تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۰
کد مطلب : ۶۳۱۷۹

برگزاری مسابقات ددلیفت قهرمانی باشگاه‌ها در یاسوج

۰
کبنا ؛رئیس هئیت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات ددلیفت(بالوازم) قهرمانی باشگاه‌های کشور در یاسوج خبر داد.arjmand

آیت‌ ارجمند در گفت‌وگو با خبرنگار کبنااسپورت در یاسوج، اظهار کرد: مسابقات ددلیفت(بالوازم) قهرمانی باشگاه‌های کشور از تاریخ 20 شهریور لغایت 25 شهریور در سالن شهید پایدار در شهر یاسوج با حضور استان‌های کشور در حال برگزاری است.

رئیس هئیت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه سطح مسابقات در حدبالای است، گفت: این مسابقات با حضور 21 استان در شهر یاسوج برگزار می‌شود که به نوع خود در سطح کشور و استان بی‌نظیر می‌باشد.

ارجمند بیان کرد: 200 ورزشکار که از 21 استان کشور به یاسوج آمده بودند، در مسابقات ددلیفت قهرمانی باشگاه‌های کشور یاسوج حضور پیدا کردند.

وی گفت: افتتاحیه این مسابقات روز بیست و یکم شهریور  برگزار شد.

این مسئول افزود: همچنین اختتامیه مسابقات ددلیفت در روز بیست و دوم برگزار می‌شود.

رئیس هئیت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از همه کسانی که در برگزاری این مسابقات هئیت بدنسازی را همراهی و همکاری کردند تشکر و قدردانی کرد و افزود: تلاش‌ها و حمایت‌های مدیرکل و معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، سپاه منطقه بویراحمد و اعضای هئیت بدنسازی و پرورش اندام در برگزاری این مسابقات جای تشکر و سپاسگزاری دارد.

ارجمند در پایان از مسئولان تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم همکاری آنها برای بحث خوابگاه انتقاد کرد و گفت: برگزاری این مسابقات در این حد و کیفیت به آبروی و ورزش استان کمک کرد که گویا برخی علی‌رغم ادعایشان در ورزش دوست ندارند به ورزش استان کمک کنند.

انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1