تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۶۲۷۶۸

اراضی کشاورزی مارگون در کنار رودخانه خرسان تشنه ماندند

۴
۰
کبنا ؛ 
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حالی که زمین‌های کشاورزی بخش مارگون رودخانه خرسان را در کنار خود دارند از آب این رودخانه بی‌بهره هستند.
مهدی حیدرخواه در گفت‌وگو با کبنا نیوز در یاسوج با اشاره به موقعیت خاص بخش مارگون، اظهار کرد: متأسفانه این منطقه هنوز گرفتار مشکلات متعددی می‌باشد.
عضو شورای اسلامی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه برخی از روستاهای بخش مارگون هنوز از نعمت برق بی‌بهره هستند، عنوان کرد: روستای تنگ‌خشک و حسین‌آباد سقاوه هنوز از این نعمت بی‌بهره هستند.
حیدرخواه در ادامه با اشاره به اینکه دو محور اصلی سیلاب کلوار و موزرد زیلایی از جاده‌های پر تردد این منطقه هستند، تصریح کرد: مردم برای تردد در این مسیر شوسه با مشکلات زیادی مواجه هستند و انتظار داریم که با توجه به حجم زیاد مسافران و اهالی منطقه که از این جاده استفاده می‌کنند، تدبیری برای ساماندهی و بهسازی این مسیر انجام گیرد.
وی با بیان اینکه بخش مارگون پتانسیل‌های ویژه‌ای در زمینه باغداری و کشاورزی دارد، یادآور شد: به رغم عبور رودخانه مهم خرسان در منطقه هنوز تعداد زیادی از روستاهای اطراف این بخش از آب مورد نیاز کشاورزی بی‌بهره هستند.
عضو شورای اسلامی شهرستان بویراحمد ادامه داد: مسئولان برای آب کشاورزی مردم مناطق مارگون با توجه به رودخانه‌ خرسان چاره‌اندیشی شود.
وی به اهمیت و جایگاه رودخانه خرم‌راه اشاره کرد و گفت: این رودخانه ظرفیت آبیاری 80 هکتار اراضی کشاورزی را دارد که متأسفانه راهکاری برای استفاده از این رودخانه از سوی مسئولان تاکنون دیده نشده است.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهرک صنعتی دشت سقاوه قرار است در زمینی به مساحت 750 هکتار راه‌اندازی شود، گفت: بخش زیادی از مسائل مربوط به راه‌اندازی این شهرک هنوز تعیین تکلیف نشده و امیدواریم با تأمین اعتبار لازم زیرساخت‌های شهرک تأمین شود.
حیدرخواه در ادامه با برشمردن بخشی از مشکلات مارگون فقدان اورژانس بین جاده‌ای در بخش مارگون، کمبود فضای آموزشی در برخی روستاهای این بخش را از این قبیل مشکلات دانست و افزود: شهرک حسن‌آباد مارگون فاقد آب، برق و زیرساخت‌های لازم برای عمران و آبادانی است که امیدواریم مسئولان به رفع این مشکلات نظر مساعدی داشته باشند.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

سجادحسینی
Iran, Islamic Republic of
هرکی به فکرمنطقه خودشه.چرافقط مارگون؟این همه مشکلات فقط درمارگون پیدامیشه ؟شماکه توشورای اسلامی شهرستان بویراحمدهستین ازوضع بقیه روستاها اطلاع دارین؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای حیدر خواه
مارگون کجا ؟ رودخانه خرسان کجا ؟
رودخانه خرسان در منطقه سادات محمودی چه ربطی به مارگون دارد؟
برق
Iran, Islamic Republic of
این شهرک کجاست ؟که اسمش شهرک است ولی فاقد آب وبرقه .شهرک زمانی طرحش تصویب میشود واجازه ساخت وساز درآن داده میشود که حداقل آب وبرق را داشته باشد .فکر میکنم بچسبی به همون مداحی بهتره .
مارگون
Iran, Islamic Republic of
مارگون اباد بشو نیست داداش من.
دل خوش نباش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1