشته ای بکن؟؟؟؟
برترین حراست شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
مشکل اقای فاطمی وباورساد اینه که جلوی تخلفات رو میگرن

ما بهتون افتخار میکنیم سید اولاد پیغمبر

مشکل شماها اینه که نمیزارید تخلف اتفاق بیوفته ونیروهای سفارشی این اقایون رو جذب کنید

ما بهتون افتخار میکنیم ودعای خیر ما پشت سر شما هستش
خامی
Iran, Islamic Republic of
از سر ناآگاهی و از سر حرف مردم هیچ وقت کسی رو زیر سوال نبریم چون حرف باد هواست.
همیشه یه دنیای دیگه ای هم وجود داشته و دارد و باید در محضرش جوابگو باشیم.
درود بر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و پرسنل پاک و زحمت کش آن.
خسته نباشید.
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باورساد حیا کن گچساران رو رها کن .درد برسلطان قلبها تاجگردون
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باورصاد حیا کن گچساران رو رها کن . درود بر سلطان تاجگردون .و در ضمن یکی از نیروهایی رو که بردین سره کار برادر م# ف# هست اگه مشخصات دقیقتر میخوای از مهندس دو رو باقری سوال کنید
Iran, Islamic Republic of
ملا غلام خود کرده راتدبیری نیست وقتی روی نیروهای غیره بومی سرمایگذاری می کنی و ضعیف ترینها را به عنوان مدیران خود انتخاب پس باید ناهماهنگی بین شما و مدیرانت باشد در ضمن نامه نگاری جنابعالی نه تنها مشکل بیکاری را حل نمی کند بلکه بر ان می افزاید. شما فقط به کار عمرانی اکتفا کرده ای برادر مردم از فرط بیکاری فرزندانشان از درون دارند می سوزند و هرکسی مراجعه کرده به شما شما در جواب فرموده اید مگر کار توی جیبم ثبت است.
جو یای کار
Iran, Islamic Republic of
آقای تا جگردون جذ ب. خ### و بستگان درچه یک لیدرها یتان دربیمارسنان نفت ظلم در حق ما ست که پارتی ندا شتیم.دم از عدالت نزنید.
دکل
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر عوام فریبی و توجیح می کنید اگر واقا راست می گوئید بروید ببنید که م# ش# با چه ضابطه ای حدود یکسال می باشد در اداره حراست مشغول کار گردیده . فقط به صرف اینکه پدرش با مدیران بالا دستی دوست است . واقعا بروید تحقیق کنید . جهت اطلاع آقای بهمن سمغانی
سید
Iran, Islamic Republic of
با سلام چرا بهبود محیط کار آقای خداشناس حراست اینقدر مردم رو اذیت میکنند و از همه چی زده میکنن؟
جهاد
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان نفت مستقل ازشرکت بهره برداری نفت وگازگچساران بوده ومستقیم زیرنظربهداشت ودرمان تهران است.گرفتن نیرو به شرکت ارتباطی ندارد.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
اگر ریگی د ر کفش نداشتید به چه علت جوابیه را دور دادید تا جگردون بدون علت حرف نمی زند و به شما ثابت خواهد کرد
گرسنه
Iran, Islamic Republic of
چون اسم دکتر ر#رو اوردی باید بگم که ایشون با رانت تاجگردونی هفت میلیون از سد چم شیر میگیره که ماهی یه بیمارم نداره. ایشون مرکز متادون درمانی داره که بالاترین حمایت وسهمیه داروی را داره و تحت پوشش حمایتی اقای رضایی دبیر شورای هماهنگی و آقای عابدی معاونت مخدر دانشگاه بدن بازرسی ماهی ده تومن کاسبه. هم حقوق بازنشستگی وزارت بهداش و میگیره هم مطب زده و مهمتر ازهمه ازطرف دکتر رستمی مرکز بهداشت گچساران که دوکلام حرف بزنه یکیش حاج غلامه، دکتر ر# شده پزشک طب کار گچساران یعنی ماهی پنجاه تا صد میلیون درآمد. درحالیکه پزشکان مستخدم دولت بافشار ح# و دفتر نماینده بعد از 15 سال سابقه خدمتی مجبورن برن زیر دست بهورزا کارکنن یا برن روستاهای دور برای ماهی یک میلیون و چهارصد! برادرمن روزی که رآی مینداختی به صندوق باید فکر میکردی که انحصار قدرت در دست ارباب نوکر تبار،نتیجه اش بهتر ازین نخواهد شد.
