تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۶۲۹۹۹

سیدباقر! رطب خورده منع رطب چون کند؟(1)

۶۷
۰
کبنا ؛بهنام عکاشه
اظهارات سیدباقر موسوی در روزهای گذشته(کلیک کنید) مورد استقبال و انتقاد جریانات سیاسی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.MOSAVI.baghr
این اظهارات اگر چه شاید به قصدی دیگر بیان شده باشد ولی جامعه سیاسی بویراحمد و استان، آن را پیش پرداختی برای انتخابات آینده مجلس ارزیابی کرده اند.
در این بین نکاتی قابل تامل است که پرداختن به آن می تواند به شفاف شدن بیشتر اوضاع کمک نماید؛
این که این اظهارات همزمان با دیگر سیاسیون استان از دو جناح صورت گرفته است نشان دهنده نوعی ائتلاف نانوشته بر علیه جبهه اصلاحات در گچساران و کهگیلویه است. دکتر رحمانی اصل دبیر حزب موتلفه گچساران و سیدقدرت حسینی از گچساران به صورت همزمان انتقاداتی را مطرح می کنند و بلافاصله موضوع آمدن موحد در گچساران بحث روز می شود و حالا هم سیدباقر چنین مباحثی را طرح می کند.
این ائتلاف برای گچسارانی ها و اهالی کهگیلویه به خصوص اصلاح طلبان این دو شهرستان بسیار آشناست و یک بار در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی آن را تجربه کرده اند.
در زمان ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی و مجلس ششم، موحد از کهگیلویه و سیدباقر از بویراحمد موفق شدند به مجلس راه یافته، اما در گچساران اتفاقاتی افتاد که این شهرستان حداقل یک دهه تحت تاثیر آن بود و جامعه گچساران بدون لیدر ماند و بر سرش آنچه رفت دیدیم و در کهگیلویه هم ایجاد اختلاف بین دو قطب قدرتمند اصلاحات آن حوزه(منطقیان و لاهوتی) خطی بود که این جریان با موفقیت آن را اجرا کرده و هنوز هم بر آن تکیه دارد.
از این می گذریم که این ائتلاف چه نقشی در مجلس ششم گچساران و کهگیلویه بازی کرد و چگونه با ظرافت به کاندیدا تراشی برای حاج بهرام نماد ماندگار اصلاحات در گچساران پرداختند.
این ائتلاف که هدف نهائی و منطقی اش حذف حاج بهرام و اصلاحات گچساران از صحنه سیاسی استان بود چون همواره تحت الشعاع قدرت نمائی این جریان قرار داشتند و اگر حاج بهرام به قدرت بازمی گشت، عرصه برای آنان تنگ میشد و دقیقا همان اتفاقی می افتاد که امروز غلام تاجگردون انجام می دهد.
به یاد دارم در سال 1378 اصلاح طلبان گچساران چشم شان به تلویزیون بود که نام حاج بهرام در اخبار به عنوان استاندار برده شود ولی هیچ گاه این اتفاق نیفتاد و نیرویی غیربومی معرفی شد.
این اتفاق نه تنها برای یک اصلاح طلب گچساران که بعدها برای سیدکامل تقوی نژاد نیز تکرار شد و او نیز در راه استانداری با مانع همین ائتلاف مواجه شد.
معرفی غلامرضا تاجگردون به مدیریت سازمان برنامه اتفاقی بود که می توانست خیال  استان و به خصوص گچساران را تا سال ها نسبت به بودجه کشور راحت نماید ولی این بار نیز سنگ اندازی همین جریان مانعی بود بر سر راه اصلاحات کهگیلویه و گچساران.
سید باقر در دورانی که اصلاحات گچساران و کهگیلویه بی رهبر بود و رهبری استان را در دست داشت باید پاسخگوی عملکرد خود باشد و بیاید شفاف بگوید چند مدیرکل گچسارانی و دهدشتی بر سر کار آمدند؟
چرا در روز رای اعتماد از حاج بهرام دفاع نکردند. چرا این اتفاق نیفتاد. همگامی شما با جریان اصولگرای گچساران و کهگیلویه بر کسی پوشیده نماند و نمی ماند.
