تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۶۳۸۸۵

سخنان فرماندار گچساران غیرقانونی است

۵۲
۰
کبنا ؛qqqqqدر پی اظهارات فرماندار گچساران مبنی بر عزل دهیاران،(کلیک کنید) عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سخن فرماندار گچساران در خصوص عزل دهیاران در چارچوب قانون نبود، گفت: فرمانداران برحسب قانون نمی‌توانند در انتخاب یا عزل دهیاران دخالت کنند.
علی‌خوان‌پایه در تماس با خبرنگار پایگاه خبری کبنا نیوز اظهار کرد: انتخاب و عزل دهیار توسط قانون بر عهده شوراهای اسلامی گذاشته شده است و فرماندار و بخشدار حق دخالت در خصوص این امر را ندارند.
نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها با اشاره به سخنان فرماندار گچساران که در سایت خبری کبنا نیوز انتشار داده شد، تصریح کرد: فرماندار یا بخشدار نمی‌توانند مستقیماً دهیار را انتخاب یا عزل کنند.
خوان‌پایه با اشاره به مواد قانونی مقررات شوراهای اسلامی، بیان کرد: طبق ماده 49 قانون و مقررات شوراهای اسلامی، شورا موظف است ظرف مدت 15 روز پس از آغاز دوره فعالیت قانونی نسبت به انتخاب یک نفر به عنوان دهیار جهت صدور حکم به بخشداری معرفی نماید.
وی افزود: شورا حق نظارت بر حسن اجرای وظایف قانونی دهیار را بر عهده دارد.
عضو شورای اسلامی گچساران ادامه داد: عزل دهیار طبق بند 4 ماده 54 مجموعه قوانین مقررات شوراهای اسلامی با رأی اکثریت اعضای شورا انجام می‌گیرد.
وی با انتقاد از برخی دخالت‌ها در کار دهیاران، تاکید کرد: عزل دهیار در صورتی که خلاف قانون عمل کند از طریق مجاری قانونی که شرح و فرآیند آن در ماده 55 قانون شوراهای اسلامی بیان شده، انجام می‌گیرد.
خوان‌پایه تاکید کرد: عزل دهیار به هیچ وجه از طریق فرماندار و بخشدار بطور مستقیم انجام نمی‌گیرد.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

