تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۶۴۱۷۳

98 مدرسه پیش‌ساخته در استان نیاز داریم

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش این استان زمینه تحصیل دانش‌آموزان را در هر منطقه و مکانی فراهم می‌کند و حدود 800 مدرسه دو تا 10 نفره در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.shora-zaraa
نشست اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در محل این شورا برگزار شد.
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به موفقیت‌های اداره‌کل آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد جزء چهار استان برتر در پوشش تحصیلی 99.55 درصدی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی است.
زارع‌پور با بیان اینکه آمار افرادی که نیاز به تحصیل دارند را از ثبت احوال گرفته‌ایم تا در هر جایی که لازم است آموزش و پرورش به وظایف خود عمل کند، ادامه داد: تنها عدم امکانات آموزشی در برخی نقاط منجر به مهاجرت روستائیان نشده است، بلکه نبود امکانات رفاهی دیگر از جمله گاز، آب، برق و امکانات بهداشتی در مهاجرت به شهرها تاثیرگذار است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 435 میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش در اختیار این اداره‌کل قرار گرفته است.
زارع‌پور با بیان اینکه 80 درصد کارگاه‌های مدارس تجهیز شده‌اند، بیان کرد: رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع همیشه مورد تاکید مسئولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است.
این مسئول ارشد آموزش و پرورش در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت فضای آموزشی اظهار کرد: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تنها دستگاهی است که 800 مدرسه دو تا 10 نفر را اداره می‌کند و هر جا که دو تا دانش‌آموز پیدا شده برای آنها فضای آموزشی فراهم کردیم.
وی افزود: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به تعداد 98 مدرسه پیش‌ساخته نیاز دارد.
زارع‌پور با اشاره به پرداخت مطالبات فرهنگیان و با بیان اینکه اولین اولویت کاری من در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پرداخت مطالبات فرهنگیان بود، افزود: مبنای پرداخت پاداش مناطق محروم بر پایه تصویب‌نامه هیئت وزیران در سال 73 بود که در همین راستا یک کمیته از وزارتخانه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند و بعد از بررسی‌های انجام شده بالغ بر 11 هزار نفر مشمول دریافت پاداش مناطق محروم شدند و آنچه در این قضیه اتفاق افتاد، بر اساس قانون بود.
زارع‌پور به چینش مدیران در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم کسانی که شرایط لازم را برای مدیریت دارند، به کار بگیریم.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بر تقویت مشارکت بین مدیران مدارس و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت: برای پیشبرد اهداف نظام آموزشی تقویت ارتباط مسئولان آموزشی و شوراهای اسلامی ضرورت دارد.
ایوب فلسفی‌مهر با اشاره به هوشمندسازی مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که مدارس متوسطه استان با آن روبرو هستند، فعال نبودن کارگاه‌های رایانه مدارس به خصوص در روستاها است.
فلسفی افزود: ارتقای سطح آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد است.
انتهای پیام/ک
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
دوتا مدرسه خالی که از زمان ساخت تا الان هیچ استفاده ای نشده اخه بجاش هزینه حصیلی چندتا دانش اموزو بدن مدرسه ها تو دیل هستن
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1