در ان هشت سال سیاه دوران خاتمی چه بر سر گچساران آمد؟ تمام افتخار اصلاحات خاتمی و سازندگی هاشمی در گچساران مساوی بود با احداث بهشت زهرای جدید و افتتاح چندباره فلکه فرودگاه و این نبود مگر با اتحاد جنابعالی و آقای موحد در مجلس پنجم و ششم.
بودجه استان در آن دوران چگونه تقسیم میشد؟ به راستی اگر اشراف تاجگردون بر بودجه کشور نبود همان بودجه های ریز هم به گچساران نمی آمد.
سخنرانی شما در حضور خاتمی محبوب در دوره ریاست جمهوریش در یاسوج آنچنان کرد که تقریبا همه اعتباراتی که قرار بود به استان بیاید بلوکه شد و اگر نبود اعتبارات مصوب سفر رهبری به استان(73) معلوم نبود بر سر استان چه می آوردید.
شما در آن سخنرانی در یاسوج اگرچه محبوبیتی بی نظیر در میان اهالی بویراحمد پیدا کردید ولی بویراحمد و استان را فدا نمودید و این عادت همواره شماست، عادتی که هیچ گاه شما را رها نکرد و شما نیز آن را رها ننمودید.
شما بر همه چیز ترجیح داشتید. هم بر گچساران و هم بر کهگیلویه و هم متاسفانه بر سرنوشت مردم بویراحمد. محبوبیت شما بر همه چیز تقدم داشت و این از عملکرد بیست ساله شما پیداست.
درگیری های ما با استانداران وقت چه توجیهی داشت. استاندارانی که خود آورده بودید. اگر معنائی جز قدرت طلبی و اشتیاق برای اعطای پست ها به اطرافیان تان دارد حتما ما در اشتباه بوده ایم.
شما به افراد فعال در ستاد ناطق نوری معاونت استانداری را اهدا نمودید چون از نزدیکان تان بوده است. شما وقتی آرش حبیبی رئیس مرکز مدیریت دولتی شد به بزرگان این کشور تذکر کتبی  دادید. اینها از خاطره مردمان این استان بیرون نمی رود. با یزدان ذوالفقاری مدیرکل قدرتمند آبفای استان، شما فقط به جرم گچسارانی بودن برخورد کردید.
این مطلب را با یک روایت به پایان می رسانم؛
نقل است؛ مادری همراه كودكش نزد پیغمبر(ص) رفت و گفت این بچه رطب زیاد می خورد و حالش بد شده است ولی هر چه سفارش می كنم گوش نمی دهد. چون حرف شما اثر دارد بفرمائید پرهیز كند، پیغمبر فرمود: بسیار خوب، شما امروز بروید و فردا بیائید تا نصیحت كنم.
مادر، بچه را برد و فردا آورد و پیغمبر با زبان خوش با كودك صحبت كرد و نصیحت كرد كه به حرف مادرش گوش بدهد و از خوردن رطب پرهیز كنید تابیماریش خوب شود و بعد بتواند بیشتر رطب شیرین بخورد.
كودك قبول كرد و گفت: تا حالا نگفته بودند كه چرا نباید بخورم، اگر درست می فهمیدم كه خرما چرا ضرر دارد گوش می كردم ولی مادرم می خواست با داد و فریاد و نفرین و آفرین مرا به حرف شنوی مجبور كند، من هم خرما می خواستم.
وقتی حرفها تمام شد مادر از حضرت تشكر كرد و پرسید: مگر دیروز و امروز چه تفاوتی داشت؟ حضرت فرمود: دیروز و امروز با هم فرق نداشت ولی من دیروز خودم خرما خورده بودم و شایسته این بود روزی دیگران را منع كنم كه خودم خرما نخورده باشم. حرف خوب وقتی اثر دارد كه خود گوینده هم به آن عمل كرده باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی سرفراز
Iran, Islamic Republic of
سید باقر نماد دشمنی با گچساران و باشت است. غیر از باوی و گچساران بمیرد پشت حاج غلام تاجگردون را خالی نماید. آنانی که گچساران و باشت ر ادر سالیان گذشته فلج کردند و به نوعی غارت کردند دیگر با وجود حاج غلام تاجگردون دوباره فرصت پیدا نخواهند کرد چنین کاری بکنند.