گرسنه
Iran, Islamic Republic of
پاکدل رو برداشتن که یه مدیر مطیع بزارن سرجاش آقای باورصاد اون اوایل توصیه های ح### رو تاحدودی عملی کرد دکتر تندر بهداشت نفت هم همینطور،اما دیدن که توقع و دستورات خانواده تاجگردون بسیار زیاده و میتونه برای اعتبار و آبرویشان گران تموم بشه گفتن آقا نمیتونیم توصیه غیر قانونی بپذیریم. تاجگردون عصبانی شد که باورصاد مطیع او نیست تصمیم گرفت برش داره. این اول و آخر ماجراست. بنده خدا باورصاد میخواد این آخر خدمتی با آبرو و نام نیک بازنشسته بشه.اما تاجگردون میخواد ازین مدیر باتجربه و آبرومند یکشبه نوکر بسازه که نمیشه.
marin
Europe
اقای تاجگردون از این ناراحتن که چرا اقوام و دور بریهای خودشو نذاشتین! خوب راست میگه دیگه همه که نباید برن سر کار!؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
میگن چند نفر از اقوام رئیس دفتر نماینده در بین استخدام شدگان وجود دارد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون شما دنبال کردید اگر برکنار نشه شکست سیاسی بدی خوردی اینو تمام نفتیها میگن.جهت اعطلاع حضرت عالی.دقیقا روزی که شما شکایت به وزیر دادی ایشون چند نفر دوباره تو این شلوغی آورد سر کار.اگه واقعا دنبال مچ گیری هستی از امور قرادادها آمار نفراتی که قبل از ایشون اومدن سر کار رو بگیر با الان مقایسه کن.در ضمن ایشون تخلفات دیگری هم دارند خلافی که در دوران پاکدل بعضی از ریس ها انجام میدادند، 1دوستی از امکانات ورزشی و اتاقک و کولر صحبت کرد..چه خوب گفتند.ایشان اضافه کاری هایی برای بعضی از کارمندان وفادار خود ماهیانه در نظر میگیرد و سر ماه مبالغی را از آنها باز پس میگیرد به عنوان خرید البسه ورزشی و ..،.، 2از ایشان سوال شود پول کولر دو تیکه ها از کجا تآمین میشود مگر نه اینکه از جیب پیمانکاران حراست گرفته میشود و در عوض برای آنها چند پست اضافه تر روی سند ایشان نوشته میشود.در ضمن کولر خونه خودت هم از همون جنس واز همون نصاب کولر حراست استفاده کرده بودی البته آقای ا.م.که راننده و اقوام خانمت هست واسطه همه این کارهات بوده و به پشتوانه جعفری که شما را سر لج سینا ریاست قبلی حراست بود گذاشت سر این پست تا قبل از این کجا بودی.شما همکلاس پسر جعفری بودی و مورد اطمینان ایشان و دفتر دار تو خودش تعین کرد تا گذارشات و ایشان منتقل کند.دیل دیگر بیکار ندارد.....،?انشاله که پیگیری شود و برای همه مشخص شود.در ضمن آقای باورصاد هم از این قضیه بی خبر است.با تشکر از مدیر محترم سایت
اشنا
Iran, Islamic Republic of
اگر نیاز است من 6نفر از کسانی را فاطمی با فامیل بازی روی کار اورده برای شما بنویسم
123
Iran, Islamic Republic of
تاج فقط پایگاه اطلاع رسانی خوبی داره و بس....براش از کاه کوه میسازن
همشهر.از گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلان خدمت دکتر تاجکردون با توحه به این که شما شخصی فهمیدی می باشید بدانید که تمام این اخبارهای که به شما داده اند دقیقا صحت ندارد و هدف این افرادی که این حرفها را میزنند برای خراب کردن شخصیت شما هستند چون با توجه به دولت جدید جذب نیرو ممنوع می باشد و این موضوع جذب نیرو اصلا صحت ندارد و نداشته است چون به زمان انتخابات نزدیک شده است می خواهند چهره و کار کردهای شما را زیر سوال ببرند پس هوشیارباشید
فاقد قوم و خویش در شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت گچساران کجاش متعلق به مردمه ،میتوانید نسبت به بررسی افرادی که در این مجموعه استخدام شده اند اقدام نمایید آنگاه متوجه خواهید شد که سیستم خاله خرزویی و قومگرایی و طایفه بازی در این مجموعه حکمفرماست.آنگاه متوجه خواهید شد که متعلق به همه مردم نبوده و نیست ،فقط تو شعارها میگویند متعلق به مردمه
تاجگردون عشق است
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام >در برابر بيعدالتي مثل شيرژيان بتاز.
