تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۶۳۹۱۶

تذکر مجدد تاجگردون به وزیر نفت

۲۶
۰
کبنا ؛.TajgardounNaft
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به وزیر نفت کشور از وی خواست تا به اعتراضات شرکت کنندگان در آزمون آن وزارتخانه رسیدگی و نتیجه را اعلام کند.


تاج گردون همچنین در این نامه  تأکید بر حفظ سهمیه بومی گچساران و ایثارگران را داشته و نوشته است: ضرورت دارد جنابعالی و مجموعه وزارت نفت پاسخگوی اعتراضات و ضربه روحی جوانان باشید که در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی نمره بالا اخذ و در عین شایستگی حذف شده اند.

متن این نامه خطاب به وزیر نفت به نقل از پرتال ارتباطات مردمی تاجگردون اینچنین است:

بسمه تعالي
برادر گرامی جناب آقای مهندس نامدار زنگنه
وزير محترم نفت
باسلام و احترام
پيرو نامه شماره 410810 مورخ 93/6/8درخصوص اعتراض پذيرفته شدگان آزمون استخدامي نفت، پاسخ اوليه توسط معاونت محترم امور مجلس جناب آقاي دكتر بازرگاني طي نامه شماره 4860 مورخ 93/6/23 ارسال گرديد نسخه اي از پاسخ تقديم مي گردد.
انتظار دارم به عنوان وزير جمهوري اسلامي ايران در جهت احقاق حق و جلوگيري از تضييع حق جوانان شايسته، اقدام نماييد. به وضوح مشخص است در عين شايستگي در امتحان كتبي و مصاحبه تخصصي با اعمال سليقه همكاران جنابعالي تحت عنوان " نمره مصاحبه شايستگي" مواجهه گرديده و حذف شده اند.
به عنوان نمونه نمره چندتن از شركت كنندگان در آزمون كه توسط معاونت ذيربط اعلام شده است تقديم مي گردد. اینجانب وظيفه دارم در جهت احقاق حق اين عزيزان موكداً از جنابعالي درخواست نمايم شخصأ پيگيري فرموده تا حق اين عزيزان ادا گردد. بديهيست در صورت عدم توجه، حسب وظیفه قانونی مسأله را از طریق ساير مراجع پيگيري خواهم نمود.
ضمنأ همچنان تأكيد بر حفظ سهمیه بومي گچساران و ايثارگران را دارم، لذا ضرورت دارد جنابعالي و مجموعه وزارت نفت پاسخگوي اعتراضات و ضربه روحي جوانان باشيد كه در آزمون كتبي و مصاحبه تخصصي نمره بالا اخذ و در عين شايستگي حذف شده اند.
برخي از نمرات اعلام شده توسط معاونت توسعه سرمايه انساني و مديريت در جدول پیوست آمده است.
ارادتمند
غلامرضا تاج گردون
 
رونوشت:
-برادر گرامي جناب آقاي دكتر عسكري آزاد معاون محترم توسعه و منابع انساني رئيس جمهور   جهت استحضار.
-برادر گرامي جناب آقاي دكتر بازرگاني معاون محترم امور مجلس وزارت نفت   جهت استحضار و پيگيري.
 
پیوست:
برخي از نمرات اعلام شده توسط معاونت توسعه سرمايه انساني و مديريت در جدول ذيل آمده است.
* رديف بر اساس جدول شماره 2 (ارسالي توسط معاونت امور حقوقي و مجلس وزارت نفت) مي باشد.
 
Untitled_Page_2
توضیح:
1-بر اساس دستورالعمل اعلامي افراد شركت كننده در هر مرحله بايستي 65 درصد نمره را كسب نمايند كه باتوجه به نمرات كتبي و تخصصي، اعمال نفوذ در مرحله نمره مصاحبه شايستگي مشهود است.
2-جدول بالا نمونه اي از اسامي اعلام شده مي باشد ضمن اينكه تعداد قابل توجهي به نمرات مصاحبه فني اعتراض دارند.
تذكر: طبق مستندات نامه نمره آخرين فرد قبولي 65 /598مي باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

majid
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر بزرگ. بخدا از دیدن این نامه اینقدر خوشحال شدم که بعد از 18 ماه انتظار یه نفر به بزرگواری شما پیدا شد که بخواد حق ما رو بگیره.دکتر زنگنه فقط از شما نماینده ها غیور میترسه
دانا
Iran, Islamic Republic of
http://nimebahman.esy.es/
Iran, Islamic Republic of
چرا نمره شایستگی؟! این نمره تخصصی هم حد نصاب 40 داشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مانی
Iran, Islamic Republic of
http://nimebahman.net63.net

