تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۶۳۸۹۰

جریمه کارخانه آرد مارون گچساران و تامین آرد کهگیلویه

۰
کبنا ؛

13930625000702_PhotoA
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت: کارخانه آرد مارون گچساران به علت تخلف کم‌فروشی در تأمین آرد نانوایی‌های کهگیلویه به مبلغ 60 میلیون تومان جریمه شد.


سید باقر افشین در جمع خبرنگاران از کشف تخلف کم‌فروشی در کارخانه تأمین آرد مورد نیاز شهرستان واقع در گچساران خبر داد و اظهار داشت: هر کیسه آرد عرضه شده در این کارخانه از نیم تا دو کیلوگرم کم‌فروشی داشته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از نانوایی‌های سطح شهرستان کهگیلویه مشخص شد در هر کیسه آرد به طور میانگین 500 تا 2 هزار گرم از کارخانه کم‌فروشی وجود دارد.

افشین با بیان اینکه آرد مورد نیاز کهگیلویه از کارخانه آرد مارون در گچساران تأمین می‌شود، افزود: در گذشته نیز چنین تخلفاتی از این کارخانه محرز شده بود و مراتب را طی مکاتباتی با رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران در میان گذاشته بودیم.

به گفته افشین اما هیچ اقدامی در جهت جلوگیری از تخلف کم‌فروشی و یا جریمه واحد تولیدی از سوی مسئولان ذیربط صورت نگرفته بود.

این مسئول بازرسی‌های اخیر صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه از واحدهای خبازی را متذکر شد و گفت: با کشف تخلف مجدد موضوع را جهت پیگیری و اقدام اعلام و تیمی متشکل از نماینده شرکت غله و بازرگانی استان، مدیر عامل کارخانه مذکور و نماینده صنعت، معدن و تجارت از کارخانه بازرسی به عمل آورده و تخلف صورت گرفته را کشف و تأیید کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با بیان اینکه کارخانه تولید و تأمین آرد به مبلغ 60 میلیون تومان از سوی این اداره جریمه شده است، خاطرنشان کرد: پرونده برای صدور رأی نهایی به تعزیرات حکومتی گچساران ارسال شد.

افشین خواستار قاطعیت تعزیرات حکومتی در صدور حکم و برخورد قانونی با متخلفان واحدهای صنفی شد./فارس

نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1