هوادار تاج
Iran, Islamic Republic of
ما زنده به آنيم كه آرام نگيريم
موجيم كه آسودگي ما عدم ماست
....
.
.
.
.
..

داش غلام ما بيش از قبل حامي و پشتيبان شما هستيم.جلوي پارتي بازي و سياسي بازي و بيعدالتي را بگير.

.
اميد
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه نفتي ها و مردم مظلوم گچساران"و هوادار تاجگردون باشهامت:


اندكي صبر صحر نزديك است.
جوان بيكار
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه هر مسول دو رو و رابطه بازدر نفت::::
لطفا التماس نكنيد چون تاجگردون با كسي تعارف ندارد.
موقع التماس گذشته است.قبلا بايد فكر اين روز ها را مي كرديد.تاج بايد حق جوانان بيكار را بگيرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون چرا بعضی به پشتیبانی شما در ادارات مشغول بکار میشن ولی دم از عدالت و انجام کارهای اقتصادی میزنی کارهای اقتصادی را هم برای سرمایه گذاری شرکتهای آقایان ا# ع#و ف# انجام میدی و کارها را برای فرزندان و خواهرزادها و برادرزاده هایش
پاسخ به دانشجو
Iran, Islamic Republic of
عقل کل تو از کجا میدونی که دیل بیکار ندارد ،لازمه بیشتر تحقیق کنی چون اکثر جوانان تحصیل کرده دیل درحال حاضر بیکارند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
همش فیلم آقای تاجگردن اگه شما خبر نداشته باشین یقیناً برادر شما خبر داره اصلاً پیشنهاد میدم به جا خودتون برادرتون برا دوره بعد معرفی کنید والا
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
پس ص ن# ، و د# ا م#، م ن#، م م# رو کی و چطوری گذاشتن سر کار همه اینه ظرف 1ماه گذشته به صورت قراردادی در حراست و فضای سبز شرکت نفت مشغول بکار شدند یا فیلم بازی می کنین یا اونقدر ضعیفین که از زیرمجموعتون خبر ندارین در هر صورت تأسف داره
فردا
United States
با سلام، تاجگردون اگه داره حرص میزنه سر اینه که نیروها را برای جذب آرا دور بعد من معرفی کنم، یا اینکه فاطمی اگه نیرو جذب کرده بومی هستند ولی آقای تاجگردون خودش نیرو از مراغه، همدان و... آورده،. آقای تاجگردون شما بهتره به فکر پروژه هاتون تو کیش باشید،دوستان آگاه باشید هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون لااقل کمی از کارها و سرمایه هاکه واسه ا# ها جور میکنی کمی هم به فکر مردم باش
اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه نماینده محترم خیلی از دست مدیرعامل نفت ناراحت است . شاید علت عمده اش اینه که رئیس نفت اعتقاد داره باید پست های نفت دست افراد کاردان باشه نه کسانی که فقط حزب و گروه را میشناسند و هیچ هنری جز تملق نماینده و خط و باند ندارند. شاید نماینده محترم میخواهد همان بلای که سر دانشگاه آزاد آورد یعنی دادن پستهای تخصصی به افراد بی سواد و متملق را سر شرکت نفت بیاورد. طرف گذاشتند رئیس ارتباط با صنعت بلد نیست کامپوتر روشن و خاموش کنه ، یا مدیر اداری اصلا منی دونه وظیفه مدیر اداری چیه ، طرف بلد نیست یه بخشنامه ساده چهار خطی بخواند شده مدیر اداری و...
جناب رئیس نفت اگه میخوای بمانی ئ ریاست کنی باید تسلیم باند تمامیت طلب و ... بشی تا مثل محمودی رئیس دانشگاه حمایتت کنند یا باید خرابت کنند تا بروی.
ولی نماینده محترم من خودم یک اصلاح طلب واقعی هستم ولی افسوس میخورم که شما نماد این تفکر در گچساران هستید.