سلام
خدا یک در دنیا صد در اخرت بهتون بده مردیم از بی کسی
این سایت ماله کسانی هستش که معترض هستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
هر كونه تجمع غيرقانونيه و نياز به مجوز از وزارت نفت..بعضي افراد دارن بچه هاي اين استان تحريك ميكنن برا تجمع..از شما هم استاني هاي عزيز ميخوام كه در اين تجمع غير قاقوني شركت نكنيد..ما نماينده داريم دكتر تاجكردون حق ما از وزارت نفت ميكيره..افرادي تو سايت نيمه بهمن از سرويس هاي بيكانه پول ميكيرين كه تجمع راه اندازي كنن..فقط از دوستانهم استاني ميخوام كه بااينده تون بازي نكنيد.دكتر تاجكردون خودش پيكيره.اين افراد كه كارشون تحريك افراده اسم سايت شون در بالا اومده
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج عزیز.قضات من سر هر چه نماینده هستش
000
Iran, Islamic Republic of
بخش کوچکی از خلف وعده های وزارت نفت در رابطه با آزمون استخدامی امسال در شرکت ملی نفت ایران
1- کاهش غیرقانونی و شدید ظرفیت
2- عدم اطلاع رسانی در رابطه با کاهش ظرفیت و تعداد دقیق قبول شدگان همراه با لیست قبولی
3- عدم ارائه رتبه داوطلب و فاصله ی آن داوطلب تا داوطلب پذیرفته شده در کارنامه های صادر شده از طرف وزارت نفت
4- عدم ارائه رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر رسته شغلی
5- عدم اطلاع رسانی در رابطه با زمان اعلام نتایج
6- کاهش ظرفیت شدید در رابطه با شرکت ملی حفاری از 835 نفر به 80 نفر بعد از حدود 17 ماه بلاتکلیفی و از دست دادن فرصت های تحصیلی و شغلی داوطلبان و همچنین سوختن زمان زیاد داوطلبان در رابطه با پی گیری اعلام نتایج.
7- حذف سهمیه 5 درصدی ایثارگران با آزمون و اعمال شرایط سخت تر برای پذیرفتن داوطلب حائز این سهمیه در مقابل فرد بدون سهمیه ، بطوری که نمره نهایی آخرین نفر قبول شده ایثارگر از نمره نهایی آخرین نفر بدون سهمیه بهتر است.
8- برای اولین بار نبود تکمیل ظرفیت برای داوطلبانی که در بقیه مراحل جایگزین افرادی که در گزینش و طب صنعتی مردود می شوند و یا انصراف داده اند.
9- افزایش سن بازنشستگی از 60 سال به 65 سال در حالیکه به قول وزیر نفت جناب آقای زنگنه حدود 80 هزار نیروی مازاد در بدنه صنعت نفت می باشد.
10- افزایش سن بازنشستگی در وزارت نفت در حالیکه 130 هزار جوان بی کار با تحصیلات کاردانی تا دکتری بیکارهستند و در آزمون کتبی وزارت نفت شرکت کرده اند و بیشترین جذب در بین شرکت های تابعه شرکت ملی نفت متعلق به شرکت ملی حفاری ایران بود که با دستور وزیر از 835 نفر به 80 نفر کاهش یافت ، کاهشی که حدود سه هزار نفر قبول شده که از بین 130000 نفر بودند را از ادامه اعتقاد به عدالت دولت تدبیر و امید ، نا امید کرد.

