تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۶۳۶۱۲

آقای کریمی با تدبیر و آرامش حرکت کن/ کهگیلویه حساس است

۷
۰
کبنا ؛فرماندار سابق شهرستان کهگیلویه گفت: این شهرستان، شهرستانی بسیار حساس است که هر حرکتی در آن نیاز به دقت دارد.
*شهرستان کهگیلویه حساس است/ با آرامش حرکت کنkohgile (2)
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، ابراهیم جعفری عصر امروز در مراسم تودیع خود از سمت فرمانداری کهگیلویه که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، خطاب به فرماندار جدید کهگیلویه، اظهار کرد: آقای کریمی بنا بر تجربیات که در طول مسئولیتم در شهرستان کهگیلویه کسب کردم، این شهرستان بسیار حساس است که هر حرکت و رفتن به جلسه‌ای نیاز به دقت دارد و باید با تدبیر و آرامش و بر اساس شعار اعتدال مسائل شهرستان کهگیلویه را پیش برد.
فرماندار قبلی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه این شهرستان بیش از هر چیز دیگری نیازمند وحدت است، گفت: ایجاد وحدت در بین گروه‌های مختلف سیاسی ضروری است و نگاه یک سویه به مسائل عامل چند دستگی و تشدید اختلافات است.
جعفری تصریح کرد: باید با دقت نشست، برخاست و حرکت کرد.
مشکلات جامعه به دلیل بی‌توجهی به قانون است
فرماندار قبلی شهرستان کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در طول مسئولیتم بر اساس پنج اصل حرکت کردم، اظهار داشت: شعار کار، کار و کار سرلوحه فعالیتم بود و برای ترقی کهگیلویه از هیچ کوشش و تلاشی دست نکشیدم.
جعفری اولین اصل را ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب  و اصل مترقی قانون اساسی که در پی این مدت 21 ماه و 26 روز به فرمایشات مقام معظم رهبری را با تمام وجودم عمل کردم و ذره‌ای برخلاف فرموده‌های معظم‌له گام‌هایم را بر نداشتم.
بر اساس عدالت حرکت کرد/ در مقابل قضاوت مردم سرتعظیم فرود می‌آورم
وی اصل دوم را قانون‌مداری دانست و گفت: قانون علت پیشرفت و اعتلای جامعه می‎‌دانم و هر جامعه‌ای که می‌خواهد هر روز نسبت به گذشته رو به جلو حرکت کند باید قانون را ملاک قرار دهد و اگر امروز مشکلاتی در جامعه مشاهده می‌کنیم بی‌توجهی به قانون و دور زدن آن است.
جعفری یکی دیگر از آن پنج اصل را عدالت‌محوری عنوان کرد و بیان داشت: عدالت محوری شاخصه‌ای است که در همه استان‌ها وجود دارد و باید همانجوری که دوست داریم نسبت به خودمان بر اساس عدالت رعایت شود باید نسبت به سایرین بر اساس همین اصل عمل شود.
فرماندار قبلی شهرستان کهگیلویه ادامه داد: در مواجه با مسئولان استانی و کشوری چیزی غیر از حق شهرستان کهگیلویه مطالبه نکردم و هیچ‌گاه فکر نکردم چونکه فرماندار هستم هر کاری که دلم می‌خواهد، انجام بدهم.
جعفری با بیان اینکه بنده نوزدهمین فرماندار کهگیلویه بودم، افزود: میانگین مدت زمان مسئولیت فرمانداری‌ها در شهرستان کهگیلویه 23 ماه بود و در طول مسئولیتم بر اساس عدالت حرکت کردم.
وی افزود:  افتخار می‌کنیم بر اساس همین عدالت در حکومت اسلامی که امام خمینی آن را پایه‌گذاری کرده است به عنوان یک کارگرزاده فرماندار یکی از مهمترین شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد شدم.
جعفری کار و تلاش بی‌وقفه و بی‌منت را یکی دیگر از اصول پنجگانه خود در طول مسئولیتش عنوان کرد و افزود: در این مدت تمام تلاشم کار بود و هیچ منتی بر دوش کسی ندارم و مدیون همه هستم.
وی ادامه داد: اگر منیت و من‌ها در کنار افراد قرار بگیرد مشکلات به خودی خود می‌آید و هر آنچه در شهرستان کهگیلویه انجام گرفته نتیجه فعالیت جمعی بود.
 
فرماندار قبلی به برخی از کارهای خود از جمله گازرسانی به بخش مرکزی و روستا و پروژه 400 هکتاری چاروسا اشاره کرد و یادآور شد: اگر کاری انجام گرفته نتیجه فعالیت جمع بود.
جعفری به شرایط و وضعیت آن زمانی که به عنوان فرماندار منصوب شد، اشاره کرد و افزود: هیچ علاقه به بیان عملکرد ندارم چرا که معتقدم بهترین قضاوت کننده خداوند و بعد مخلوق خداوند تبارک و تعالی است که هر چه مردم در خصوص عملکرد من قضاوت کنند در مقابل آن سر تعظیم فرود می‌آورم.
انتهای پیام/سروش مقدم
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
همه ساداتی استاندار نماینده فرماندار بخشدار € خدا به داد کهگیلویه برسد @
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
همه ساداتی استاندار نماینده فرماندار بخشدار € خدا به داد کهگیلویه برسد @
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
همه ساداتی استاندار نماینده فرماندار بخشدار € خدا به داد کهگیلویه برسد @
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
همه ساداتی استاندار نماینده فرماندار بخشدار € خدا به داد کهگیلویه برسد @
علی
United States
اقای جعفری کاری انجام ندادید که بگویی
جاده دهدشت و سوق 8 سال است که بودجه اش تصویب می شود ولی درست نمی شود
حقگرا
Iran, Islamic Republic of
از تیره ابراهیمی اصلاح طلب نه ساداتی خادمی با وجه سادات اصیل بازی کرد وشعار اعتدال را به افراط تبدیل کرد سیاست بازی بجای خدمت گزاری
چرخ ریسک
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا نام کریمی قبل از استاندار شدن دکتر خادمی مطرح بوده و ایشان رئیس ستاد دولت تدبیر و امید شهرستان هستند.
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1