سالها سال دانشگاه آزاد و... دست راستیها و دیلها بود(من خود باوی هستم ) ولی غلط کنند که اونا اگه از کارهای سبک و زشت کرده باشند.
بسیار متاسفم برای عملکرد نماینده ام که ادعای روشنفکری دارد بعد ملعبه دست آدمهای کوچک کوچه و بازار شده است.
عاشق ولایت
Iran, Islamic Republic of
امان از دست مردم بابا بستونه از بدبختی خودتون افتادین به جون. هم دیگر. بزارید شهر آرام باشه ای دل غافل. فکر دیگه ای کنید فاطمى هم بنده خدا داره به شهر مون خدمت میکنه جنجال را نیندازید. بدهکار میشیت قیامت. سيد خدا خسته نباشید به راهت ادامه بده. ولايتى ها پشت سرتن الله اکبر
ب ا
Iran, Islamic Republic of
باسلام. اقای تاجگردون شما ازمدیران کارامد . مومن و خداشناس که عملکردهایشان براساس تقوا .عدالت راستی ودر راستای تحقق ارمان های الهی و انسانی و رهبری انقلاب اسلامی گام برمیدارند و بدون از روابط قوم گرایی.باند گرایی و گوش به فرمان نبودن چنین شخصیتهای مثالی گام برمیدارند و انجام وظیفه میکنند و حقیقتنا اشکار است که محتوای نامه شما به وزیر نفت سراسر کینه توزانه بوده ودر جهت استفاده نکردن از چنین شخصیتهای با تجربه و خدوم و بزرگ بوده است پس شما به حق وحقیقت نزدیک باشید تابه تحت اثر قرارگرفتن از نزدیکان وبی بصیرتان .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون تو از نیروهایی که باند بازی .جناح بازی نمیکنند بدت میاد
ب
Iran, Islamic Republic of
بببب
ب ا
Iran, Islamic Republic of
باسلام.اقای تاجگردون شمابانیروهای مومن کارامد.مدبر وخداشناس همچون اقای دکتر فاطمی که عملکردهایشان از روی تقوا. عدالت راستین وخدمت به مردم درجهت تحقق اهداف و ارمان های الهی وانسانی ورهبری جمهوری اسلامی میباشند وهمچنین پابست خیالات خام وحزبی وباند گرایی نیستند ونخواهد بودوصرفا خداوند بزرگ و سعادت مردم وخدمت صادقانه به انها د ر دنیا واخرت انهارادارند مخالف هستی. نامه سراسر کینه توزانه وباند گرایی شما به وزیر نفت صرفا برای رضایت ویا ازخود راضی نگه داشتن اطرافیانتون بوده وگر نه هیچ تخلفی صورت نگرفته ودعای خیر وحمایت دلهای مابدرقه افرادی امثال ایشان ومهندس باور ساد باشد ان شاء الله.
آرش کنارکوهی
Iran, Islamic Republic of
با عذرخواهی از شما دوست گرامی، از انتشار اسامی که ذکر فرموده اید معذوریم.
اسامی را می توانید به نهادهای مربوطه ارسال فرمایید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
باسلام به ارواح طیبه شهدا و تمامی خدمتگزاران صدیق به نظام و انقلاب و همچنین درود خدا بر رهبر عظیم الشأن انقلاب
جای بسی تأسف است که سیر مراحل رشد شهرستان گچساران تا بوده و هست با اقدامات خصمانه و تخریب شخصیتهای کاری و انقلابی مورد هجوم قرار گرفته تا شهر و دیار ما همیشه عقب مانده و قومگرا بماند.
آقای تاجگردون عملکرد شما به مانند گاو زرد شیرده می باشد...
چرا که یک انسان که نمونه بارز به خدمت رسانی به مردم فقیر (به گفته خود شما در مجلس) باید مورد هجوم واقع گردد.
جناب دکتر فاطمی که سعادت سید بودن هم نصیب ایشان می باشد نمونه کامل یک مدیر دلسوز و انقلابی در سطح وزارت نفت بوده که عنوان رییس برتر حراست نفت را نیز به یدک می کشد،بلی تمامی کارکنان حراست نفت از ایشان راضی بوده و قطع به یقین جز برای رضای خدا و خشنودی دل ولی فقیه زمان قدم بر نمیدارد.