پی نوشت : 5 مهرماه زمان پنجمین تجمع (برگرفته از درد دل های سایت http://nimebahman.net63.net)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود وصد بدرود بر دکتر عزیز ویکه تاز دیار لر نشین
باور کنید از این خبر تابه حال این قدر خوشحال نشده بودم
ان شاالله به امید جواب نهایی وزارت نفت وقبولی افراد واجد شرایط دفترچه ای
بیکار
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی متشکرم دکتر جان
به حق اقامون امام حسین همینطور که داری به ما امید میدی هر چه از خدا میخوای بهتون بده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دستتون درد نکنه دکتر
به امید خبرهای خوش دیگر
نخبه علمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام وخسته نباشی خدمت دکتر تاج گردون
همانگونه که استحضار دارید این وزیر دارد با احساسات خیلی از قبول شدگان اولیه وخانواده هایشان بازی میکند لذا خواهشمند است اقدامات لازم را در این مورد مبذول فرمایید%
میثم محمدپو( لیدر بچه ها ازمون نفت در استان)
Iran, Islamic Republic of
با سلام و سپاس و قدردانی از نماینده محترم و دلسوز شهرستان گچساران و باشت جناب آقای دکتر تاجگردون که حقا مثل پدری دلسوز در پیگیری حق ضایع شده از بچه های این شهرستان نفت خیز سنگ تمام گذاشته اید ، امیدواریم تا روزی که به نتیجه برسید این قضیه به طور جدی از طرق خود حضرتعالی پیگیری شود، چون ما جوانان از شما نماینده دلسوز کسی نداریم بعد از خداوند متعال تا بهش پناه ببریم، و با تشکر و خسته نباشید و آرزوی موفقیت در تمامی کارهای ابن شهرستان ستم دیده و درد کشیده.
محسن
Iran, Islamic Republic of
برو ### تاجگرون فقط تبلیغ میکنی
مطلع نفتی
Iran, Islamic Republic of
کاش یکی هم به کارهای تو سرک میکشید وتذکر میداد
طلوع
Iran, Islamic Republic of
دکتر جون لطفا اول قضیه .. تکمیل کن بعد نامه دوم بنویس.اگه قرار بر نامه نوشتنه نه عمل کردن همون ننوشتنش واجبه، در ضمن آقای .تخلفات دیگری هم دارن بهتره در جریان آنها هم باشی.1اولا آقای .توضیح بدن این کولرهای دو تیکه که وارد حراست شده از کجا تآمین شده و با چه پول وسندی خ یداری شده، مگر نباید با تقاضا و خرید اداره کالا باشه که چنین نبوده.این کولرها توسط پیمانکاران .بصورت باج وجبران کردن آن هم با اضافه کردن پستی که اصلا وجود نداشته است، سوال بفرمایید پول البسه تیمهایی که به عنوان کوهنوردی وشنا و میدان تیر اندازی وغیره از کجا تآمین میشود، جواب ایشان گروهی را تشکیل داده که با آنها صحبت شده اضافه کاری های و مضایایی برای آنها در نظر گرفته اند و هر ماه از آن پولهای میلیونی را جمع آوری میکنند و بخشی از آن را به این عنوان خرج میکنند دیگران که از این قضیه بیخبرند میگویند به به فلان کارو انجام داد و..،،،،،.این تخلفات از جذب نیرو که بدتره.خواهشن پیگیر شوید و فرد کار بلد و لایق دیگری را به جای ایشان بگذارید.باز هم میگویم اگر اینکار انجام نشد شکست سیاسی بدی خوردی در میان این همه مردم بخصوص شرکت نفت.با تشکر منتظر خبرهای دیگر هم باشید
نفت
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی بکذارید شرکت های سرمایه گذار بیان در کشور سرمایه گذاری کنن تا ما بتونیم بدون ازمون بریم سر کار
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
چراازجشن سازو.شدن .نفت گچساران ووضعیت افتضاحش خبرنمیزنی.سایت بی انصاف وجهت دار!
رضا
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به جناب مطلع نفتی
شما که این حرف را میزنی حتما از کارهای دکتر خبر داری پس شما چرا سرک نمی کشید و کارهای او را به رسانه های مخالف ایشون منتقل نمیکنید؟
گلنبر
Iran, Islamic Republic of
نی سیچه مردمه بازیچه خوت کردیه.خوت بهتر دونی شل من ای گپل نی و فقط یه تبلیغات و ابزاری سی رای جمع کردنه.ولمو کن دامت و خدا
توجه....توجه....توجه..حتما بخوانید