درود بر عکاشه که خیلی سریع حرف دل مردم گچساران و باشت را زد.
باوی سرفراز
Iran, Islamic Republic of
آقای باقر موسوی دوباره نفاقی جدید در استان راه اندازی نکن. شما همان بهتر که سکوت کنی چون حرف زدنت به ضرر نظام و مملکته.
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این مطلب
جانباز ياسوج
Iran, Islamic Republic of
برادر سيد باقر بعنوان يك بويراحمدي ساكن ياسوج شرمنده مردم گهگيلويه و گچسارانم كه دوباره اتش اختلاف قوم گرايي شعله ور كرد برادر سال 1376 چه بلايي بر سر استان اوردي برادر به كدام راه ميروي ايا ميداني در شهرستان چرام بهمئي لنده و بخش سوق و قلع رئيس و ديشموك تو دولت تدبير و اميد چند مدير دارن
علي
Iran, Islamic Republic of
سيد باقر مرد عمل برادر شهيد و برادر جانباز و خود هم جانباز است ايشان هميشه در خارج از استان كه بوده هميشه بچه هاي استان را حمايت كرده و كسي بوده كه به فكر مردم استان بود
شرمت الله
United States
ایشان رنگش دیگر حنائی ندارد .

کارامدی حاج غلام موجب درآمدن حرص این عزیز گردیده

بابا یک ماشین آتشنشانی خبر کنید
ghasemi
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از اقای عکاشه .باید کاملتر و جامع تر در این مورد قلم میزدی.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
باید از سید باقر موسوی تشکر کرد که حرف دل تمام مردم استان بجز باشت را زدند
آری تاجگردون فقط به باشت فکر میکند و حتی به مردم گچساران نیز فکر نمیکند
از پول نفت گچساران سخن می گوید و در باشت هزینه میکند . چرا به بویر احم گرمسیر و ترک نشینان و ... بودجه نمیدهد
چرا مدیران استانی را فقط از باشتیها انتخاب میکند . مگر باشت چند درصد جمعیت دارد که گچساران و دهدشت و یاسوج و سیسخت و سوق و .. ندارد
ضریب تحصیلات باشت از تمام استان کمتر است ولی ...
قبول
Iran, Islamic Republic of
آدم پس از سالها زندگی در تهران نباید بیاید وبخواهد زندگی به سبک برره را زنده کندشهرستان وشهر را رونق بدهید آدم مدنی درست کنید ,بویراحمد گچسارانی ودهدشتی زمانش سر آمده است ,به انسان بیاندیشیم ,بازگشت به بربریت آب در هاون کوبیدن است
اصلاحات و اعتدال
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج گردون و سلام بر حاج زارعی و بویراحمد و احسنت بر مردم غیور کهگیلویه و بمئی
غیره سیاسی
Iran, Islamic Republic of
هیچکس ازسیاسیون استان به اندازه سیدباقردربین مردم جایگاه ندارند...بطوریکه هنوزتوروستاها میگندباقر...
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
بوی تعصب از این سخنان بیداد میکند.تعصبات دوران شما در اذهان ماندگار است.این استان بی نام تاجگردون در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
مدير اصولگراي معزول
Iran, Islamic Republic of
واقعا درود بي كران بر سيد باقر ايشان بايد استاندار مي شد تا اين مردم را نجات ميداد
بیپناه
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنابفرما سایت شماگزینشی و جانب دارانه عمل میکند!!!!!!!!!!!!! وگرنه نظر من یک تحلیل منطقی بود
ستم
Iran, Islamic Republic of
بایدبگم درطول این چندسال بعدازانقلاب نماینده ای با این اقتداروصلابت واین همه نفوذ دراستان نداشتیم این استان رابا اسم تاجگردون
میشناسند،،اقای موسوی بس است دوران جاهلیت ب سرامده اینقدربرطبل جهالت نکوب،بگذاراین استان فلاکت زده قدری ارام باشد،چرامیخواهی مردم این استان رو ب جان هم بیاندازی،،ظلمی ک شمابرپیکره مردم این استان کردی هیچگاه ازیادهانخواهد رفت دیگربس است همه ما روزی باید دربرابرپروردگارخود جواب کارهایمان را پس دهیم،
بترس ازروز رستاخیز
معلم
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه سفر رهبری قبل از سفر خاتمی به استان بود .
