تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۶۲۶۵۷

بازدید زارعی از روستاهای بویراحمد +تصاویر

۱۳
۰
کبنا ؛علی‌اکبر پاک
روزدوشنبه 16شهریور ساعت هشت و نیم صبح به سمت  روستای راهمای حرکت کردیم تا نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت گاز از آغاز عملیات گازرسانی به این روستا بازدید کند.
پس از بازدید از گاز رسانی به روستای راهمالی که خود زارعی در هفته دولت کلنگ آن را به زمین زده بود و الان پیشرفت خوبی دارد و تا قبل از فصل سرما به گفته مهندس صیدالی شعله  گاز در راهمای روشن می‌شود به سمت روستای نقاره‌خانه  حرکت کردیم  و زارعی به همراه رئیس بنیاد مسکن بویراحمد از اتمام بهسازی ورودی بخش کبگیان که قول داده بود بازدید و از زحمات بنیاد مسکن برای اتمام  این پروزه تقدیر کرد.
سپس بعد از گذراندن روستای بطوط وارد روستای پیروزگ شدیم در بدو ورود این روستا زارعی به مزار شهدای این روستا رفت و به شهدای والامقام این روستا  ادای احترام کرد.
بعد به بازدید از طرح ها و پروژه‌های عمرانی این روستا پرداخت: پروژه‌های آسفالت این روستا، بررسی مشکلات پل اتصال پیر وزگ به روستای کو کو زار، بررسی آب اشامیدنی روستای پیر وزگ و دیدار های مردمی نماینده  از برنامه ای این سفر یک روز بود.
در این روستا  مصوب شد تا راه و شهرسازی بویراحمد با انتخاب پیمانکار در اول مهر ماه نسبت به آسفالت کردن این روستا و  مهندس ارمین رئیس ابفای روستایی بویراحمد قول داد تا در هفته آینده نسبت به بهسازی منبع ذخیره اب این روستا اقدام کند و در پایان مهندس صیدالی مدیر عامل گاز استان نیز قول داد تا گاز رسانی به این منطقه در در برنامه اتی خود قرار دهد.
بعد از بازدید ها و در عصر 16 شهریورماه 93 وارد روستا ی سرابتاوه در حومه شهر یاسوج شدیم تا بلاخره بعد از چند سال و به قول مدیر کل بنیاد مسکن استان با پیگری مجدانه زارعی اجرای طرح هادی روستایی سرابتاوه به صورت کامل شروع شود.
بعد از کلنگ زنی زارعی و مسئولین بلافاصله کامیون ها شن وماسه خالی کردند و عملیات بهسازی  این روستا شروع شد.
زارعی در این روستا ملاقات مردمی هم داشت ومشکلات مردم را ار نزدیک مورد برسی قرار داد.
بعد زارعی به مصلای شهر یاسوج آمد و نمایشگاه بزرگ مبلمان یاسوج رابه همراه مسئولان نمایشگاه دائمی استان و سازمان صنعت معدن وتجارت استان افتتاح کرد.
زارعی در حاشیه این افتتاح با مسولان نمایشگاه و مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت نشست اختصاصی پیرامون مشکلات صنعت و بازرگانی استان برگزار کرد.
زارعی در ادامه در نوبت‌های مختلف با مردم نشست و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد. این هم گزارشی از دوشنبه 16  شهریور ماه 93 نماینده بویراحمد و دنا بود.
IMG_1452 IMG_1453 IMG_1456 IMG_1458 IMG_1460 IMG_1465 IMG_1469 IMG_1483 IMG_1477 IMG_1472 IMG_1470 IMG_1491 IMG_1490 IMG_1488 IMG_1495 IMG_1519 IMG_1529 IMG_1459 IMG_1555 IMG_1513 IMG_1525 IMG_1511
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این اقای صیدالی کی عوض میشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
بخت بو .د مجلسه وخو هم نیبینی
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی. ضما در جواب ناشناس صیدالی از بهترین مدیران این استان است دلیلی برای برداشتن ایشان نیست
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
درودبرحاج زارعی خستگی ناپذیر امیدوارم موفق باشی
سامان
Iran, Islamic Republic of
بابا جون هر که دوست دارین دست بردارین. مردم شعور دارن. این کارای نمایشی یعنی چی؟ پروژه های دولتی چه ربطی به نماینده داره؟ این اقا وظیفه نمایندگی را رها کرده چسبیده به کارهای نمایشی
ذذ
Iran, Islamic Republic of
اقا بهنام ستاد شدی
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا زارع تموم شد به والا خوش هم دونه
م
Iran, Islamic Republic of
از این ناگوار تر نیست که آدمی همه چیز را بشناسد ولی آدم را نشناسد. قیمت همه چیز را بداند و قیمت آدم را نداند . هر علمی را بیاموزد و آدمشناسی را نیاموزد. میگویند آدمی از خطای باز می گردد که کوچک است و به خطاهای بزرگ توجه نمی کند بلکه این خطاها را توجیه میکند.چون شجاعت آدمی در اعتراف به خطا های بزرگ محدود است . ای کاش آقای زارع در جایگاه نمایندگی مردم بویراحمد و دنا متوجه خطاهایش می شد و بویژه می دانست اینان که او وعده و عید می دهد آدم ند ، درک دارند ، می فهمند.عدم تحقق وعده و وعیدهایش حس بی اعتمادی ایجاد می کند .تحقیر می شوند.بهر حال به نظر می رسد که جناب زارع آدم بی دردی است و از روز اول نمایندگی تا کنون بشدت سرگرم بی دردی است و دنبال درمان نمی گردد و نمی خواهد یا نمی تواند بویراحمد از افولی که به آن گرفتار آمده رهایی بخشد
صص
Iran, Islamic Republic of
اخ سی سامان بدبخت که واقعا وظیفه نماینده رو نمی داند
الگن دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خداييش نماينده ماكجاست -اي واي
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تمام حسودان مغرضند درود بر زارعی
علی صادقی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان بی ادعا: آقای هدایت خواه چکار کرد که آقای زارعی انجام نداده. بعدش میدونی یکی از وظایف یک نماینده بازدید از حوزه انتخابی خود واز نزدیک مشکلات مردم را ببینند وبررسی کنند
درود بر زارعی درود درود هیچ کاری برای بنده انجام نداده و شاید از زارعی راضی نباشم ولی هدایت خواه خداییش چه کرد ، بله دولت اصلاحات با آقای زارعی همکاری وهماهنگی کافی ندارند وگرنه مطمئنااز آقای هدایت خواه برتر است هدایت خواه برای دوستای خودش دایی های بیسواد ولی دزد وبی بندبار خودش آقایان داناپور آبگرمک خوب کار کرد همه آنها بیسواد بودند ولی همه آنها در ادارات شهرستان دنا مشغولند پسر خاله و --- خودش را به ادارات قالب کرده است هرکه میگه دروغه تحقیق کند و واقعیت را خودش ببیند
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه مرد عمل بود هدایتخواه مردی بود که همیشه تومجلس نطق میکرد زارع هیچی بلد نیست
. هدایتخواه که بخوای بازارع مقایسه اش بک... واگذارت به قران اگه بخوای پخشش نکنی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1