تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۶۲۱۶۸

حرف‌هایی که فتاح محمدی باید پیشتر و بیشتر می‌زدند

۸
۰
کبنا ؛نادر رایگانی
دکترمحمدی که به نجابت و آرام بودن معروف می باشند گر چه خیلی دیر اما در نهایت در قبال رخوت و کم کاری دستگاه های فرهنگی به حر ف آمد و از نبود احساس مسئولیت قوی در این دستگاه ها گلایه کرد . هر چند صحبت های دکتر محمدی جز واقعیت چیز دیگری نمی باشد و واکنش به این کم کاری جز وظایف اصلی ایشان است اما با این وجود جا دارد بواسطه این مواضع به ایشان دست مریزاد گفت .
شکی نیست که دکتر محمدی به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مسئول مستقیم دستگاه های فرهنگی در کم و کیف همه ی ماوقع فرهنگی و اجتماعی استان قرار دارند و شاید سکوت ایشان تا اینجای کار فرصت دادن و مدارایی بود که جز ذات دولت اعتدال می باشد اما از این فرصت نه تنها استفاده نشد که مورد سوءاستفاده نیز واقع گردید و برخی سهل انگاری ها و رفتارهای مدیران فرهنگی، فرهنگ و هنر استان را به قهقرا کشاند .
در طی یک سال گذشته مجموعه های فرهنگی بویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی به جای کار کردن و برنامه ریزی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری بیشتر خود را درگیر حواشی و زد و بندهای سیاسی نمودند و از فرهنگ و هنر غافل شدند.
کمتر روزی است که صدای اعتراض و ناله ی یکی از هنرمندان این مرز و بوم بلند نشود و نسبت به شرایط فرهنگی استان گلایه نباشد اما متاسفانه در عمل گوش مدیران محترم انگار بدهکار این دلواپسی های به جا نیست .
البته بر دکتر محمدی و استاندار محترم نیز بواسطه ی اینهمه مماشات و فرصت سوزی نقد اساسی وارد است و باید خیلی وقت پیشتر نسبت به انفعال در این حوزه واکنش نشان داده می شد و به دغدغه های و پیگیری های اهالی دلسوز فرهنگ اعتناء می گردید. این بی تفاوتی آنقدر زیاد و طولانی بوده است که موجب ناامیدی و یاس مردم و هنرمدان گردیده بود و این شائبه را ایجاد کرده بود که استاندار و معاونان ایشان در برخورد با حوزه فرهنگ یا رودربایستی دارند و یا فاقد اختیار و صلابت لازم هستند.
حالا نیز به جای تعارف و تهدید و انتظار حرکت شجاعانه از سوی مدیران فرهنگی ،باید خود مجموعه مدیریتی استان با شجاعت و اقتدار به حوزه فرهنگ وارد شوند و به این بی سروسامانی پایان دهند و عذر مدیرانی را که در جلسات خصوصی مدعی اند هیچ رغبتی برای ادامه کار ندارند و صرفا برای اثبات خود به رقبا و مخالفین مانده اند و بعد از این هم جایگاه خوبی نصیب شان خواهد شد را بخواهند و با معرفی نیروهای توانمند و تحصیل کرده و دارای جایگاه در میان هنرمندان بدون از هر نوع بدهکاری به سیاسیون و فرصت طلبان هنر و فرهنگ استان را احیاء نمایند .
نام شما

آدرس ايميل شما

م. شريفي
Iran, Islamic Republic of
با تقدير از اشارات آگاهانه و انديشمندانه جناب رايگاني و آگاهي بخشي مديريت محترم كبنا .بلاخره آَش آنقدر شور شده که خان هم فهمید. اميدوارم تلاش اين مجموعه دلسوز و متعهد مثمر ثمر واقع گردد و مسئولين به طور جد به اين نابساماني ها در حوزه فرهنگ و هنر پايان دهند پيش از آنكه كار به جاي باريك بكشد و هنرمندي از قهر و غضب خود را بر سر در ورودي ارشاد حلق آويز كند و يا خود را به آتش بكشد.
علي كسمايي مقدم
Iran, Islamic Republic of
جناب دكتر محمدي هنوز هم به جاي داشتن صراحت لهجه و بيان شفاف ناكارآمدي مديران ارشاد و فرهنگ استان در لفافه و به استعاره صحبت مي كنيد. از سويي براي تغيير و تحولات افراط گرايانه اخير در ارشاد و ايجاد درد سر براي مدير بعدي پنهاني پيام شاد باش و تبريك مي فرستيد و از سويي شكسته و بسته لب به اعتراض مي گشاييد . اميد وارم هرچه زودتر به اين دغدغه ها در حوزه فرهنگ و هنر پايان دهيد . مگر هنرمندان و نويسندگان استان چه گناهي كرده اند كه سزاوار و مسوجب اين همه عذاب باشد؟
فاطمه شفايي
Iran, Islamic Republic of
خدا را شكر ، بعد از اين همه ناله و فرياد از سوي هنرمندان استان صداي يكي از مسئولان هم بلند شد . باشد كه مقدمه طليعه نويني در اين راستا باشد و شاهد تغيير و تحولدر اين عرصه باشيم
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
آش آنقدر شور شد كه صداي آشپز باشي هم بلند شد
صمد هاشمي
Iran, Islamic Republic of
تو گفتي ما هم باور كرديم !!!!!
يلدا زارعي
Iran, Islamic Republic of
كاش همه دلسوزان فرهنگ و هنر استان كه توانايي نوشتن و گفتن دارند همچون آقاي رايگاني با احساس مسئوليت و انديشمندانه اعتراض و آكاهي بخشي مي كردند.
خيراباد جليل
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ حاج آقا دكتر محمدي انشاالله همچنان گذشته با تدبير وبطور خستگي ناپذير موارد مختلف اين استان را به پيش برده و موفق وپيروز باشيد.
خيراباد جليل
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دكتر محمدي انسان موفق وپر كار استان ك.ب خداوند به آبرويت افزون ومثل هميشه موفق وچرخه اين استان را بهتر وبهتر هدايت فرماييد.
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1