بهنام عکاشه
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز
منظور من هم همین بود. ولی به خاطر اینکه اشتباهی نشه تو متن تغییرات مورد نظر حضرتعالی لحاظ شد.
ممنون از تذکرتون.
م
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه در عجبم که چگونه عنان اختیار از دست داده و چنین مطلب متعصبانه ای را نوشته اید ؟ آیا فراموش کردیده اید که مسئولیت یک رسانه را عهده دار هستید ؟شما با نوشتن این مطلب جانبدارانه بودن رسانه ی خود را به اثبات رسانده اید . شما ثابت کرده اید که تحمل شنیدن نقد را حتی اگر حق هم باشد ندارید .مگر نه این است وظیفه یک رسانه ضمن اطلاع رسانی منصفانه هرگز نباید به حسایت ها و تعصبات قبیله ای و منطقه ای دامن زند؟ چرا این چنین قلم به جولان انداخته و فردی که محبوب قلوب طیف وسیعی از مردم است را در رسانه خود که شعار انصاف در آن سر می دهید به تیغ تخریب کشانده اید ؟شک نداشته باشید که مردم بویراحمد هیچگاه خاطره ی خدمات صادقانه ی توام با شجاعت سید باقر موسوی را از یاد نمی برند و چنین سیاهه هایی با آسمان و رسیمان بافتن هرگز نمی توانند از محبوبیت سید باقر موسوی در نزد بویراحمد بکاهد.فراموش نکنید که مردم بویراحمد هیچگاه منکر قابلیت های مثبت آقای تاجگردون نبوده برای ایشان و همه فرزندان پر توان منطقه آرزوی توفیق هر چه بیشتر برا ی خدمت در سطح ملی و منطقه ای دارند و گچساران و دیگر مناطق این استان را نیز چون پاره ی تن دوست می دارند و آن چه در این برهه زمانی مطرح و ایجاد حساسیت کرده است حفظ جایگاه یاسوج بعنوان مرکز استان است که باید در توزیع اعتبارات به آن منصفانه توجه گردد که این هم بیشتر در حوزه ی اختیارات آقای استاندار است که باید بدون توجه قدرت و توان در خور توج آقای تاج گردون
سراب ننیز
Iran, Islamic Republic of
مطلب بسیار عالی بود.سی باقر کوتا بیو
ناصر
Iran, Islamic Republic of
سید باقرو حاج بهرام را بعنوان اصلاحات میدانیم چون حاج غلام فقط منطقه ای فکر میکند نه اندیشه ای گواه این مدعا اختلاف شدیدی است بین سران اصلاحات استان با ایشان
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
سید باقر کاملا درست گفته توزیع اعتبارات ناعادلانه هست و این نفرت ایجاد شده کم کم به همه شهرستان های کهگیلویه و دنا و بویراحمد سرایت می کند. جناب عکاشه توزیع اعتبارات در دولت های گذشته براساس شاخص های جمعیت و محرومیت بود ولی الان بی حساب به گچساران و باشت اعتبارات زیادی داده شده و این سخن سید باقر منصفانه و درست بنظر می رسد.
