تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۶۲۸۵۳

150دهیار کهگیلویه‌ای در آزمون مکاتبه شرکت کردند

۰
کبنا ؛آزمون مکاتبه ای دهیاران با شرکت  150 دهیار از شهرستان‌های کهگیلویه،لنده و چرام  در سالن شهید مطهری دهدشت برگزار شد.
سید شرمت الله حسینی پرور در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد:برگزاری این آزمون موجب خودارزیابی دهیاران در کسب مهارتهای مختلف است.
بخشدار مرکزی کهگیلویه گفت: توجه ما در حوزه دهیاری‌ها به آموزش مداوم است و دهیاران و شوراهای روستایی باید تلاش کنند تا در توانمندی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود در توسعه روستاها تلاش کنند.
وی بابیان اینکه در حوزه مدیریت روستایی باید گام‌های مؤثری برداشته شود،ابراز کرد: دهیاران  روستاهای کهگیلویه تا کنون  با شرکت در دروره‌های آموزشی عمران،مالی،خدماتی و پسماند زباله که با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است شرکت کردند.
حسینی پرور بیان کرد: بعد از اتمام این دروه‌ها و برگزاری آزمون گواهی آموزشی برای دهیاران صادر گردیده است.
وی هدف از برگزاری این آزمون را توانمند‌سازی و ارتقا سطح علمی دهیاران عنوان کرد و افزود: منابع آموزشی آزمون مکاتبه ای از CD کتابخانه دیجیتال دهیاری‌ها است که شامل دو بخش است، یک بخش مقالات آموزشی 40 شماره ماهنامه دهیاری‌ها برای دهیاران حین خدمت و 5 عنوان کتب آموزشی برای دهیاران بدو خدمت است.
حسینی پرور نقش دهیاران در توسعه و آبادنی همه جانبه روستاها را بی بدیل خواند و ابراز کرد: دهیاران به عنوان مجری سیاست های دولت در روستاها هستند که باید به وظایف قانونی خود در جهت توسعه روستاها اقدام کنند.
انتهای پیام/سعادت
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1