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام خدمت دکتر تاجگردون بخاطر پیگیری و تشکر فراوان از مدیریت سایت کبنا نیوز بخاطر انعکاس خبر.. ذکر این نکته خالی از لطف نیست.. عده ای در تهران با ایجاد سایت اعتراضی و جو سازی بنام آزمون نفت داران از بچه های نخبه این استان سواستفاده میکنن و تاریخ تحصن تعیین میکنن و از همه میخوان که در این تحصن شرکت کنند.که حق مون بگیریم.. معلوم نیست این افراد از کجا خط میگیرن یا دارن چاهی برای جوانان نخبه این استان میکنن. از شما میخوام که با اینده خودتون بازی نکنید و به افرادی که کمپین اعتراضی http://nimebahman.net63.net)برای تحصن تشکیل دادن یاری نکنید..
این افرادی که کارشون تحریکه تکلیف شون مشخصه.من نمیگم حق تون نگیرید.دکتر تاجگردون دارن پیگیری میکنن..ولی تجمع های غیر قانونی شرکت نکنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج مردم... یکی باید به خودت بگه اونایی که تو ادارات غیر نفت با دستور خودت بکار گرفته شدن را با کدام وزیر مکاتبه کنیم، داری تبلیغات میکنی، فیلم بازی نکن که دستت رو شده، این نامه هارو همه میتونن بنویسن
میثم
Europe
سلام، جناب آقای دکتر تاجگردون مطمعنیم اگه شما پشت ما رو خالی نکنید میتونید حق بچه های شهرستان برگردونید همه هم دیدیم که نمره همه بچه ها بالا هستن، به طور مثال نمره مصاحبه تخصصی بنده از 100 شده 92 و نمره مصاحبه شایستگی از حدنصاب جدید که65 شده64/81 اخه این کجاش انصافه و عدالته که ما رد کردن ، اگه به سهمیه بومی باشه که ما همه جز سهمیه گچساران هستیم، چرا بچه های گچساران که همه اکثرا تحصیلات عالیه دارن تو بهترین دانشگاه های کشور و دارن بدی آب و هوا میکشن بعد بچه ی شیراز و تهران و اصفهان.....بیان اینجا برن سرکار وقتی بیکاری داره تو شهرستان سر به فلک میشه، بعد هم که قرار 100 نفر با زحمت خودشون برن سرکار امثال وزیر نفت حقشون ضایع میکنن، پس عدالت و تعهد کجا رفته......
salam
Netherlands
تجمع اعتراضی 5 مهر ماه 1393 تهران رو به روی مجلس شورای اسلامی علت اصلی تجمع بر می گرده به اعلام نتایج ازمون شرکت نفت. 1 میلیارد 800 میلیون تومان جهت ثبت نام از 128 هزار نفر جویا کار اخذ شد.سال1392و قرار شد نتایج ازمون اعلام بشه با تغییر دولت وزیر نفت جدید به دلایل خاص خودش و زدن یه جور اهنگ مخالفت با رویه دولت قبل از اعلام نتایج امتنا کرد این ازمون که معروف شد به بزرگ ترین ازمون استخدامی ایران نتایجش با پیگیری های و فشارنمایندگان زاگرس نشین و خوزستان و شهرستان گچساران اعلام شد ولی 20 درصد جذب شدن از 2670 نفر .نزدیک به هزار نفر جذب شدن و بقیه رو رد کردن .کسانی که در اعلام نتایج اولیه قبول شدن ولی به نااگاه در مصاحبه رد شدن .به عنوان ایتمی به اسم روانشناسی .در شهریور 1393 در اهواز جلوی شرکت نفتو بعد جلوی وزارت خونه در تهران دست به تحصن زدن اعتراض در تهران از طریق رسانه ها سپاه پاسداران و تابناک پوشش خوبی داده شد.چون ساز مخالف با دولت می زنن دوست دارن این جور اعتراض ها رو پوشش بدن و انگ امنیتی بهش نمی زنن. با وعده و وعید های زیادی اعتراض سه روزه به پایان رسید ولی خب 1700 نفر معترض و خانواده هاشون تصمیم دارن در تجمع 5 مهر ماه مجدد اعتراض خودشون رو این بار جلوی مجلس بر پا کنن. انگیره اعتراض غم نانه بیکاریه جنگ قدرتیه که توش گرفتار شدن
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر عزیز و محبوب خواهش میکنیم هر کاری در راستای حق تضییع شده حق جوانان نخبه شهرستان در آزمون نفت انجام میدهیداز طریق سایت کبنا نیوز اطلاع رسانی کنید با تشکر از شما و مدیریت سایت کبنا نیوز.
جوان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر با سلام نمايندگان اهواز که از ترس سکوت کردند لااقل شما اقایی کن و از حق ما اهوازی ها هم دفاع کن درد و بلات بخور بر سر نمایندگان ترسو ما
ژنرال بی ستاره نفت
Iran, Islamic Republic of
دکتر شما دینتونو به جوونای مظلوم این شهرستان ادا کردی ولی شما رو بخدا قسم تا آخرش بشتمون وایسا تا حقمونو از وزیر نسبتآ محترم نفت بگیریم.
دکتر تاجگردون ما اسفند ۹۰ نشون دادیم آدمای قدرنشناسی نیستیم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1