تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۶۲۸۸۴

شهر سی‌سخت در محاصره دیوارهای بتنی

۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز و دیوارهای بتنی اطراف باغ‌های شهر توریستی سی‌سخت، سیمای گردشگری این شهر را از بین می‌برد.IMG_1634

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمود باقری عصر امروز در نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار برگزار شد، ضمن قدردانی از مسئولانی که در تابستان امسال در خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی کردند، اظهار کرد: نظارت بر اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش بوده و موضوع خاصی در این خصوص گزارش نشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان به عنوان مقصد جدید گردشگران انتخاب شده است و در همین راستا برخی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان منطقه نمونه گردشگری معرفی کردیم.

باقری با بیان اینکه شهر‌ سی‌سخت به عنوان شهر نمونه گردشگری مشخص شده، اظهار داشت: امکانات این شهر نمونه گردشگری در دست مطالعه است.

وی به ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر سی‌‌سخت اشاره کرد و گفت: دیوارهای بلندی که در اطراف باغ‌های سی‌سخت کشیده است سیمای گردشگری این شهر را از بین می‌برد.

باقری اضافه کرد: باید ساخت و سازها در این شهر نمونه گردشگری برابر ضوابط باشد، تا گردشگری در شهر سی‌سخت صدمه نبیند.

این مسئول ارشد کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گردشگری به راه ارتباطی مناسب مناطق گردشگری اشاره کرد و گفت: راه منطقه گردشگری کوه‌گل سی‌سخت با مشکلات و معارضات اجتماعی مواجه است که با همکاری شهرداری سی‌سخت برای ایجاد راه برگشت از این منطقه گردشگری بررسی‌های لازم انجام گرفته است.

باقری از کلنگ‌زنی هتل چهار ستاره یاسوج و شهرک گردشگری سد شاه‌ قاسم و افتتاح آلاچیق‌های پارک جنگلی یاسوج در هفته گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به اجرای موسیقی در مکان‌های تفریحی اشاره کرد و گفت: موسیقی‌هایی که میراث‌دار فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری حمایت می‌شود و متولی سایر موسیقی‌ها اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1