دست مریضاد سید که الحق و الانصاف شایسته نام مادرت حضرت زهرا هستی
خدا پشت و پناهت و امید به. ترقی روزاافزون از خدای بارک و تعالی را برای شما و تمامی خدمتگزاران صدیق به نظام راخواستاریم
میر یونًّس از سادات
Iran, Islamic Republic of
ما چه گناهی کردیم که نه فامیل داخل شرکت نفت داریم و نه بلدیم از دفتر جنابعالی نامه بگیریم؟؟؟؟
ما کار میخوایم.....آیا گناهه؟؟؟
نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
ای بابادکترشمااگه راست میگی بروان کسانی که باواسته ازاستانهای دیگه اومدن شرکت نفت روبگیر بروجلوی این همه زمین خواری که خودت کامل میدونی روبگیر نه بیا نون بچه هایی که ازشهر خودمون آمدن سرکارلاعقل ایناهمشهری خودمون هستن شماکه هرچی آوریغیربومی بوده کجای کاری.
نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
ای بابا دکتر ازچی ناراحتی از اینکه چند نفر بچه های شهر خودمون آمدن سرکار شما خودتان که هرچی آوردیدغیربومی بوداگه راست میگی برو جلوی این همه آدمهایی که دارن زمینهای شهرمون رو غیرقانونی میگیرن روبگیر نه بیانون بچه های خودمون روببر
حراست
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون حرف زده و عمل میکنه اگه نزنه شکست بزرگی خورده و معلوم میشه واقعا چقدر در نفت ضعیفه.چون میگن جعفری مدتی در حراست مرکزی نفت بوده و برش زیادی داره و از فاطمی حمایت زیادی میکنه.درود بر مرد بزرگ باوی که مردانه از حق جوانان گچساران حمایت میکنه.اله اکبر
یک دلسوز
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای تاجگردون
...که .دیپلمم نیست ویه نیرویه پیمانیه چطور از حفاری میاد شرکت نفت گچساران وهمکاره شرکت ومشاور باورساد ومعاون . میشه .لطفا اقای کناری وحکاشه از حذف اسم خوداری نمایید .ممنون
رحمان
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون اگه راست میگی و استفاده از فرصت شغلی حق همه هست ، پس چرا خودت مرتبا افرادی را برای جذب به شرکت معرفی میکنی؟ اگه این افراد فقط به درخواست شما جذب بشن کار خوبی انجام شده؟ اینقدر ضد و نقیض صحبت نکنید.
مجید
Iran, Islamic Republic of
حیف
تاجگردون
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
فقط میشه گفت یاد حاج نارکی به خیر...
خجالتم نمیکشن که با وجود بیکاری سرسام اور با افتخار میگن در یک سال اخیر استخدام نداشتیم و تا اطلاع ثانوی هم خبری از کار نیست.
تقی
Iran, Islamic Republic of
خواهشا بحث اصلاح طلب و اصولگرا رو پیش نیارید که قدیمی شده .اقای تاجگردون اینقدر خوب کار داره میکنه که صدای سید باقر موسوی در اومده بعد شما میاد##تحویل میدید
تاج شکن
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون خودتون کامنتها رو بخونین متوجه میشین دارین به بیراهه میرین.برادر من زمان . گذشته.شما باور ندارین مردم از. ارباب عبور کردن.مردم خیال میکردن شما متفاوت از سلفتان هستید بهتون رای دادن اما تجربه نشون داده که ممکنه کوهی رو از سر جاش تکون داد اما نمیشه انسانی رو از خوی خودش برگردوند. شماهم طبل توخالی تشریف داشتی. این از مدیرانت اون از اصلاح طلبان با هویت و با شناسنامه که پشت کردن بهتون .اینم از وضعیت بیکاری و سفره مردم. شما بجز چند فامیل و نوکر مطیعفبرای توده چه کاری کرده اید/ همش تبلیغات همش پروپاگاندا،همش هیاهو و بلوف سسیاسی میون مردم گرسنه مناطق نفتخیز. اندکی صبر،سحر نزدیک است. یک نکته هم برای تحریریه و سردبیران کبناف حالا متوجه میشوید وقتی واقعیات را منعکس میکنید و حرف دل مردم رو میزنید چقد مشروعیت و اقبال بیشتری کسب میکنید؟ حالا میفهمید نتیجخ حمایت بیدریغتان از اصحاب انحصار چقدر میتواند حامعه را به عقب برگرداند؟ برادران ژورنالیست من، شما تعهد اخلاقی و حرفه ای دارید که جامعه رو از بن بست فقر فرهنگی و ارباب سالاری نجات بدید. برخی هم اصلاح طلبان رو هم حاکمیت رو هم مردم رو و هم جهان آزاد رو با حرف و ژست بی عمل فریب بدن.اما تاکی؟ حالا کبنا شده سایت وزین و ع### شده سایت صیغه ای.عجب زمانه ای
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
بی شک یکی از مدیران پاک و مومن اقای دکتر فاطمی میباشد ایشان در جهت رفع مشکلات پرسنل اداره حراست زحمات زیادی کشیده اند بی انصافی است اگر زحمات ایشان نادیده گرفته شود
ر.ن
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض خسته نباشی به اقای دکتر فاطمی و مهندس باورساد.از اینکه دارید جلوی بی عدالتی های واقعی و نیروهای سفارش شده تاجگردون و امثال ایشان را میگرید علیه شما بر خواستن و دارند بر علیه اداره حراست که نمونه برتری کشوری شده و مایه افتخار این استان شده شورش میکنند.خداوند متعال پشتوانه ی مدیرانی همچون دکتر فاطمی و مهندس باورساد.