شورا
Iran, Islamic Republic of
درود برآقای خوان پایه اظهار ایشون صراحت قانونی هست و متاسفانه برخی مسئولین استانی و شهرستانی به دلیل عدم آشنایی و مطالعه قانون شوراها این قانون را مورد بی احترامی وبی توجهی قرار میدهند که انتظار میرود با مطالعه دقیق و اگاهی کامل اظهار نظر در خصوص موارد که در حیطه و اختیاراتشون نیست بنمایند.
شجاع
Iran, Islamic Republic of
مرد‏ ‏با‏ ‏شهامت‏ ‏وقانون‏ ‏مند‏ ‏وبدو‏ ‏ن‏ ‏‏ ‏حاشیه‏ ‏
نفتی
Iran, Islamic Republic of
آقای خوان پایه زیاد سخت نگیرید ایشان در گفتن حرف های احساساتی و بی اساس عادت دیرینه دارند فکر میکنند مردم پشیزی برای این حرف ها اهمیت قائلند نمیدونند که مردم خودشو قبل ندارند چه برسه به حرفاش .... ترا خدا ببین عینکشو کجا گذاشته بعد نسبت به اظهار نظرهاش عکس العمل نشون بدین....!
بسیجی گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بابا رحیمی رو جو گرفته وفکرمیکنه هنوز مدیرمدرسه غیرانتفاعیه وتاجگردون رودتر عزلش کنه که بهترین لیدرهاشو رحیمی داره میپرونه و تو برخی ادارات نیروهای تاجگردون رو فرستادن نگهبانی بخصوص شهرداری و شرکت نفت و مخابرات وبهداری-جناب تاجگردون واستاندار عزیزومسولین محجترم امنیتی بخدا آقای رحیمی از لحاظ شرعی وقانونی ایراد داره و همتون گناه کارید و باید جواب پس بدید و فرامین رهبر معظم انقلاب هم زیر پا گذاشتید و دارید به ریشه انقلاب تیشه میزنید-----آه آه آه
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیرمرد اصولگرایان
روستاوند
Iran, Islamic Republic of
خيلي خوب شد حداقل يكي بود جلو ش وايسه وحرف دل مردم روبزنه. يكلي0خشم اومه
روستاوند
Iran, Islamic Republic of
اوفي چه خوب وابي
وحیدگچساران
Iran, Islamic Republic of
به لحاظ قانونی جناب آقای خوان پایه درست میگه اینکه جناب فرماندار بی پرده و ناآگاه به مسائل سریع نظریه میدهند می بایست قدر موقعیت و جایگاهی که در آن قرار گرفته را بداند و ناآگاه به مسائل و مواردی که اطلاع از آنها را ندارد وارد نشود. این پست و مقامهایی که به دست می آوریم با یک نسیم کوتاه جابجا می شود . چنانچه مولایمان علی ابن ابیطالب (ع) می فرماید : اگر مقام ماندنی بود به تو نمی رسید.
قانونی
Iran, Islamic Republic of
آقای خوان پایه درست میفرمایند فرماندار حق ندارد در خصوص عزل دهیار با این صراحت صحبت کند چرا که انتخاب دهیار و عزل دهیار در حیطه و اختیارات فرماندار نیست کسی که دهیار را انتخاب کرده همون هم میتواند و حق دارد درخصوص عزل وی تصمیم گیری کند که جز شورای مربوطه که اشاره شده کسی نیست
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت جناب خوان پایه ظاهرا فقط یه چیزی از قانون فهمیدی پس برو کتاب قانون شوراها رو کامل بخوان که حده خودت رو بهتر بدونی و خواهشا بعد از مطالعه دیگه نظره الکی نده وقته و وقته همه رو نگیر .انگار نمیدونی وظایف خودت چیه .از کی تاحالا روستاها جز شهر حساب شدن که شورا باید تصمیم گیری کنه؟
امین
Europe
خدایش چندبار فقط نوشتی خوانپایه گفت بخشدار و فرماندار نمیتوانند دهیار را عزل کنند...فقط خواستی گزارشت زیاد شه...
جواب احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
منظور اقای خوان پایه شورا روستا ها است نه شورای شهر ،دهیار شورای روستا انتخاب می کنه
تلچگاه
Iran, Islamic Republic of
افتخار می کنم که به تو رای دادم چون به من گفته بودند که اصولگرای قوی است اقای خوان پایه این را به شما می گویم در انتخابات بعدی با تمام وجود برایت تلاش می کنم بنده فقط این دور رای دادم ولی دور بعد شبانه روز کار می کنم چون واقعا اصولگرای قوی هستی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدایش این فرماندار همیشه حرف های احساسی میزنه ،بابا فرماندار باید پخت باشه
حامد
Iran, Islamic Republic of
وقتی اون حرکات از فرماندار در تشیع جنازه حاج اقا متقی دیدم فهمیدم این فرماندار چهار ساله نیست
ت
Iran, Islamic Republic of
باز هم شما
ف غ
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود بر شما اقای خوان پایه
Iran, Islamic Republic of
اگه فرماندار با توجه به عملكرد شورا و دهيار و قوانين ومقررات تشخيص كه اعضا شورا به ضرر مردم كار ميكنندو صلا ح و صرفه مردم مد نظر نمي گيرندميتواند شورا را منحل كندو اختيارات را به شوراي بخش دهد براي دهيار هم همين طور اقاي خوان پايه برو تبصره ها را بخوان
موسی
Iran, Islamic Republic of
