تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۶۳۵۹۵

بزرگواری و لاهوتی نیامدند/ معارفه سرپرست فرمانداری کهگیلویه برگزار شد

۲۵
۰
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه فرماندار قبلی و سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کهگیلویه با حضور فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی و جلیل حسنی مدیرکل سیاسی استانداری در محل فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، در این نشست فرمانداران شهرستان‌های گچساران، چرام، لنده و بهمئی، مدیران دستگاه‌های مختلف شهرستان کهگیلویه، سیاسیون و چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند.
حجت‌السلام بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این مراسم شرکت نکرد.
محمود منطقیان از چهره‌های شاخص اصلاح نیز در این آئین شرکت کرد.
لاهوتی از دیگر فعالین سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه نیز حضور پیدا نکرد.
*
توضیحات فرماندار کهگیلویه در خصوص تودیع جعفری
مرتضی جلال‌منش طی سخنانی با بیان اینکه غفلت از مؤلفه‌های وزارت کشور منجر به بحران خواهد شد، تصریح کرد: عدم توجه به این مؤلفه‌ها در روند کاری مشکلاتی ایجاد می‌کند.
معاون فرماندار کهگیلویه تودیع را به معنای ناتوانی ندانست و گفت: باید به احترام به معنای احیاء و اقتدار و نه معنای تحت لفظی احترام گذاشت.
جلال‌منش با بیان اینکه بر پیکره مدیریت در گذشته لطمه‌هایی وارد شد خطاب به فتاح محمدی معاون استاندار تأکید کرد: برای احیای مدیریت باید خیلی زحمت کشید.
وی با اشاره به در اختیار گذاشتن مدیریت کهگیلویه به کریمی، خاطرنشان کرد: نباید بعضی از کارها به امان خدا رها شود؛ انتظار می‌رود استاندار و مسئولان استانی و شهرستان کمک کنند تا حداقل پاسخگوی مشکلات مردم باشد.
جلال‌منش، از ادب شغلی و اداری خود به عنوان خصوصیات بارز جعفری فرماندار سابق یاد کرد و با اقرار به اینکه نه در دوران مدیریتش امتیازی به من داد و نه بدهکارش هستم، گفت: انصافاً جعفری از کسانی بود که خوب آمد، خوب ماند و خوب هم کار کرد.
این مسئول، پرتلاش بودن، پاک‌دست و پاک‌چشم، پر انرژی و علاقمندی به کار را از دیگر ویژگی‌های جعفری برشمرد و افزود: به خاطر عدم دخالت مسایل سیاسی در کارش به کسی فرصت حمایت از جریان خاصی را نداد.
معاون فرماندار کهگیلویه با اشاره به توانمندی و شناخت کریمی از شهرستان تصریح کرد: اگر جایی را طلب کرده یا طلب کردند و پذیرفت صرفاً بر اساس توانمندی در خدمت بود.
جلال‌منش شهرستان کهگیلویه را نیازمند چیز دیگری غیر از توسعه سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه فرمانداری آمادگی همکاری در راستای خدمتگزاری فرماندار جدید است.
مردم کهگیلویه قدردان زحمت‌های جعفری هستند/ تکبر آفت مدیریت است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در این آئین با برشمردن ویژگی‌های یک مدیر اسلامی، اظهار کرد: یک مدیر و کارگزار اسلامی باید بتواند مشکلات را تحمل و سختی‌ها را به جان بخرد تا اینکه به خوبی از عهده وظایف و مسئولیت‌های که بر عهده او گذاشتند بر بیاید.
حجت الاسلام سيدمحمد حسيني‌طلب با بیان اینکه صبر و استقامت در مقابل همه بی‌مهری‌ها و سختی یکی از خصوصیات مدیر ارزشمند و رمز موفقیت آن در انجام امورهای محوله بر دوش خود است، گفت: به هیچ وجه اینگونه مشکلات نباید مانع خدمت به مردم شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه  بیان کرد: مدیر اسلامی باید به خدمت صادقانه و احترام به حقوق شهروندان دلبستگی خود را به حکومت اسلامی نشان دهد.
حسینی‌طلب افزود: با بخشش و با کارهای نیکو منزلت مدیر اسلامی برای همه مشخص می‌شود.
وی یکی از آفت‌های مدیریت را تکبر و خودبزرگ بینی دانست و افزود: کسانی که مسئولیت‌های بزرگتری دارند این آفت‌ها مدیریت و حوزه‌ کاری آنها را تهدید می‌کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: یکی از رمزهای موفقیت آمیز یک کارگزار اسلامی سکوت است و سکوت به معنای اینکه مدیر در جامعه اسلامی اهل منازعه و اختلاف نیست.
وی ابراز کرد: مدیر اهل علم و اندیشه می‌اندیشد و عمل می‌کند و کسانی که بیشتر به سخنرانی می‌پردازند در معرض آسیب قرار دارند و افکار آنها به زودی نمایان می‌شود.
حسینی طلب از دیگر خصویات یک مدیر اسلامی را رعایت انصاف  دانست و افزود: اگر می‌خواهید جذب حداکثری و دفع حداقلی در انجام کارهای خود داشته باشید انصاف را حتی در مورد دشمنان خود به کارببرد.
وی بیان کرد: یک مدیر با حسن خلق و بخشش قدر و منزلت اجتماعی پیدا می‌کند و یکی از آفت‌های نامطلوب یک مدیر تکبر و خودبزرگ بینی است و کسانی که مسئولیت بزرگتری دارند این آفت حوزه کاری آنها را بیشتر تهدید می‌کند.
حسینی طلب عنوان کرد: یک کارگزار اسلامی باید بتواند بردباری خود را حفظ کند و سختی‌های کاری را به جان بخرد تا به درستی به وظایف خود عمل کند.
حسینی‌طلب به فرماندار جدید کهگیلویه پیشنهاد بررسی عوامل مهاجرت‌گریزی در شهر دهدشت را داد و ابراز کرد: مردم قدرشناس زحمات مسئولان هستند و ما باید با تمام توان در راستای برطرف کردن مشکلات مردم اقدام کنیم.
این مسئول در ادامه از تلاش‌ها و خدمات ابراهیم جعفری فرماندار قبلی کهگیلویه تشکر و قدردانی کرد و افزود: بدون شک مردم قدردان زحمت‌های مدیران صادق خوب هستند.
kohgile (1) kohgile (2) kohgile (3) kohgile (4)
 