ا.ب
Iran, Islamic Republic of
باسلام.هر کسی که از نزدیک با دکتر فاطمی سروکار دارد و یا ایشان را میشناسند شاهد و مشاهده میکنند که مبنای مدیریت اجرایی ایشان رضایت خاص خداوند و عدالت و خدمت صادقانه و پاک بدون از هیچگونه غش و وش
و تخلف اداری و انسانی میباشد و همین عملکردهای موفق و همراه با رضایت تمام پرسنل شرکت ملی نفت و گاز گچساران باعث شد رتبه برتر حراست کشوری را بدست اورد و این برچسپ ها و تضادها و تخلفات به ایشان نمیچسپد.دورود بر این مدیر موفق و الگو.
واقع بین...
Iran, Islamic Republic of
درود بر این مدیر پاک و شایسته جناب اقای دکتر فاطمی
لیسانس پالایش بیکار
Iran, Islamic Republic of
با سلام .
آقای تاجگردون شما اگه کار وحرف بلدی به وزیر بگو که نفت وگاز گچساران رتبه اول صادرات رو داره چرا باید این همه بیکار داشته باشه. ولی انگار پدر کشتگی با بچه های باشت و گچساران داری که میخوای آمارشون بدی.......
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر تاجگردون
شما چرا !!! شما که چندتا از فامیلهای درجه یکتونو گذاشتن همه کاره پتروشیمی گچساران(همونی که قبل از انتخابات امیدی به راه اندازی آن نداشتید )
بگم ... بگم!!!
برزو
Iran, Islamic Republic of
آقای فاطمی چند نفری را که جذب کردی( بعنوان نیروی حجمی!!) و در واحد های آی تی و صدور کارت و ... ستاد حراست مشغول بکار هستند و فرزندان مدیران ... می باشند .
البته این چند نفرو که ما دیدیم بقیه که بیرونن واویلا !
Iran, Islamic Republic of
سلام
آیا آقای تاجگردون جوابیه شرکت نفت و گاز گچساران را دادند؟!
آیا آقای تاجگردون جوابیه شرکت نفت و گاز گچساران را دادند؟!
آیا آقای تاجگردون جوابیه شرکت نفت و گاز گچساران را دادند؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون هرگاه رئیس حراست نفت وگاز را برداشتی آنگاه متوجه می شوی چندتا نیرو با رابطه های سیاسی وخویش قومی سرکار آمده اند فعلا" ریش وقیچی دست خودشان است آیا پستهای جدیدی که راه اندازی نموده از جمله دوربینهای مدار بسته کارخانه ها دروغ است آیا درست است نیروهای رسمی وسابقه دار را برداری ونیروی پیمانکاری یک شبه را جایگزین نمایند آیا عدالت چنین است آیا به اسم اسلام باید خون مردم را مکید









۹






۹
گمنام
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ربطی به رسمی یا پیمانی نداره
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان
من در رابطه با مدیر اداره حراست نفت گچساران ک الحق و النصاف یکی از مدیران با تجریه و وافعا خدا شناس و خیر که در سالیان داراز امر مدیریت اداره حراست را برعهده دارند عرض کنم که ایشان با تعهد ب کار و مدیریت جدی و قوی در این اداره امنیت شرکت نفت ک دومین شرکت بزرگ نفتی در ایران را داراست و از طرف وزیر به عنوان بهترین مدیر حراست نفت برگزیده شده که این کار جز با فعالیت شبانه روزی ایشان و پرسنل زحمت کش و بی ادعای ایشان ام بدون شک انجام نمی شد.....
