تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۶۲۰۸۹

اردوی آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تهران

۴
۰
کبنا ؛.Chamanian
اردوی چهارم آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تهران آغاز شد
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای برگزاری چهارم اردوی آماده سازی خود عازم تهران شده است تا در این شهر با برگزاری چند دیدار تدارکاتی آمادگی خود را برای حضور در لیگ افزایش دهد.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه ماهشهر به این شهر سفر کرده بود پس از پایان این تورنمنت برای برگزاری اردو 10 روز ه راهی تهران شد.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این خصوص اظهارداشت: در این اردو که از شامگاه دوشنبه آغاز شده علاوه بر تمرینات تاکتیکی چند با زی تدارکاتی با تیم های تراز اول کشور برگزار می کنیم .
عباس چمنیان افزود: در چند بازی تدارکاتی که تاکنون انجام داده ایم تاحدودی بازیکنان با نحوه عملکرد یکدیگر آشنا شده و شکل تیم خود را پیدا کرده اند.
چمنیان با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان خود در این چند بازی تدارکاتی اخیر راضی هستم افزود: در برخی پست ها نیاز به تمرین و دقت بیشتری داریم که این اتفاق با برگزاری بازی های دوستانه بیشتر روی خواهد داد.
وی افزود: با برنامه ریزی که صورت گرفته است با یک تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ یکی به طورحتم بازی خواهیم داشت اما نام تیم وزمان مسابقه در حال حاضر مشخص نیست.
این سرمربی شاغل در لیگ یک کشور تصریح کرد: با قرعه کشی صورت گرفته تیم ما در گروهی قرار گرفته است که همه تیم ها مدعی صعود بع لیگ برتر هستند که این نشان از توجه بیشتر مسئولان و هواداران برای حمایت از تنها نماینده فوتبال استان در لیگ یک فوتبال کشور است.
چمنیان تلاش های دست اندرکاران اجرای و فنی تیم فوتبال نفت را در این دو ماه که از تمرینات این تیم می گذرد بی نظیر عنوان کرد و افزود: این تلاش ها تنها با حمایت همه جانبه مسئولان و هواداران به ثمر خواهد نشست.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز فوتبال
Iran, Islamic Republic of
تو هم اومدی فقط یه سابقه برا خودت درست کنی و ......نمیدونم جریان چیه مربیایی که اومدن برا تیم نفت تو این چند سال همشون قبلش بیکار بودن.اکرمی که کلا تو سابقش همون 2 سال حضور تو لیگ 2 با نفت بود.بعدش نادریان بعد ضیایی که هیج جا نبود قبلش و قبلا تو تیم صبا یه نیم فصل مربی بود.حالا هم چمنیان که چند سال مربی نبوده.خدا اخر و عاقبت این فوتبال گچساران رو بخیر کنه.نه دلسوزی داریم نه کسی که دلش به حال مردم این شهر بسوزه.همه دنبال ....ان شاالله اون دنیا اقایون خیانت کار.
تختی
Iran, Islamic Republic of
باید از این آقایی که به اسم دلسوز پیام گذاشته پرسید :
آیا جنابعالی فرق بین دلسوزی و تخریب رو میدونی ؟
همه این افرادی که اسم بردی به سهم خودشون برای گچساران زحمت کشیدند ، ولی شما به سهم خودت قدمی برای فوتبال این شهر برداشتی ؟
اگه مسئولین حضرتعالی رو میذاشتند سرمربی آدمهای خوبی بودند ؟
اگه همه ما به جای تخریب دیگران خودمون رو قوی کنیم ، هنرمندیم
دلسوز واقعی
Iran, Islamic Republic of
آقای دلسوز بیخیال اول محاکمه کن بعد اعدام کن بابا بزار اول بازی ها شروع بشه بعد انتقاد کن عزیزم شما نمیدونم کی هستی ولی لابد یکی هستی که یا بهت پست و سمتی ندادن ناراحتی یا دلسوزی واقعا تحمل کن بزار اول بازی کنن بعد انتقاد کنید تشکر
دلی گنج
United Kingdom
اقای دلسوز یکم تحقیق کن دادا همین نادریانی که شما گفتین این تیمو برد دسته اول حالا ضیایی رو بگیم به درد نخورد ی چیزی در ضمن همین اقای چمنیان شهرداری یاسوجو برد دسته اول با اینکه امکاناتش زیره صفر بود.شماهم بقول این دوستمون بجای تخریب بهتره ب فکره تشویق این تیم باشی البته اگه ازت بربیاد
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1