KOHGILOE (1) KOHGILOE (2) KOHGILOE (3) KOHGILOE (4) KOHGILOE (5) KOHGILOE (6) KOHGILOE (7)
انتهای پیام/ کیوان سروش مقدم
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
.که به تاریخ پیوست بعدش کی نوبت بخشدار سوقه؟؟؟؟؟؟
فرماندار
Iran, Islamic Republic of
بارک الله
جناب رستاد هم حضور دارند
قطعا فرماندار با ایشان هماهنگی دارند
از تبار کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
ببینیم و تعریف کنیم باند اصلاح طلبان تدب
یر و امید .
ناصر
Iran, Islamic Republic of
لاهوتی که ادعای سران اصلاحات رایدک میکشد همیشه ساز مخالف میزند مثل انتخابات مجلس که از رستاد حمایت نکرد.... این فکر دیگر جایگاهی ندارد استاد محترم..... از اقای منطقیان تشکر میکنیم که همیشه نیروهای اصلاحات را همراهی میکنند
ناصر
Iran, Islamic Republic of
اقای /.همیشه ساز مخالف میزند واین نوع رفتار دیگر جایگاهی ندارد.....
dak
Iran, Islamic Republic of
  ﭘﺮﺱ ﺩﺭﺏ ﻗﻮﻃﯽ
  ﻧﺎﻡ ﻣﺨﺘﺮﻉ : ﺁﻗﺎﯼ ﻗﺎﺳﻢ ﺑﻠﻮﻃﯽ
  ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺛﺒﺖ : 76947
  ﺣﻮﺯﻩ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﯼ : ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺭﻧﮓ ﺳﺎﺯﯼ ﻭ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ  ﻣﺤﺼﻮﻝ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻗﻮﻃﯽ ﻣﯽ ﺭﯾﺰﻧﺪ.
  ﺗﻮﺿﯿﺤﺎﺕ ﺍﺧﺘﺮﺍﻉ :
  ﺑﺮﺍﯼ ﭘﻠﻤﺐ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﺭﺏ ﻗﻮﻃﯽ  ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺯﺍﺋﺪﻩ ﺍﯾﯽ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﺍﺧﻞ ﻗﻮﻃﯽ  ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﭘﺮﺱ ﺩﻭﻡ  ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻗﻮﻃﯽ ﺑﺎﺯ ﻭ ﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ، ﺩﺭﺏ ﻗﻮﻃﯽ براحتی ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چرا اسم لاهوتی رواز اول کامنت من برداشتی اقای سایت
سرگردان
Iran, Islamic Republic of
نا لله و انا علیه راجعون.طایفه گرایی در زمان خادمی نهاینه شد.مصیبتها ادمه دارد.
ستار آرمند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حاج سید کرامت کریمی
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان فرماندار کهگیلویه تبریک وتهنیت عرض نموده،
توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم.
ریحان نژاد
Iran, Islamic Republic of
انتخاب جناب آقای حاج سید کرامت الله کریمی را به عنوان فرماندار کهگیلویه تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و همچنین از خدمات شایسته جناب مهندس جعفری تقدیر تشکر بعمل می آید.
حق گو
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای بسیار تاسف است که فرماندار یک شهرستان در جلسه معارفه خود نامی از مقام معظم رهبری برزبان نیاورد. من اگه جای فتاح محمدی آزاده سرافراز و حسینی طلب سازمان تبلیغات بودم به نشانه اعتراض جلسه را ترک می کردم.
غیبت قادر لاهوتی و بزرگواری قابل پیش بینی بود اگر میتمدند جای سوال بود. امامان جمعه هم قبلا عدم رضایت خویش را به استاندار بیان داشتند.
لاهوتی از چینش مدیریتی ناراحت است زیرا این چینش یک طرفه است واقعا در بخش ثلاث نیروی توانمندی نبود که مورد توجه طیف منطقیان قرارگیرد.
آینده معلوم خواهد شد این چینش مدیریتی به ضرر منطقیان خواهد بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدير كل حوادت استانداري چه كاره است تا ديروز براي دولت قبل سينه ميزد الان براي پستش متوسل به امام جمعه ها شده . نميدانم پست چي داره كه بعضي خودشان را به زمين و زمان ميزنند و شام ميدن كه برداشته نشن اين ميزها چه كارها كه نميكند
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
منطقیان بزرگواری را ناک اوت کرد
Iran, Islamic Republic of
موضعگیری ائمه جمعه شهرستان که نمادارزشمداری هستندقابل تحسین آنهدرمخالفت درجلسه معارفه شرکت نکردند
مردی ازلیشتر
Iran, Islamic Republic of
باسلام