چند سوالی اینجا مطرح است ...
۱-چرا به پاس این همه فعالیت حتی یک بار از طرف نماینده ما از افای فاطمی تقدیر صورت نگرفته است و ایا این جز عرض ورزی چیز دیگری هست..
۲-سوال دوم اینکه اگر ازطرف خود نماینده نیروهایی رو به اقای ریس معرفی میکرند و ایشان تن به استخدام نیروهای ایشان میدادند ایا طرح این شکایت صورت میگرفت ...
۳-چرا نماینده ما در سال اخر دوره ریاست نمایندگی ایشان اقدام ب این گونه شکایات میکند جز اینکه افکار مردم رابه طرف خود با ارایه شکایت به وزیر جلب کند
۴-ایا بهتر نیست به جای طرح شکایت فلان رییس به اقای وزیرطرح شکایتی در باره راه اندازی پتروشیمی گچساران به ایشان ارجاع شود
۵-و ایا در سازمانهای دیگر اب و برق و گاز و ....استخدامی خارج از ضوابط قانونی صورت نمی گیرد چرا به دنبال شکایت و بررسی ان گونه استخدامی ها را نمی گیرید جز عرض ورزی با فلان رییس
محمد
Iran, Islamic Republic of
س
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون..........تمام این دیدگاهها توسط دکتر .به کارکنان حراست .پیام داده که بر علیه تاجگردون بنویسند.اگر ریس .می گوید کسی را بدون بند پ نیاوردهام اسمای تک تک انها را برایتان بنویسم در یک دیدگاه........حتی زیر دیپلم وجود دارد....ریس .برای تمامی دوستان واشنایان خود اضافه کاری رد می کند ورای بقیه کارکنان حراست......
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب .جان که دید گاه ۶۸ را نوشته ای واقعا که نمی دانی یا از لیدرهای .هستی ....واقعا مایه ننگ است برای شما با این دیدگاهتان .......چه دست گلی برای .انجام داده است.......امده از پول .ال.مال برای صرف ورزش می کنه وگه شرکت نفت امور ورزش نداره...برای کا رکنان مدت موقت اضافه کاری رد می کنند ۸۰-۱۰۰-۱۲۰ساعت وبعد باید به اغایون تحویل بدهند اقایی .اگه داخل ککار می کنی منظور مرا می فهمی....
محفوظ
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که .رئیس .می باشد اینگونه بی عدالتیها مثل آب خوردن می باشد وچون ..از آن حمایت می کند کسی حق اعتراض را ندارد داگر کسی هم اعتراض کند ضد .چرا تا توانسته از فامیلها ی وبچه های بردارن .نیرو سرکار گذاشته است وکسی نمی تواند اعتراضی نسبت به عملکرد .داشته باشد آیا اضافه کاریهای .به تعداد محدودی این بی عدالتی نیست آیا آوردن نیروهای پیمانکاری در راس کار ظلم به نیروهای قدیمی نیست آیا قراردادن گشته ویژه که فقط جاسوسی برای .می کنن ظلم نیست واداره را به بیراهه کشیدن وازحیطه مسئولیت خود جدا کردن نیست پس چرا چنین شود آیا تهمت زدن به نیروها بی عدالتی نیست از کدام طلب .بگویم را رفتنش هم ظلم است حرف زدنش همینطور وقتی سکان ر یک اداره را به چنین افرادی بدهند انتظار بیشتری نباید داشت واین گونه افراد رافقط خدا می تونه باآنها برخورد کند وگرنه بندگان خدا قدرتش را ندارند خدا یا تاکی ظلم ما زورمان نمی رسد توبه داد مظلومان برس
سجاد
Iran, Islamic Republic of
باسلام درودبردکترتاجگردون. درجواب ان فردی که دکترراسیداولادپیغمبرومومن خطاب کردبگویم اره چون دیگه توی چرام وفلک فامیل بیکارنداشت وهمه راسرکارگذاشت
Europe
ملت .ای ملت.ما همه سر کاریم.باید همه بریم بمیریم از دست.....
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1