تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۶۳۲۳۵

برخورد قاطع با عرضه قلیان در گچساران

۶
۰
کبنا ؛


مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: اگر مسئولان همکاری کنند با خاطیان عرضه قلیان در مکان‌های عمومی گچساران با قاطعیت برخورد خواهد شد.


ستار اسدپور امروز با اشاره به برخی مشکلات بهداشت محیط و تغذیه در گچساران اظهار کرد: بررسی عوارض ناشی از کمبود نان سبوس‌دار بر سلامت شهروندان، جمع‌آوری قلیان در سطح پارک‌ها وکافه‌های سطح شهر و اعتیاد از جمله مشکلاتی بود که در جلسه شورای سلامت این ماه مطرح و مورد بحث قرار گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران افزود: از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان عرضه قلیان در رستوران‌های سنتی و پارک‌ها بوده که مستمر در جلسات مختلف از جمله شورای سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با خاطیان عرضه قلیان در مکان‌های عمومی با قاطعیت برخورد خواهد شد، تصریح کرد: کارشناسان و بازرسان شبکه بهداشت و درمان گچساران آمادگی کامل در راستای برخورد و جمع‌آوری قلیان در سطح شهرستان را دارند.

اسدپور با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بین‌بخشی در این خصوص، بیان کرد: در راستای اجرای قانون جامع منع دخانیات، هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، صدا و سیما، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها و با همکاری بین‌بخشی اثربخشی بهتری بر روند اجرای این کار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اعتیاد از دیگر مشکلات موجود در شهرستان است، ادامه داد:  شبکه بهداشت و درمان گچساران در جهت عدم گسترده‌تر شدن بحث اعتیاد در این شهرستان که تبدیل به یک معضل بزرگ شده است، اقدام به  آموزش گروهی محله به محله در این شهرستان نموده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران بر نتیجه مطلوب آگاه‌سازی عموم مردم از عوارض و عواقب اعتیاد از طریق همکاری بین‌بخشی از جمله آموزش و پرورش، ائمه جمعه و سایر ادارات تاکید کرد.

اسدپور در بخشی از سخنان خود با اشاره به اهمیت تولید نان سبوس‌دار خاطرنشان کرد: در نان سبوس‌دار به طور میانگین دوبرابر ویتامین، مواد معدنی و مواد فیبری نسبت به نان سفید وجود دارد که مردم ما به علت بی‌اطلاعی از خواص این نان هیچ‌گونه استقبالی در جهت پخت آن ندارند.

وی با بیان اینکه باید با فرهنگ‌سازی مردم را به استفاده از نان سبوس‌دار تشویق کرد، گفت: مواد فیبری در نان سبوس‌دار راهی برای رفع گرفتگی روده و یبوست است.

وی با اشاره به اهمیت مواد غذایی نان و غلات افزود: امروزه به علت زندگی ماشینی، یبوست در بین مردم شیوع یافته است که با نظارت و همکاری مسئولان بر کار نانوایی‌ها باید عرضه نان سبوس‌دار در شهرستان را فرهنگ‌سازی کرد./فارس

نام شما

آدرس ايميل شما

دکی
Iran, Islamic Republic of
میشه شعار الکی ندی دکی جون
ناشناس2
Iran, Islamic Republic of
.... سلام
لطفا برای وضعیت غیر بهداشتی واحدهای بهداشتی درمانی شهر دوگنبدان چاره ای بیندیشید چرا چسبیدی به قلیان
ئتاتر
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر عمل کنید شعار ندید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سگ هاي ولگرد چي شد؟
دردمند
Iran, Islamic Republic of
آقاي اسدپور با عرض پوزش از شما .آيا شما ومسئولين اين شهرستان جرأت تعطيلي اين كافه ها داريد چون درسطح اين شهرستان بعضي از آنها با فلان مدير و نماينده فاميل نزديك هستن وبه قول خودشان كسي دراين شهر جرأت چنين كاري را ندارد اگر هم اينكار انجام شود يك روز بعد فعاليت دوباره از سر گرفته خواهد شد و حتي با اين كار فلان مسئول از كار بركنار خواهد شد.پس آيا ميتواند چنين كار انجام دهيد؟؟ بسم الله
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
برادر اسدپور اول بهتر یه فکری به حال اون شبکه بهداشت علیزلده کنید که به همه چی می خوره الا شبکه بهداشت والا به خدا
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1