م
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای عکاشه به عنوان کسی که از اوضاع سیاسی ابن استان با خبرم به جنابعالی توصیه میکنم هرگزدرباره سیاسیون ومسایل سیاسی استان اظهار نظر نکن چون خدایی خیلی پرتی وخیلی بی خبری!بی خبری ات در تک تک اظهار نظرهای در این وجیزه و نیز نوشته های سابقه پیداست!فقط یک نمونه را برو بپرس بعد اظهار نظر کن آنهم اتحادموحد و سیدباقر عمق بی اطلاعی شما در این اظهارات هویداست معلومه که خیلی بی اطلاعی از اوضاع'صادقانه وبی تعارف گفتم خود دانی
,ورزشی
Iran, Islamic Republic of
نقد منصفانه ای بود .دقیق و بی عیب . کاش اقایان گذشته خود را به یاد بیارند و انگاه سخن برانند.چرا که مردم همه آگاهند و اپدیت.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
مثلا اين حرفا رو مي زني كه برا تاجگردون دم تكون داده باشي
بنده خدا كلات بدجوري پس معركه است
من با گوش خودم شنيدم كه تاج تو يه جلسه خصوصي با چه لفظي ازت اسم مي برد
كمايي تو چرا خودت مي سوزني پايداين سبزي فروش
مجید
Iran, Islamic Republic of
ا،ره فامیل خانمش که کازرونی بود چندین سال بر مسند میراث فرهنگی نشسته بود واز نیروهایی لایق استان استفاده نمی کرد
مکی
Iran, Islamic Republic of
کی بود که نامه 137 نماینده به مقام معظم رهبری را در مجلس ششم امضا کرد اقای سید باقر رهبری این نظام بحث خودی و غیر خودی را مطرح کردند این تذهبون فکر کنم در هوای سال 77 هستی احتمالا اقا بهزا د را هم دیروز پریروزا تو اون بالا شهرا دیدی ......
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
شاهینم و قفسه.....
آگاه
Iran, Islamic Republic of
واقعا ما از غلام که غلام اصولگرایان است حمایت می کنیم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعآ از ذکرنام سید باقر موسوی شرم دارم چه خونها که در راه حفظ کیان مملکت ریخته شد ازجمله برادر شهیدش آنوقت باید اسم سید باقر درکنار شهربانو امانی تحفه مجلس ششم با آن نامه نکبت بار به یادگار بماند
لوداب
Iran, Islamic Republic of
دراین چند سال کجابودی حالا سردراوردی وآفتابی شدی مردم دیگر گول حرف مفت نمی خورند
Iran, Islamic Republic of
درود بر سيد باقر موسوي
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
اخ سی سی باقر . یه چند نفر نو کیسه اومدن ودارن نظر میدن اصلا شما لیاقت نظر دادن در مورد سی باقر رو ندارین .
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه تو از دیروز و گذشته آدمهامی گویی و من از همین الان حرف می زنم. شما گچسارانی ها هر وقت در استان قدرت گرفتید مافیایی شدید و تمام تلاشتون رو کردید که بویراحمدیها قدرتی نداشته باشند و شما و امثال عکاشه ها نیز ابزار تبلیغ شان بودند. چرا از تلاش اکنون تان برای مدیریت های استان حرف نمی زنید. چرا از بودجه هایی که فقط برای گچساران و باشت می رود حرف نمی زنید ... ما نمی گذاریم و مطمئن باشید تا هستیم شماها جان نخواهید گرفت ... اصلا شما و امثال شما را چه به بحث مدیریت و اصلاحات .بروید کفتر بازیتان را بکنید...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سید باقر درست فرمودند آقای تاجگردون درانتخابات ریاست جمهوری به آقای رضایی رای دادند والان خودش را همه کار اصلاحات میداند وهمه مدیران از حوزه باشت وباوی گچساران
منصف
Iran, Islamic Republic of
عکاشه جان۰قسم میخورم در طول سی سال گذشته کسی به اندازه تاجگردون به استان بخصوص کهگیلویه ظلم نکرده است ایشان کماکان بزرگواری را بالای سر مردم کهگیلویه نگه داشتند تا یه اصلاح طلب بالا نیاد چرا که ما یادمون هست در دولت خاتمی موحد با اون اقتدار در انتخاب مدیران هیچکاره بود اما الان همه مدیران کهگیلویه باید سابقه ای از رای به بزرگواری را داشته باشند ونگاه کنید ببینید یک مدیرکل کهگیلویه ای وجود دا رد۰همه مدیران کل بین تاج و زارعی تقسیم شدند۰
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به منصف:
خلایق هر چه لایق. مردم گچساران و باشت یک کارشناس اقتصادی و بودجه رو فرستادن مجلس که شمع مجلس شد. هر وقت تمامیت خواهی ها در کهگیلویه پایان یافت و جنگ زرگری بین سران اصلاحات پایان یافن اون وقت اونا هم یکی را در شأن خودشون بفرستن مجلس.
