تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۶۱۸۹۹

مراسم معارفه معاون فرماندار کهگیلویه برگزار شد

۵
۰
کبنا ؛با حضور مدیران کل استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی مرتضی جلال‌منش به عنوان معاون فرماندار کهگیلویه معرفی شد.
آیین معارفه معاون فرماندار شهرستان ظهر امروز با حضور مدیر کل امنیتی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان و تعدادی از مدیران کل استانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
معاون فرماندار کهگیلویه با اشاره به سوابق اجرایی خود و آشنایی با حوزه شهرستان، با بیان اینکه تعامل با ادارات را خوب درک می‌کنم و تنگناهای مدیریتی را می‌دانم، اظهار کرد: می‌توانم ادعا کنم از عهده کارم به خوبی بر خواهم آمد.
مرتضی جلال‌منش  همفکری و تعامل با دیگران را ضروری خواند و افزود: هیچ کس به تنهایی نمی‌تواند کارش را آن طور که باید انجام دهد.
این مسئول تحقق توسعه کهگیلویه و بویراحمد را در حفظ وحدت و همگرایی مسئولان خواند و گفت: انحصارطلبی مدیران باعث بروز چالش‌ها و سد معبر در مسیر توسعه و پیشرفت این استان است.
در پایان این مراسم حکم انتصاب مرتضی جلال‌منش به عنوان معاون فرماندار کهگیلویه قرائت و به وی اعطا شد.
***
توسعه شهرستان کهگیلویه در گرو همدلی مسئولان است
مدیرکل امنیتی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه درگیر جریانات سیاسی شده است، رفع معارضات سیاسی و همدلی مسئولان را ضامن توسعه این شهرستان عنوان کرد.
جلیل حسنی در شورای اداری کهگیلویه که با موضع معارفه معاون فرماندار این شهرستان برگزار شده بود، با اشاره به جایگاه انقلاب ایران در گسترش بیداری اسلامی و تشریح دستاوردهای انقلاب اظهار کرد: انقلاب در نظام اسلامی به همه ابعاد جامه عمل پوشانده است.
مدیرکل امنیتی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تغییرات در همه ساختارها شکل می‌گیرد، تصریح کرد: البته در کنار تغییرات ثبات ساختاری هم لازم است.
حسنی لحاظ شدن دیدگاه سیاسی مسئولان در برخورد با مردم را مناسب ندانست و افزود: نباید اصالت سازمانی را فدای مشی سیاسی کرد.
این مسئول از فرمانداران به عنوان بسترسازان سیاست دولت در شهرستان‌ها نام برد و گفت: مدیر ارشد اجرایی شهرستان را نباید به سیاسی کاری متهم کرد.
وی با اشاره به شرایط دولت تدبیر و امید، بسترسازی این دولت را برمبنای اعتدال و توجه به همه گرو‌ها عنوان و تصریح کرد: دولت روحانی در دفاع از سیاست‌های خود مظلوم واقع شده است.
حسنی با بیان اینکه فرمانداری که بخواهد در مجموعه مدیریتی خود موفق باشد لازم است انسجام درون سیستمی داشته باشد، افزود: متأسفانه فعالیت‌ مدیران در سطح کهگیلویه و بویراحمد متأثر از اثرات منفی تعارضات سیاسی شده است.
مدیرکل امنیتی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد تعارضات سیاسی را مانع خدمت به مردم خواند و با تأکید بر اینکه حل مشکلات درون سیستمی برای جلوگیری از تعارضات ضروری است، افزود: هر جریانی که بخواهد در بدنه دولت به مردم خدمت کند نباید درگیر تعارضات سیاسی شود.
این مسئول کهگیلویه را درگیر جریان‌های سیاسی دانست و گفت: رفع مشکلات این شهرستان و ساماندهی وضعیت در گرو همدلی و همگرایی مسئولان و مدیران است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه درگیر معارضات سیاسی جناب بزرگواری است
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
حضورجلال منش درفرمانداری کهگیلویه خبرخوبیست برای محدود اصلاح طلبان کهگیلویه .هرچند این جایگاه در شان جلال منش نیست وباید درسطوح بالاتر به کارگرفته میشد.
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
جایگاه جلال منش بالاترازاین پستهای کلیشه ای است ایشان جزمحدود اصلاح طلبانیست که درکهگیلویه فکرش را فدای منافع شخصیش نکرد .درود برشرافتش
اتعکاس
Iran, Islamic Republic of
ازکی تا حالا معاونت ایین تودیع پیداکرده؟
اینها اثرعدم تعامل ومحدودبینی اقایونیست که کهگیلوییه را میراث خود وخانواده شون میبینن.همیشه درکهگیلویه ناسازگاری وبی تعاملی بوده ازفرستادن نماینده که مجلس اصلاحات بود ونماینده جناح مخالف بوده حالا هم کل مدیران ازمجموعه اصلاحات هستن وارشدتدین مقام شهرستان از بازماندگان اصول گراییست.تاکی باید بی تدبیری وکوته بینی بالاخره فرماندار کهگیلویه چرا هنوز انتصاب نشده.با ادای احترام ب معاونت محترم.نگران اصل قضیه ایم
جواب انعكاس
Iran, Islamic Republic of
انعكاس جان ازش بپرس ببين در دور گذشته مجلس طرفدار كي بوده !!! اونوقت ميفهمي كه فكرشو فدا كرد يانه!!! اصلا تئوري اول و آخر جريان اصلاحات اينه كه بر اساس منافع شخص و جناحي تصميم بگيري نه بر اساس اعتقادات.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1