تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۶۱۹۸۴

رئیس مرکز بهداشتی درمان قلعه‌ رئیسی منصوب شد

۰
کبنا ؛در سالن اجتماعات بخشداری چاروسا با حضور بخشدار چاروسا و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، رئیس مرکز بهداشتی درمانی قلعه رئیسی منصوب شد.
طی حکمی از سوی دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان صاحب نعمت الهی به عنوان رئیس مرکز بهداشتی درمانی قلعه رئیسی منصوب و از زحمات فلامرث زرین تقدیر و تشکر شد.
در حاشیه این مراسم فلامرث زرین گفت: خدمت صادقانه از مسائل مهمی است که باید در دستور کار هر مدیری و هر مسئولی قرار گرفته و همه مسئولان و کارکنان اداری باید در رفع مشکلات مردم تلاش کنند و فرق ندارد که در چه لباسی خدمت می‌کنید و مهم خدمت کردن به مردم است.
رئیس سابق مرکز بهداشت درمانی قلعه رئیسی تصریح کرد:  هفته دولت یادآور شهادت شهیدان رجایی و باهنر است که مدیران و مسئولان ما باید با درس گرفتن از راه و منش حکومت‎داری این بزرگواران در خدمت صادقانه به مردم بیشتر تلاش کنند و از این مدیران درس بگیریم.
زرین عنوان کرد: خدمت به مردم توفیق بزرگی است که باید مدیران بکوشند زمینه این خدمتگزاری صادقانه را برای تمامی قشرها فراهم کنند.
وی افزود: روزی به عنوان مدیر در لباسی خدمت می‌کردیم و امروز وظیفه داریم در لباسی دیگر خدمت کنیم که این وظیفه بزرگی است که خدا به عهده ما می گذرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1