درود بر دکتر غلامرضا تاجگردون
گچساران پرافتخار
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مصرف سیدباقر موسوی تمام شده بهتره عرایضش را به زباله دان تاریخ عرضه کند.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مردی برای همه دوران.
گذشته آن زمان که اعتبارات استان چپاول می کردید . تاجگردون اگه اعتبار برای شهرستان های باشت و. گچساران میگیره از عرضه و همت خودشه نه دزدیدن از اعتبارات دیگر شهرستانهای استان . شما هم اگه عرضه دارید اعتبار ملی بگیرد!!!!!!!!!!!!!
.....
Iran, Islamic Republic of
زمونه گند و پیش و لاغر چاق کنه..........
تا صد سال دیگه هم امثال سی باقر سی اسان نومیه و نیا.....
جناب عکاشه عزیز خودت بهتر میدونی از کجا داری میسوزی
تنگ پيرزال - كلايه
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان ، بزرگان ، فرهنگيان ، دانشجويان ، مديران ، مدبران و همه هم استاني ها بابا استان ما يك شهر كوچك است لطفا رشد و توسعه استان فقط با هم دلي با گذشت ميسر خواهد بود همه ما سوار بر يك كشتي هستيم كه در صورت غرق شدن همه با هم غرق خواهيم شد تو را خدا دست از لجاجت برداريد و ياور همديگر باشيد.
دشتریم پرچم بالا
Iran, Islamic Republic of
زمونه گند و پیش و لاغر چاق کنه.........
جناب عکاشه شما در حدی نیستی که بخای حرفای سید باقر رو نقد کنی...
برادر عزیز بهتره یه نگاه به دور و برت بکنی ببینی چه خبره....
بله الان ما مدیران کلی داریم که در حد یک کارشناس اداره کل هم نیستن ولی متاسفانه فقط و فقط به سبب بحث خودمحوری و منطقه گرایی.....
حداقل اگه زمان سید باقر مدیران کل از بویراحمد بودن افرادی شایسته و بایسته بودن...میتونین برید بررسی کنین که مدیرانی که زمان سید باقر بودن الان همشون پست های مهم کشوری دارن.بله برادر من اونا شایسته بودن ولی ....
........
Iran, Islamic Republic of
ای ی ی ی ی ی ی....
دلیران تنگستان
Iran, Islamic Republic of
همون دوره گذشته نیز تکرار خواهد شد؛که مثل گذشته باشت وباوی تا بامیدو ن جلوتر نیان برن فارس.
ضرغامپور بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
روی صحبتم بیشتر با بویراحمدی ها است ؛ دلم به درد میاد وقتی که نام باقر وبویر با دیگران قاطی می کنید ؛ نکنید فرق است زمین تا آسمان ! این نیز بگذرد دوره بسیار کوتاهی است چون پشتوانه ای ندارند!!!!
بویراحمدی دلیر
Iran, Islamic Republic of
ضربه خوردن اطرافیون فرستادن باقر به مجلسه تا بعد ببینیم کی مرد کاریه ! حسابداری و بودجه خوندن که نشد علم !!
سه تفنگدار بوبراحمدی
Iran, Islamic Republic of
تاج اگه عرضه داره بره جاده باشتو درست کنه که اینگار جاده کوچ روست !!!!
بنگاه املاک آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه کلیه بنگاه داران بویراحمد از امروز فروش ملک(زمین وخونه) به اهالی روستا نشینان باشت وباوی ممنوع اعلام شده است . باتشکر و احترام مجدد
ریش سفید بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام وادب واحترام ؛
همون آقایانی که در گذشته با نام نیک کهگیلویه وبویراحمد را استان کردنند الآن نیز می توانند در باره چگونگی شکل گیری وتقسیم اعتبار و... این استان نظر بدن دیگران اگه ناراحتند میتونند شهرشونو به یه استان دیگری انتقال بدن . باتشکر
طاهری بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
اگه باقرو بردم من مجلس خوم دونم چه کنم
دلیر تنگستان
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه ؛ عکس هم میتونی بگیری ؟ طبیعت بویراحمد بسیار دیدنی است ؛ هوای خنکی دارد ! اما خدایی هوای گیس گیسی گچساران را باخودت نیار بویراحمد چون اذیت میشیم.