چکار کنند خود کرده را تدبیر نیست بنده خدا میخواد بگه من فرماندارم احساساتی شده خب به دل نگیر خوانبایه عزیز اگه این را نگه که ابارچی خودش هم حرفش را نمیخونه
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
اولین فرماندار کاری ودلسوز برای گچساران ایشان هستند
جواب احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
ناسلامتی روستا هم شورا داره
حسین
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خان پایه شما همان کسی بودین که برای انتخاب شهردار هم به اقای قاضی فر رای دادی .دیدگاه شما دراین حد هست نبایدازشمابیشترازاین انتظارداشت.
حسین
Iran, Islamic Republic of
کسی که شهردارش قاضی فرباشه بایدهم در مورد فرماندار اصلا ح طلب این طوری قضاوت بکنه
انحصاری نسب
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج اقا رحیمی گوشت را از پنبه خالی کن همیشه بهار نیست پاییز در راه هست
انحصاری نسب
Iran, Islamic Republic of
همیشه بهار نیست رحیمی
انحصاری نسب
Iran, Islamic Republic of
نجسب به این میز که ماندنی نیست رحیمی
حلال مشکلات
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون هنوز باور نمیکنیم که این فرماندار شما انتخاب کرده باشید بابا بخدا این توان اداره کردن
یه اداره کوچک نداره چه برسه به فرمانداری تا دیر تر نشده نسبت به تغییرش اقدام کنید
اگه میخواهید موفق باشید
گچساران
United States
بابا این فقط جوگیر شده بود..نیروهای تاجگردون هیچی از قانون نمیدونن فقط براساس پارتی و فامیل گرایی اومدن..تو را خدا نگاه فرماندار شهر ما...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
روی صحبتم با شخصیت عزیزی مثل جناب آقای رحیمی عزیز نیست بهرحال احترام جایگاه و شخصیت افراد بایدحفظ شود چه این عزیزان طرفدارجناب آقای دکترتاجگردون باشندچه طرفدارجناب آقای سیدقدرت حسینی وچه جناب آقای حاج علیمرادجعفری بوده ویا باشند. اساس کار می بایست تعامل وهمدلی برای ساختن شهرمان گچساران و پیشرفت وتوسعه وبکارگیری نیروهای جوان وبیکارکه خیلی از آنهابواسطه بیکاری وفقرمالی نتوانسته اندابتدایی ترین چیز ممکن (ازدواج ) راانجام دهند. از مسئولین دلسوز خواهش می کنم قبل از مقیدبودن به خدا و پیغمبر و اعتقادات مذهبی مثل نماز و روزه و... به یک اصل توجه کنند که اساس موفقیت همه مردم جهان می باشدوآن چیزی نیست بجز " خودشناسی " مرغ باغ ملکوتم نیم ازعالم خاک دوسه روزی قفسی ساخته اندربدنم از کجا آمده ام آمدنم بهرچه بود به کجامی روم آخر ننمایی وطنم . اما بعنوان یک دلسوز واقعی ویکی از طرفداران دکترعزیز بخاطرشخصیت علمی و خانوادگی ایشان هرچندهمه کاندیداها نور چشمم هستند و به اندازه توانشان زحمت کشیده اند نکته مهمی رامدنظر قرار دهند و آن این است در عزل و نصب ها خیلی خیلی زیاد دقت فرمایند چونکه اینها به نوعی نمادمعرفی دکتر و عملکردش در بین مردم محسوب می شوند. تغییرات برخی ادارات حق مسلم دکتر می باشداما برخی از اینها واقعا سابقه هیچگونه مدیریتی حتی درسطح خرد رانداشته اندتاچه برسد به سطح کلان . نمونه بارز تغییرات دکترعزیز جابجایی مدیران آموزس وپرورش وتغییرات کلی در آموزش وپرورش توسط نیروهایی که دکتر گذاشته ومطمئنم از تغییرات کلی و زیادی که مسئولین جدیدآموزش وپرورش در گچساران انجام داده اند بی خبرندکه سبب نارضایتی بین فرهنگیان وخیلی از اولیاء مربیان از جابجایی معلمان خوب وزبده ناراحت شده اندمدیران باسابقه زیاد و کاربلد وتوانمند که اکثریت اولیای دانش آموزان از تغییرات ایجادشده بشدت ناراحتندوجالب این است بعداز مدت زمان طولانی که این مدیران درادوارگذشته بلحاظ عملکردمثبت خود داشته اند امسال بر اساس غرض ورزی وکینه وعداوت وشاید به نوعی خردکردن شخصیت نماینده اگاهی مثل دکتر که ایشان استاد دانشگاه میباشندسعی درتخریب ایشان دارندهرچندبه ظاهر دایه دلسوزتر از مادرند.نمونه بارزاین تغییرات حذف خانم بهنیاء اصل مدیر توانمند چندین ساله وکهنه کارمدرسه راهنمایی دخترانه نیایش بوده ، بعداز مدت زمان طولانی مدیریت واذعان مردم فرهنگ دوست گچساران ( دکتر افرادی راجهت تحقیق ازعملکرد وتوانایی ورضایت اولیای دانش آموزان بین مردم بفرستدتاادعای حقیر اثبات شود ) وبه خانم موصوف گفته اند امسال بعداز یک عمر مدیریت خوبش جهت تشویق عملکردش برودیکی از مدارس تدریس کند.در خیلی جاهای دیگر نیز بدین شکل بوده حتی برخی از افرادی که در اداره کل آموزش و پرورش جدیدا توسط افراد دکتر بکارگیری شده اند هیچگونه سوابق ریز مدیریتی حتی مدیریت مدارس روستاهای کوچک رانداشته اند که به لحاظ حفظ حرمت اسمشان راذکر نمیکنم .دکتر عزیز به هوش باش . آقای عکاشه تمنا دارم مطالب ذکرشده راسانسور نفرماییدزیاکه سعی بر احترام شخصیت همه عزیزان را داشته ام. باسپاس واحترام
