تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : ۶۲۸۹۶

زمین‌های شهرک صنعتی از غیرسرمایه‌گذار پس گرفته می‌شوند

۰
کبنا ؛مدیر حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: زمین‌های شهرک‌های صنعتی از کسانی که اشتباهاً یا برای ساخت‌وساز شخصی به بخش صنعت و تولیدی آمده بودند، پس گرفته می‌شود.
محمد صادق محمدیاری عصر امروز در بازدید از شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی راست آزمایی برای انتخاب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی خود ندارد و در واقع مجوز واحدهای صنعتی را سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌دهد، ما وظیفه فراهم کردن زیر‌ساخت‌ها را برای استقرار سرمایه‌گذار داریم.
مدیر حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور تصریح کرد: اگر کسانی اشتباه به بخش صنعتی و سرمایه‌گذاری آمده بودند، زمین‌ها را از دست آنها آزاد سازی می‌کنیم و تحویل افراد واجد شرایط می‌شود.
محمدیاری با تأکید بر اینکه وظیفه راست آزمایی سرمایه‌گذاران بر عهده شهرک‌های صنعتی نیست و هر کسی را که سازمان صنعت، معدن و تجارت مجوز داد از نظر ما شایستگی سرمایه‌گذاری را دارد، گفت: 500 هکتار اراضی شهرک‌های صنعتی کشور از دست برخی که کار سرمایه‌گذاری و فعالیت صنعتی را رها کرده بودند، آزاد و فسخ قرارداد شد.
این مسئول شهرک‌های صنعتی کشور با بیان اینکه ارتباط بانک‌ها با صنعتگران و سرمایه‌گذاران بر پایه تعامل و دو طرفه است، اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی تمام تلاش خود را می‌کنند که هر دو طرف به تعهداتشان عمل کنند و اگر جایی صنعتگر یا سرمایه‌گذار به تعهداتش عمل نکند، شهرک‌های صنعتی جوابگو بانک خواهد بود.
محمدیاری اضافه کرد: این اقدامات در راستای حفظ ارتباط تعاملی و همکاری بانک و صنعتگران است، چرا که در غیر اینصورت این ارتباط ادامه نمی‌یابد.
* ارتباط بین‌بانک‌ها و سرمایه‌گذاران را حفظ می‌کنیم
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی نیز در حاشیه این برنامه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 318 هکتار برای واگذاری به سرمایه‌گذاران آماده داریم، اظهار کرد: برای واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران هیچ مشکلی نداریم، بلکه زیرساخت‌های لازم در این خصوص نیز آماده است.
سهراب بنام با بیان اینکه همه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد مصمم هستند که این زمین‌ها را به سرمایه‌گذاران واگذار کنند.
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به اشاره به روابط بانک‌ها با سرمایه‌گذاران، گفت: به دنبال این هستیم ارتباط تعاملی و همکاری بین بانک‌ها و سرمایه‌گذاران همچنان برقرار باشد و سرمایه‌گذارانی که برای آنها در بحث تسهیلات و بازپرداخت قسط و معوقات خود با مشکلاتی مواجه شدند، با تعامل و گفت‌وگوی دو طرفه آن را حل کنیم.
بنام با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که واحدهای تولیدی و صنعتی به چرخه تولید برگردند، اظهار داشت: از پایان سال 92 تا پایان شهریورماه 1393، پنج میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت کردیم.
وی در پایان متذکر شد: این تسهیلات در خصوص حمایت از این واحدها است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1