مخمد
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه یکبار خودت مطلبت را بخوان وازتناقضات مطلب شرم کن.مینویسی 8سال سیاه خاتمی بعد مینویسی خاتمی محبوب... واقعا از اینکه بنویسی سیدباقر با موحد همکاری کردند برضداصلاحات دهدشت شرم نمیکنی ؟همه میدانندسیدباقرچه تلاشهایی کرد تا اینهارا اشتی بدهد.بزرگترین مانع ودشمن موحد باقر بود...باهرهدفی این مطلب رانوشته ای سرشارازدروغ وتهمت و تناقض است.من به مطالب سیدباقر نقددارم وخالی از اشکال نمیدانم اما بزرگترین خیانت را سایت های که مطالب مثبت ووحدت افرین سخنان ایشان را حذف کرده وانتقادهای ایشان رابرجسته کردند مرتکب شدندکدام سایت نوشت سیدباقر ازمدیریت تمامابومی استان خوشحال است وحمایت میکند یاتاکید ایشان بروحدت وخودداری از منطقه گرایی وطایفه گرایی....خیلی ها باهدف خوش امدن دکترتاجگردون که از مفاخراستان هستند برطبل اختلاف میکوبندغافل از اینکه دکترتاجگردون هرگزچنین نمیخواهدوافرادرامیشناسدوهمیشه حرمت بزرگانی چون سیدباقرراحتی دراوج اختلافات حفظ کرده وحفظ خواهد کرد این دوبزرگوارهردو سرمایه اسان هستند اگرنقدی به همدیگردارندماها انرا تبدیل به دشمنی نکنیم
کی لهراس
Iran, Islamic Republic of
که باقر که بیا بقیه خوشون ایرن! خوتنه اذیت نکنید!!
باقر کسیه که با وجودی که خاتمی عشقش بود درکمبود تخصیص اعتبار مقابل او ایستاد تاجگردون کیه !!!
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
برادر عكاشه اختلاف در ست نكن سيد باقر نماينده دور بعد ما در مجلس است شك نكن
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
درود بر سيد قهرمان برادر شهيد سيد جواد درود بر نام سيد باقر
Iran, Islamic Republic of
با مطالبه این مطالب دوباره وجودم اتش گرفت اتشی که از روی قبله گرایی اتشی که یک عمر بر سر گرمسیری و سردسیری مارابه همان گذشته که بودیم نگه داشت این سخنان نمایندگان و خواص جامعه این استان است. تعصب کورکورانه خواص و بعد عوام نگاه از نماد فرهنگ غلط گذشته است...سید به جدت سوگند به خود بیا دوستان گرمسیر وسردسیر نه استان های همسایه نگاه کنید شما که شیوه مد و لباس ان ها رو یاد گرفته اید وحدت و همدلی ان ها رو هم یاد بگیریم >
کارمند فرمانداری گچساران
Iran, Islamic Republic of
موسوی چه کسی را می خواست استاندار کنه درزمان زممام داریش یه فرماندارگذاشت اونم گندش دراومد هروز استاندار گزارساتشو پاره میکرد به دستور موسوی تا اخرش همه چیز لو رفت !آقای موسوی در شان شما نبود تاجگردون هم از بدنه اصلاح طلبانه !!واز طرفی خادمی فرمان شما را نیز کوتاهی نکرده ونخواهد کرد !انتظار از شما بیش از این بود!
همسایه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگه جاده باشت نتونه هم درست کنه همینکه وقتی میاد یاسوج تمام یاسوجی ها نامه هاشون میارن تاجگردون پیگیری کنه همین بسه.
