تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۶۱۸۸۱

شهرداری عامل گرانفروشی در آبشار یاسوج

۱
۰
کبنا ؛معاون نظارت و بازرسی صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد عامل اصلی گرانفروشی در آبشار یاسوج را عملکرد شهرداری این شهر دانست.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سالار حسین‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در نشست رسانه‌ای سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد به موضوع گرانفروشی در مکان‌های تفریحی گریزی زد و اظهار کرد: بحث گرانی میوه علت و معلول‌های دارد و نمی‌توان آن را فقط به یک دلیل دانست.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرداری علت اصلی گرانفروشی در مکان تفریحی آبشار یاسوج است، تصریح کرد: به عینه می‌بینیم که یک مغازه امروز در آبشار فعالیت بقالی دارد و فردا همان مغازه به کبابی تبدیل شده است.
حسین پور بیان کرد: امروز ما نمی‌دانیم طرف حساب ما در آبشار یاسوج چه کسی است و به همین دلیل گزارش‌هایی مبنی بر گرانفروشی در آبشار یاسوج داریم.
وی با بیان اینکه مغازه‌داران آبشار یاسوج می‌گویند برای هر مغازه مبلغ هفت میلیون تومان ماهانه اجاره پرداخت می‌کنیم، تصریح کرد: با همین مشکلاتی که وجود دارد ما به وظیفه خود عمل کرده‌ایم که می‌توانید پرونده‌ها را در تعزیرات حکومتی ببینید و اما ما نمی‌توانیم به ضرب زور کسی را در آنجا وادار به عدم گرانفروشی کنیم.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ما شهرستانی ها شاید بعضی هامون کور باشیم ولی بعضی هامون می‌بینیم من شخصا با چشم خودم دیدم که آنها چقدر زجر میکشن ولی آنها گران نمی فروشن شما شخصا باید یک روز برید و ببینید که آنها چه بلاهایی سرشون میاد
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1