تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۶۳۵۶۴

آغاز به کار نمایشگاه پاییزه کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛در دیدار مدیران صنعت و معدن استان با امام جمعه گچساران عنوان شد.
شکاف طبقاتی معظلی اساسی در شهرستان گچساران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف تشریح وضعیت صنعت، معدن و تجارت شهرستان گچساران با حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه این شهرستان دیدار نمود.divdide
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده در این دیدار با بیان اینکه امروزه بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم وابستگی نزدیکی به رشد و توسعه صنعتی دارد افزود: در کشور بخش عمده ای از خانوارها معیشت خود را از طریق اشتغال در بخش های صنعت، معدن و تجارت تأمین می کنند.
دیودیده گفت: امروزه زندگی مردم وابستگی نزدیکی به شرایط بازار دارد و کنترل، نظارت و تأمین بازار و برگزاری نمایشگاهها و فروش های عرضه فوق العاده در ایام مختلف سال جهت توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم اقدامی بسیار مهم در جهت کمک به معیشت مردم و همچنین ایجاد شرایط تعادلی در بازار است.
وی اظهار داشت: بازار به صورت مستمر رصد و با تخلفاتی همچون گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، کم فروشی و تقلب به صورت جدی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و متخلفان با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از راههای مهم جهت سر و سامان دادن به بازار و ایجاد رضایت نسبی را ایجاد مراکز خرید دانست چراکه این مراکز با ایجاد تنوع کالایی، شرایط رقابتی و بهبود کیفیت نقش مهمی در افزایش حق انتخاب و قدرت خرید خانوارها خواهند داشت.
امام جمعه گچساران نیز در این نشست گفت: باید پذیرفت مسائل، مشکلات و کمبودها وجود دارد و هرکس در هر منصب و جایگاهی باید مسؤلیت پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهد.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی اظهار داشت: مسؤلین تیزهوش و آینده نگر که عقاید محکمی دارند مسؤلیت خود را امانتی از جانب ائمه اطهار می دانند و در پی آن هستند کار را به بهترین نحوه ممکن و تنها برای رضایت و خشنودی خدا به انجام برسانند.
وی با اشاره به اینکه شکاف طبقاتی معظلی اساسی در شهرستان گچساران است افزود: در کل استان و بخصوص در شهرستان گچساران باید به گونه عمل شود که این فاصله طبقاتی به کمترین میزان خود برسد چرا که شکاف طبقاتی زمینه ساز بسیاری از انحرافات و کج روی ها خواهد بود.
امام جمعه گچساران گفت: مسؤلین باید خدمات و اقدامات خود را همانگونه که امام ره فرمودند به مردم اطلاع رسانی کنند تا زمینه یأس و نامیدی دشمن فراهم شود.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی در پایان از مسؤلان صنعت، معدن و تجارت استان خواست توجه ویژه نسبت رشد و توسعه صنعت در شهرستان گچساران را در سرلوحه کار خود قرار دهند تا زمینه اشتغالزایی و کاهش نرخ معظل بیکاری در این شهرستان محقق شود.
***
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود:
آغاز به کار نمایشگاه پاییزه کهگیلویه و بویراحمد با 250 غرفه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه های پاییزه عرضه کالا ویژه بازگشایی مدارس با 250 غرفه کار خود را  آغاز نمود.
داریوش دیودیده با بیان اینکه در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه نمایشگاه کار خود را آغاز نموده است افزود: در سایر شهرها فروش های فوق العاده اقدام به خدمت رسانی به هم استانی های خواهند نمود.
دیودیده اظهار داشت: این نمایشگاه ها با هدف تنظیم بازار و کمک به اقشار آسیب پذیر در جامعه و برای کنترل قیمت ها در بازار هر ساله در استان به مناسبت نزدیک شدن سال تحصیلی جدید برگزار می شود.