بنده به نوبه خودم اززحمات آقای جعفری تشکر ویژه میکنم وآرزوی موفقیت برای جناب کریمی. ولی دوستان تمام استان ما خصوصا کهگیلویه نیاز به توسعه اقتصادی ،فرهنگی واجتماعی وبویژه عمرانی داره ولی متاسفانه چیزی که دراستان ماتوسعه پیداکرده فقط خودزنی وسیاسی بازیه انشا اله این رویه تغییر پیداکنه...............
Iran, Islamic Republic of
آفرین به ائمه جمعه
محبت
Iran, Islamic Republic of
اقای حقگو ریا کاری خوب نیست اگر نامی از رهبری نبرد گناه کبیره که نبودخداوند از ان بالا ناظر همه ماست
شروند چرام
Iran, Islamic Republic of
بدرود جعفری و درود کریمی
ضمن تشکر از زحمات آقای جعفری و سلام بر مرد خدا ،بزرگ و فرهیخته جناب آقای کریمی
ای کاش به اندازه انگشتان دستم مردان بزرگی نظیر کریمی جهت توسعه پایدار در این شهرستان و استان میبود
سلام و درود خداوند بر ذات پاک استاندار جلیل الشان که انتصاب نادری همزمان در دو شهرستان کهکیلویه و چرام داشت
دو مرد بزرگ و صادق و زحمتکش را بالحق که لیاقتشان بود به کار گماشت .
شایسته میدان استاندار عزیز که با انتصاب جناب مهندس نوری فعال و مقتدر در شهر چرام و کریمی فرهیخته را در کهکیلویه به شما تبریک گویم
اصلاح طلبان حیرت زده
Iran, Islamic Republic of
منطقیان و خادمی اصلاحات را به طایفه گرایی تقلیل دادند
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کار ایمه جمعه که منادی وحدت در جامعه اند اصلا کار پسندیده ای نبود مگر اینها نماینده رهبر نیستند که بارها فرمودند من این دولت را تایید وحمایت میکنم پس چرا کاسه داغتر از آش شده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرخ ریسک
Iran, Islamic Republic of
درود بر منطقیان.حقانی.فروزان و کریمی
بهره بر بابکان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کریمی.این افتخار را به شما و سایر اصلاح طلبان واقعی این مشی تبریک گفته و امیدواریم موفق و موید باشید.
گرسیوز
Iran, Islamic Republic of
جناب محترم اینقدر منفی فکر نکن اگر نامی از مقام معظم رهبری نبرده شاید به نظرش ضرورت نداشته ولی این دلیل بر خدای ناکرده بی احترامی که نبوده یا بقول دوستمان گناه کبیره که نبوده وایشان ادم ولایی ورهرو مقام رهبری میباشد پس خواهشا دنبال فتنه انگیزی نباش ورهبری احتیاج به این حرکتها ندارد
تقی زاده از چرام
جناب حاج سید کرامت الله کریمی

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان نماد مستحکم دولت تدبیر و امید و سکاندار این دولت در شهرستان کهگیلویه بسمت فرماندار شهرستان کهگیلویه را تبریک توفیق روز افزون شما را از خداوند بزرگ خواهانیم از جناب استاندار محترم بخاطر این انتخاب تقدیر و تشکر میشود .
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ضد ولایت فقیه
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1