تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۶۳۰۴۱

اصلاحات خاله خُرزویی در چرام

۱۳
۰
کبنا ؛فرزاد باقرزاده

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

رسم وره آزادی یا بیشه نباید کرد
یا آنکه زجانبازی اندیشه نباید کرد
چینش نیرو‌ها طی یک سال اخیر در استان و حتی کشور چندان مطلوب خواست اصلاح طلبان نبوده و نیست. البته دولت شعاری دادکه هر کس از آن تعبیری کرد و تفسیری!!.... شاید هم ما چندان معنی اعتدال را نفهمیدیم!! شاید اعتدال اینست که باید در هر دوره‌ای به یک جناح رأی داده باشی تا عدالت را بین همه جناح‌ها رعایت کرده باشی و از هر (ببخشید) آخوری نصیبی برده باشی!!!!
یا شاید هم قانون نانوشته این مملکت است که به قول عزیزی: آنان که بیشتر می‌دوند، کمتر می‌رسند و آنان که کمتر می‌دوند بیشر می‌رسند!
کس نداند کاندرین بحر عمیق
سنگریزه قدر دارد یا عقیق
با این وجود هنوز هم مشی اصلاح طلبان حقیقی واصیل می‌بایست حمایت از دولت باشد و سهمی از آن نخواهند، زیرا که دولت منتخب خود مشکلات بیشماری دارد و باید بدون هر گونه چشمداشتی به او کمک کرد و حمایتش نمود، یادمان نرود که بقایای دولت احمدی‌نژاد و یا مخالفان رأی و خواست مردم هنوز برای شکست این دولت برنامه‌ها دارند و منتظر خالی شدن سنگر حامیان دولت می‌باشند. این را هم بیاد داشته باشیم که تصمیمات افراد و گروههای جا خوش کرده در رأس قدرت استان و‌گاه در هرم اصلاحات در استان که خدا می‌داند اکثرا مصلحت اندیشانه، خویشاوند سالارانه و منفعت طلبانه می‌باشد، چندان ربطی به اصلاحات و اعتدال واقعی ندارد و باید اسم آن را حقیقتآ بخصوص در کهگیلویه و چرام اصلاحات (خاله – خُرزویی) گذاشت!!
البته آنچه که مهم‌تر از روی کار آمدن این یا آن فرد با هر سابقه‌ای در بدنه دولت و یا در مسئولیتهاست، اینست که آن‌ها اکنون با تمام توان و با صداقت کامل برای موفقیت دولت و عمل آن به شعار‌هایش تلاش کنند. نمک نشناسی است اگر در مجموعه مدیریتی دولتی برخوردار از خواست واقعی مردم باشیم و برای پیروزی آن دولت از جان مایه نگذاریم، علی الخصوص که دولتی باشد که بحق بعد از سال‌ها سعی در جمع آوری همه نیرو‌ها و توانهای این ملت زیر لوای اعتدال داشته باشد. فلذا باید به این مدیران سوار شده بر مرکب اعتدال یاد آور شد که چه خوب است قدر فرصت بدست آمده را بدانید. اعتدال واقعی را برای مردم تفسیر کنید. تا پای جان و غیرتمندانه از دولت محبوب ملت دفاع کنید. با عملکرد دقیق و ضابطه مند خویش دولت را در جهت سرافرازی در پیشگاه ملت یاری دهید. امید مردم را با احیانا رابطه بازی‌ها و پارتی بازیهای معمول که سالهاست  همچون بختکی شوم بر سر مردم استان سایه افکنده است و بخش عظیم توان مادی و معنوی استان را به هدر داده است به یأس تبدیل نکنید. نگاهی فراخ و غیر جناحی به توده مردم داشته باشید. به قصد و غرض انتخابات پیش رو و احیانآ حمایت از افراد مورد علاقه خویش معاونین و رابطین خود را بکار نگیرید. با کارکرد خویش اختلافات میان نیروهای اصلاحات در استان را ترمیم کنید. برای ماندن و بودن در پست و مقام خویش به هر قیمتی اصرار نورزید و خود را به هر قیمتی نفروشید. از بودجه بیت المال (همان که سالهاست توسط عده‌ای حیف و میل می‌شود واز آن برای دادن حتی وامی کوچک با بهره‌ای زیاد به جوانان وبیچاره گان دریغ می‌شود) سوء استفاده نکنید و برای آینده خود و اطرافیان حسابی از آن باز نکنید. ودر آخر اگر حتی تا اکنون نبوده‌اید اما من بعد در عقیده و رأی خویش هر چه که باشد ثابت قدم بمانید!
انشاءالله
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر8سال دولت به اصطلاح اعتدال کار کند به اندازه 2سال احمدی نزاد قادر نیست به مردم خدمت کند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات خاله – خُرزویی نه فقط در چرام بلکه در مرکز استان.
از چرام
Iran, Islamic Republic of
شاید هم ما چندان معنی اعتدال را نفهمیدیم!
اين محوري ترين نکته اي است که خورزو فرزاد به آن اشاره کرده اند!
بقيه متن تلاشي است براي توجيه اين نفهميدن!
به قول يارو گفتني واي به روزي که بفهم چي شد؟!
هنوز داغيد آقاي فرزاد خان!
قاسم
Iran, Islamic Republic of
زنده باد.دمت گرم
میثم
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی خیلی عذر میخوام آقای باقرزاده ولی باید بگم چرند نوشتی، شما مشکلتون با اصلاحات خاله خرزویی نیست بلکه انتظار داشتید با روی کار آمدن دولت جدید شاهد ادامه یافتن روند فتنه باشید و حالا هم که دیدین اونطوری که باید و شاید سرعت تغییر و تحولات زیاد نیست بهتون فشار اومده،بعععععععععععععععععله
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
درود وسپاس براستادباقرزاده عزیز لعنت برفرصت طلبان منفعت گرا ونان به روز خواران
از چرام
Iran, Islamic Republic of
فرهاد برادر فرزاد
بویراحمدی باغیرت
Iran, Islamic Republic of
فرزاد خان برای ششمین بار سوال می کنم نظرتان راجع به جریان فتنه 88 و فتنه 87 دانشگاه تهران چیست؟
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان دانشجوب واقع بین دانشگاه گچساران برای هزارمیت بار خدمت امثال جنابعالی عرض میکنم که واژه فتنه را که همیشه پشت ان مخفی شده اید بهانه ای میباشد برای پیشبرداهدافتان جریان 88شایدبقول شما فتنه بود ولی از نوع مثبت ولی فتنه گر نداشت؟!
رتاذر
Iran, Islamic Republic of
از این چرندیات حالم بهم میخوره
بهلول دیوانه
Iran, Islamic Republic of
فرزاددمت گرم حقیقت روگفتی.... دیواری بین ماودیگرکشورهای پیشرفته کشیدازدیوارچین بلندتر.اون.روفراموش کرد بعدش ریشه فتنه ..فکریش بود... افرادرومشخص خواهدکرد.مگردر...یگه بعدش گندشون درومد.
چرام
Iran, Islamic Republic of
باز هم فرزاد؟/؟؟ بابا تو به زور جغرافیا درس میدی اصلاحات سیاسی به تو چه مربوطه.تو برو درمورد دشت کوه ودامنه بنویس بشتر به قیافت میخوره بچه کجا فاتحه خوانی کجا
چرامی
Iran, Islamic Republic of
وای حالم از نوشته هات بهم میخوره فرزاد باقرزاده
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1