تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۶۳۹۴۲

کنایه سنگین معتمدی به فرماندار چرام

۴
۰
کبنا ؛صبح امروز و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید جهاد کشاورزی شهرستان چرام در محل فرمانداری چرام برگزار شد.
بازهم کمبود جا و شلوغی و تعداد زیاد حضار در جلسه برای چندمین بار مراسمات شورای اداری را در سالن اجتماعات فرمانداری، تحت شعاع قرار داد. در ابتدای مراسم فرماندار شهرستان با اعلام رضایت از خدمات مهندس معتمدی، ایشان را خلاق و با ایده‌های خوب معرفی کردند و طرح باغات شمس آباد را از یادگارهای دوران ریاست ایشان برشمردند.
در ادامه، مهندس محمدجعفر طالبیان‌پور معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان که از سوی مهندس جعفر گوهرگانی برای ابلاغ حکم ریاست جدید جهاد کشاورزی چرام در این جلسه حضور پیدا کرده بود در سخنان خود با قدردانی از زحمات معتمدی و آرزوی موفقیت برای عیدی هشدارنسل، عنوان کرد یکی از اولویت‌های جهاد کشاورزی استان کمک به توسعه زیربنایی و ایجاد شغل پایدار در استان می‌باشد.
سپس نوبت به مهندس معتمدی رسید و ایشان با اشاره به مستقل شدن جهاد کشاورزی چرام از شهرستان کهگیلویه در سال ۸۹ و با وجود مشکلات فراوان از قبیل کمبود نیروی انسانی و بودجه کافی برای اجرای طرح‌های خود، گفت: بعد از جدایی از دهدشت با ۴ کار‌شناس توانستیم رتبه اول را در بین ۵ شهرستان جدید التاسیس در بخش تولید کشاورزی داشته باشیم.
معتمدی در ادامه با بیان اینکه با راه اندازی مرکز خرید تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان خیلی از مشکلات کشاورزان حل شد، گفت: در سال گذشته ۵۰۰۰ تن گندم خریداری شد که دو و نیم برابر سال قبل از آن خرید داشته‌ایم که برای اولین بار در شهرستان چرام به این رقم رسیدیم.
وی در ادامه از گرفتن اعتبار ۲ میلیاردی برای باغات شهرستان شمس آباد در اواخر مدیریت خود خبر داد.
حسن معتمدی در پایان سخنان خود با تشکر و تقدیر از فرمانداران و بخشداران سابق و بخشدار مرکزی شهرستان چرام مهندس نوری‌زاده و مدیران سابق جهاد کشاورزی استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، به خاطر اعتماد به ایشان، از فرماندار شهرستان چرام برای سعی در برداشتن این مسئولیت از شانه‌های خود تقدیر و تشکر کرد!
در ادامه جلسه مهندس هشدارنسل رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان چرام اولویت کارهای خویش در جهاد کشاورزی چرام را در پنج بند سرشماری عمومی کشاورزی، احداث و توسعه باغات، تبدیل اراضی دیم به آبی، احداث جاده و پل بین مزارع و احداث طرح‌های آبی عنوان کرد و گفت: انشاالله در دوران مسئولیت خویش در چرام نشان خواهم داد که فردی عملگرا هستم.
از نکات قابل توجه این مراسم نبود سیستم صوتی و کمبود جا و تعداد زیاد حضار بود که قصه‌ای تمام نشدنی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان چرام می‌باشد.
در پایان مراسم یکی از کشاورزان حاضر در جلسه با صدای بلند و گا‌ها با عصبانیت خواهان رسیدگی بیشتر به کشاورزان چرامی بود که با سعه صدر و پاسخ فرماندار و مدیریت جدید جهاد کشاورزی چرام و قول ان‌ها برای خدمات بیشتر به کشاورزان شهرستان، همراه شد.
img_1876img_1879img_1896_0
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام
Iran, Islamic Republic of
بازم مدیری غیره بومی!!
البته وقتی شورای شهر چرام اهالی و مردم چرام رو لایق و شایسته خدمت و سکان داری شهرداری ندونستن دیگه از بقیه هیچ انتظاری نیست!
چندین ساله این شکلی ب چرام عزیز ظلم میشه و بقیه از این شهرستان ب عنوان نردبون و رسیدن ب اهداف شخصی استفاده میکنن!
آخه مدیری ک حتی حاضر ب سکونت در چرام نیست و 4روز درهفته غیبت داره چ انظاری میشه ازش داشت!!؟
آیا میشه از همچین مسولی انتظار دلسوزی داشت!!؟؟؟؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
با اطلاعی که از مهندس هوشدارنسل در دوران سکانداری جهادنصر شهرستان کهگیویه دارم خواهید دید که مدیری لایق برای شهرستان چرام خواهد بود. انصافا هنوز خدماتی که در زمینه آسفالت راههای روستایی در مناطق محروم در دوره ی مدیریت جهاد نصر ایشون انجام داد را فراموش نکردیم. گوش به زنگ تحولات کشاورزی شهرستان چرام باشید.
اسید علی معتمدی
Iran, Islamic Republic of
اینجانب در جلسه تودیع تشکر ویژه از ریاست محترم سازمان جناب آقای دکتر گوهرگانی داشتم که در گزارش فوق نیامد لذا بدینوسیله کمال تشکر خودم را مجددا اعلام میکنم
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
معتمدی جان نوش دارو پس از مرگ سهراب فاید ه ای ندارد این کامنت را نمی زاشتی سنگین تر و بهتر بود،زیرا گوهر خان به شما اعتقادی نداشت.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1