وی افزود :كالاهاي عرضه در اين نمايشگاه لوازم تحرير ،كيف، كفش، مواد غذايي ،پروتئيني و پوشاك است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نظارت بازرسين ما در نمايشگاه همه روزه است و تمامي غرفه داران بايد از مرغوبيت كالاهاي خود اطمينان داشته باشند افزود: هدف ما ارائه كالاي مرغوب و با كيفيت بالا به بازديدكنندگان است.
دیودیده در ادامه گفت: در نمايشگاه پاييزه امسال تخفيف اعمال شده بين 10 تا 15 درصد است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پايان گفت: نمايشگاه پاييزه با 250 غرفه به مدت 10 روز برای بازديد عموم مردم داير است.
***
در دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار باشت عنوان شد:
توسعه صنعتی باشت با جذب سرمایه گذاران توانمند ممکن خواهد شد
طی نشستی و با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار باشت و معاونین وی در محل این فرمانداری، مسائل، مشکلات و راهکارهای لازم جهت بهبود شرایط و رشد و توسعه صنعتی و معدنی شهرستان باشت مورد بررسی قرار گرفت.
داریوش دیودیده در این نشست با بیان اینکه تاکنون 10 مجوز صنعتی برای شهرستان باشت صادر گردیده است افزود: متاسفانه در ارتباط با این مجوزها هنوز فعالیت اجرایی صورت نگرفته است.
دیودیده با اشاره به اینکه در حوزه معدن طی مطالعات مقدماتی انجام شده تاکنون معادن قابل توجهی در این شهرستان شناسایی نشده است اظهار داشت: مطالعات تفصیلی و دقیق تر جهت شناسایی ذخایر معدنی در استان و بخصوص در شهرستان باشت توسط کارشناسان معدنی این سازمان در حال انجام است.
وی گفت: توسعه صنعتی در هر نقطه ای تنها با حضور سرمایه گذاران توانمند شکل خواهد گرفت و تلاش در جهت جذب سرمایه گذاران بومی و غیره بومی در دستور کار مدیران استان بخصوص فرماندار و مدیران شهرستان باشت قرار گیرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرک صنعتی خان احمد به لحاظ شرایط و موقعیت یکی از بهترین شهرک های صنعتی استان است تاکید داشت: با آغاز فعالیت یک واحد صنعتی در این شهرک، کلید حرکت و شکوفایی صنعتی در باشت زده خواهد شد.
دیودیده با انتقاد از وابستگی سرمایه گذاران استان به منابع و تسهیلات بانکی گفت: کمبود منابع و اعتبارات بانکی و بالارفتن نرخ سود تسهیلات شرایط را بر چنین روند سرمایه گذاری مشکل کرده است.
وی در ادامه اظهار داشت: مجوزهای صنعتی طی یک روز صادر خواهد شد و هرگونه تلاش و حمایت از سرمایه گذاران بخصوص سرمایه گذاری که راغب به سرمایه گذاری در شهرستانهای همانند باشت باشد صورت خواهد گرفت.
فرماندار باشت نیز با بیان اینکه در جذب و تشویق جهت سرمایه گذاری صنعتی و معدنی در این شهرستان نهایت تلاش خود را بعمل خواهم آورد افزود: باشت به لحاظ شرایط و موقعیت مکانی و نزدیکی به مناطق جنوبی و نیروهای توانمند می تواند گامهای اثرگذاری در حوزه رشد و توسعه صنعت بردارد.
سید موسی حسینی گفت: استقرار نمایندگی صنعت، معدن و تجارت در شهرستان باشت می تواند عاملی مهم در رسیدن به اهداف ترسیم شده باشد و در این راستا هرگونه همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد شد.
حسینی تاکید داشت: نیروهای مجموعه صنعت و معدن استان نیروهای پرتلاشی هستند و انشالله مسائل شهرستان باشت را با جدیت پیگیری نمایند.
فرماندار باشت در پایان گفت: طی روزهای آتی تیمی متشکل از کارشناسان معدنی سازمان صنعت و معدن استان با همکاری فرمانداری باشت مطالعات دقیق خود را جهت شناسایی نقاط امیدبخش معدنی در شهرستان باشت آغاز خواهند نمود.
انتهای پیام/تازش
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1