عالمی
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون بداند که نیروهایی که بعنوان مدیر در شهرستان گمارده صرفا بر اساس ارای انتخاباتی بوده و بس و هیچ مزیت ندارند و ضعیفترین افرادند؟؟؟
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
در گچساران ضعیف ترین فرمانداران مانند شفیعی و ..... که همه اصول گرا بودند و حتی غریبه بودند و نه علمی داشتند و نه تجربه و نه دلسوزی کاری ولی این آقایات اصول گرا همیشه از آنها حمایت می کردند حال که فردی بومی و دلسوز منطقه و اصلاح طلب بر این مسند نشسته بهشون فشار اومده و اظهار نظر مفت می کنند نمونه اون همین اظهار نظر آبکی خوان پایه هست که با حمایت دکتر تاجگردون پست گرفته حال این اداها را در می آورد جناب دکتر تاجگردون خواهشمندیم که در ادارات کلیدی شهر همانند آموزش و پرورش و دانشگاهها و بویژه شرکت نفت از نیروهای دلسوز و اصلاح طلب استفاده نمایید. با تشکر
منصف
Iran, Islamic Republic of
آقای خوانپایه درست گفته ولی در زمانی که ضرورت ایجاب کند فرماندار همه کاره شهرستان هست
رشید .
Iran, Islamic Republic of
آقای فرمانبردار نیز همانند ارباب دچار توهم قدرت مطلقه شدن. بابا کوتاه بیا فقط غوغا سالاری و هیاهوی ول میون مردم گرسنه و پاپتی.همش حرف مفت
6209
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار توانمند و دلسوز این شهر.
من شخصا در این جلسه حضور داشتم .تیتری که این خبرنگار انتخاب کرده اند انصافا درست نیست.
چرا که منظور جناب رحیمی این بود که دهیاران وشوراها سعی کنن نقش مردم رو توی اینجور مساءل علی الخصوص بحث آتش سوزی پررنگتر کنن ...
و در صورتیکه دهیاری بد عمل کنه باهاش برخورد میشه.
حالا جناب خانپایه شده ملا نقطه و اینجور ویراژ میره که چی مثلا!!!؟
میخواد از حق دهیارا دفاع کنه یا اینکه میخواد منی نشون بده؟؟؟
انحصاری نسب
Iran, Islamic Republic of
رحیمی هرجی در مورد شما میگن کاملا درست هست تو عادت به خودنمای داری از بنر میای توی کبنا از کبنا میری تو بنر بدبخت کمبودی این میز ماندگار نیست خ
انحصاری نسب
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه تاجگردون بره تا رحیمی .شت سرش بره انشالله
عضو ستاد اصلاح طلبان گچساران
Iran, Islamic Republic of
با تمام احترامی که برای حاج رحیمی قائل هستم ایشان به هیچ وجه اصلاح نیست ایشان نیروی بزرگواری بود بعد از دوم خرداد مدیر مدرسه تاج گردون شد وتغیر موضع داد اخیرا هم در سایت خبر نما برعلیه عزیزان وبزرگان اصلاحات صحبت کرده که به موقع جوابش را خواهیم داد
دوست دار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر خدای فرماندار بسیار احساسی عمل میکنه فکر میکنه فرمانداری مدرسه اکثر هواداران ولیدرهای انتخاباتی تاجگردون رو فراری داده
هلال احمر
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون ما هم اشتباه کردیم به حضرت عالی رای دادیم برادر فرماندار تمام نیروهای رو که تو هلال احمر به شما رای دادند فراری داده من ودوستانم تا رحیمی فرماندار نیستیم
مهمترین اقدامات فرماندار
Iran, Islamic Republic of
دفاع از مرتضوی اصول گرا در اموزش وپروش چون دولیاری است درگیری باباورصاد برای انتصاب فرهاد جعفری برادر خانمش مصاحبه با خبر نما علیه بزرگان اصلاحات برخورد نامناسب با ارباب رجوع ودوری مردم از تاجگردون
سید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون در تهران فوق قوی و در گچساران و باشت بی حد و اندازه ضعیف و ناامیدکننده.باچه استدلال و تفکری رحیمی و حسینی گذاشتی فرماندار اخه.به خداوندی خداقسم هزاران قوی تر و بهتر از این دوتا بودن و هستن ولی شما چشمهاتون بستین.قراربود با دیگران متفاوت باشی اما افتضاح مطلق شده دکتر ..
سید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون در تهران فوق قوی و در گچساران و باشت بی حد و اندازه ضعیف و ناامیدکننده.باچه استدلال و تفکری رحیمی و حسینی گذاشتی فرماندار اخه.به خداوندی خداقسم هزاران قوی تر و بهتر از این دوتا بودن و هستن ولی شما چشمهاتون بستین.قراربود با دیگران متفاوت باشی اما افتضاح مطلق شده دکتر جان
باوی
Iran, Islamic Republic of
چرا فرماندار رحیمی روز جمعه با تاجگردون امده بوده روستای هزیم

