تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۶۱۸۵۸

بدهکار یک میلیونی در زندان، بدهکار 15 میلیاردی راست می‌چرخد

۴
۰
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد از بی‌عدالتی در سیستم بانکی، گفت: فردی به دلیل یک و نیم میلیون بدهکاری در پشت میله‌های زندان بسر می‎برد و از طرفی فرد دیگری با 15 میلیارد تومان بدهکاری راست در خیابان‌های این شهر قدم می‌زند.
شیروان وظیفه‌شناس در نشست اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج که با حضور فرماندار بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدا زیرساخت‌های شهر یاسوج بد طراحی شده بود که هر چقدر هم در برطرف کردن آنها تلاش کنیم، باز مشکلاتی نیز وجود دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه اظهار امیدواری کرد: با همدلی و تعامل مسئولان با هم در راستای به حداقل رساندن این مشکلات تلاش کنیم.
وظیفه‌شناس با انتقاد از برخی مسئولان و مدیرانی که شوراها را در جلسات و برنامه‌های خود دعوت نمی‌کنند، اظهار داشت: انتظار می‌رود که مسئولان اعضای شوراها را برای رفع مشکلات مردم در کنار خودشان ببینند.
وی تاکید کرد: برخی از مسئولان نمی‌خواهند که اعضای شوراها را در کنار خود ببینند.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج بیان کرد: مردم در خصوص مسائل شهری با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند به‌طوری که اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج ساعت‌ها پاسخگوی دغدغه‌ها و گرفتارهای مردم هستند.
وی از مسئولان خواست که برای برطرف کردن این مشکلات، شورای اسلامی شهر یاسوج را همکاری کنند.
وظیفه‌شناس با بیان اینکه در انجام وظایف باید رضایت خداوند باشد، اظهار کرد: در ارائه خدمت به مردم جایی برای سیاسی‌بازی نیست و همچنین نباید در انجام امورات مردم کس‌دار و بی‌کس کنیم.
وی با اشاره به اینکه در ارائه خدمت هیچ فرقی بین شهروندان نیست، افزود: نباید افرادی که با صاحبان قدرت ارتباطی ندارند در انجام کارهایشان از سوی مسئولان کوتاهی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه با تقدیر از اعضای شورای اسلامی به جهت اعتماد دوباره به خود برای سمت رئیس شورا، افزود: مسئولیت‌‌ها بار امانت بر دوش افراد است که امیدواریم با همکاری سایر همکاران بتوانیم وظایف محوله را به خوبی انجام بدهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد از بی‌عدالتی در سیستم بانکی، تصریح کرد: فردی به دلیل یک و نیم میلیون بدهکاری در پشت میله‌های زندان بسر می‎برد و از طرفی فرد دیگری با 15 میلیارد تومان بدهکاری راست در خیابان‌های این شهر قدم می‌زند.
شیروان وظیفه‌شناس با رأی اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج به مدت یک‌سال دیگر به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تقوی
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان بر جناب وظیفه شناس.آفتابه دزد دستش قطع میشود ولی شتر دزد آزاد است و پز هم میدهد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا گل گفتی ولی کو گوش شنوا این همه بدهکار میلیاردی ، ولی کسی که صاحب ندارد به خاطر مقدار ناچیز با آبرویش بازی می شود انهم یک قسط عقب افتاده باشد چون کسی را ندارد. بانکها اصلا کاری به عدالت ندارندمثال سود وامها 28و30درصد ولی سودی که برای مردم تصویب کرده اند 10 درصد
دامدار
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا گل گفت خانواده ..بدهکاران عمده و بدحساب سیستم بانکی هستند اگه رئیس محترم شورا که جز شعار چیزی ازش ندیدیم حداقل...به بانکها وصول کند خدمت زیادی به توسعه استان نموده است
دامدار
Iran, Islamic Republic of
حاجی جان یه لطفی کن بدهی ...خت کن بقیه پیش کش
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
1