م
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه متن و نقد شما متاسفانه دقیقأ مثل همان صحبت سید باقر است ولی خام تر و کم مایه تر.مثلی که باید برای متن شما بکار برد بحث یه سوزن به خود و یه جوالدوز به دیگرانه.تا مادامیکه بحث سردسیر و گرمسیر و بالا و پائین در استان ما وجود داره همینی که هستیم باقی میمونیم محروم و فقیر.ارزش رسانه بالاتر از این حرفهاست ،رسانه باید باعث پیشرفت گرددنه برگشت به تحجر و قبیله قوم گرایی.متاسفانه رسا نه های محلی ما فاقد بینش سیاسی بالا و صحیحی می باشند و فقط مثل روزنامه های زرد به دنبال حاشیه هستند که معروف می گردند به تریبون افراد خاص همانطور که کبنا نیوز در بین مردم به تاج نیوز(رسانه دربست در اختیار جناب آقای تاجگردون)....به زارع نیوز(رسانه دربست در اختیار جناب آقای زارع)معروف می باشند.امید که روزی همه ما به این بینش سیاسی برسیم که در استان اگر این بحث وجود داره حداقل نباید در خارج استان بین یاسوج و دنا و گچساران و دهدشت و باشت و بهمئی و لنده و...این بحثها وجود داشته باشه.
Iran, Islamic Republic of
هیچ گهی نمیتونید بخورید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دوستدار شما قیصر افشار و ..........................
مرحبا به نکته نظرها ودیدهگاهت
باشتي مقيم ياسوج
Iran, Islamic Republic of
سيد باقر از روزي كه در ياسوج مطرح شدي هميشه بچه هايي باشت و گچساران مقيم ياسوج حامي شما بودند و از شما حمايت كردنند .بسيار جاي تعجب دارد كه چنين حرفهايي را تكرار ميكني از شما انتظار تفرقه افكني اين چنيني را نداشتيم .ما ديگر شما را لايق براي رهبري اصلاحات در ياسوج نميدانينيم از تلاش خود در 30 سال گذشته براي شما پشيمان هستيم .حس ناسيو ناليست شما در سخنراني شما اشكار است .اقايي تاجگردون در تهران به بنده طرد شد (موسوي )كمك كنيد لطفا
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید باقر موسوی که هیچ گاه از محبوبیت او نسبت به استان و مردم بویراحمد کم نخواهد شد. باید پای صحبت مخالفان 8 ساله اصلاحات موسوی و نشست و از مروت و مردانگی سید برایتان صحبت کنند. چیزی که بارها به عینه دیدم
Iran, Islamic Republic of
نه کسی تا حالا مثل سید باقر اومده و نمیاد
انشاالله دور بعد چون وضعیت اقتضا میکنه حتما میاد خودش هم رای میاره
خ.ب.م
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای امثال آقای موسوی باید تاسف خورد. هر چه مردم و دانشگاهیان تلاش می کنند رنگ قوم گرایی و فامیل بازی رو تو استان از بین ببرن امثال اینا نمیزارن. فکرها را شستشویی لازم است.
ناشناس
United States
باسلام خدمت آقای عکاشه میخواستم عرض کنم که شما حالا دایه مهربان تر از مادر شده اید چرا این روزها این همه ظلم وحجمه زیادی که از طرف اقایان اصلاح طلب به بچه های بویراحمد گرمسیر میشود چرا سکوت اختیار کرده ای آیا رسالت خبرنگاری این است ، شما در پیشگاه خداوند مسئولیت که اگر این مسئله را ننویسیدوپیگیر نشوید اینروزها در اداره آموزش وپرورش وسایر ادارات چه کارها که نمی کنند اما شما آقای هیس شده اید آقای نماینده امان که این همه از ایشان جانبداری می کنید 26نفر از بچه های باشت وباوی در مرکز استان به عنوان مدیر کل ومعاون مدیر کل ومعاون استاندار منصوب کرده اند اما هیچ خبری از بچه های بویراحمد گرمسیر نیست واین بزرگترین توهین به بچه های این منطقه است درود به سید باقر ، درود به سید باقر تمام امیدمان به سید باقرها در مرکز استان هست که ما را از زیر ستم این قوم نجات دهند.
لیدا
Iran, Islamic Republic of
سلام.تاامروز این استان نماینده ای به اقتدارتاجگردون ندیده باصحبت های باشتی مقیم یاسوج موافقم من خودم بامرحوم مهندس پروانه شب روزبرای سیدباقرتبلیغ میکردیم
مهمان
Iran, Islamic Republic of
برادر من سید باقر - و غریپ چور کجایند - چرا در رقابت با هدیتخواه سکوت کردند حالا سر دراوردند نه برادر دیگه مردم اگاهند . حالا حاج زارع تمام اشابه روز در مناطق محرومه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1