از توابع بیدک نظر میداد.بابا به خدا حاج غلام بدش میاد زیاد دور

ورش بپلیکی.زشته ااین کارا .از ی فرماندار..باشت خودش فرماندار

داره...
علی
Iran, Islamic Republic of
تو خودت متوجه نیستی منظور آقای خوان پایه اینه که شورای روستا تصمیم می گیرد نه شورای شهر
آگاه
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آقای خوان پایه:آقای فرماندار به عنوان بالاترین مقام اجرایی اجازه ورود در همه امور را دارد ایشان با احضار شورا و درخواست گزارش عملکرد بر کار دهیار و شورا نظارت دارد.
علی
Iran, Islamic Republic of
خودت مسخره کردی دلت خوشه که فرماندار دارید عمو آینه مرده پستند
جواب احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع اقای خوان پایه عضو شورا ی عالی است وکلیه امورات شوراها وروستاها با ایشان ربط داه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر رحیمی اصلاح طلب
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درجواب باشت وباوی باید بگم خدا را شاهد وناظرم آقای خوان پایه به سفارش ونفوذ حاج علیمراد جعفری پست جدیددرتهران گرفته بنده شخصا در محضر حاج جعفری حضور داشتم و عنوان فرمودند به سفارش شخص ایشان به جناب خوان پایه پست جدید دادندپس الکی و ناآگاهانه مطلب ننویسید.خود دکتر به سفارش حاج جعفری به دلیل نفوذش در شورای نگهبان تایید صلاحیت گردیدکمی باتعقل و درست مطلب بنویسید.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
رحیمی اصلا ح طلب نیست زیرا به اصول اصلاحات ایمان ندارد بیشتر به دنبال نفع شخصی است لطفا شان فر مانداریرا به ظاهر کن و وارد حا شیه نشو حاج رحیمی
جواب شهروند
Iran, Islamic Republic of
رحیمی اصلا اصلاح طلب نیست کسی که بر علیه عزیزان اصلاح طلب مصاحبه می کند هیچ گونه ارتباطی تا کنون با اصلاح طلبان دوگنبدان ندارد در هیچ ستاد دوم خردادی نبوده نباید ادعای اصلاح طلبی داشته باشد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار. بابا فعلا عذاب بکشید تا بعد به اونهایی میگم که دارن میترکن
واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

فرمانده کل سپاه گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه برای جلوگیری ...
از واکسن کرونا چه خبر؟

از واکسن کرونا چه خبر؟

مراحل تست واکسن شامل مرحله آزمایش پیش بالینی است که دانشمندان واکسن جدید را بر روی سلول ...
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
1