تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۶۱۷۹۹

رقیبان شهرداری یاسوج در لیگ دسته دوم مشخص شدند

۲
۰
کبنا ؛رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقیبان تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور مشخص شدند.
سید پرویز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل 94-93 برگزار و تعداد 40 تیم حاضر در این مسابقات در چهار گروه 10 تیمی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: در گروه اول این مسابقات استان مرکزی، صنعت ساری، پرسپولیس گناوه، استان چهارمحال بختیاری، کاشان، ذوب‌آهن نوین، البدر بندر کنگ، کاسپین قزوین، مس سونگون تبریز و کارون خوزستان قرار دارند.
این مسئول ادامه داد: در گروه دوم ماشین سازی تبریز، ملی حفاری اهواز، استان سیستان و بلوچستان، منطقه آزاد کیش، وحدت مشهد، ابومسلم خراسان، گاز فجرجم، بعثت کرمانشاه، استان خرسان جنوبی و صنعت نفت آبادان حضور دارند.
موسوی اما به گروه سوم اشاره کرد و متذکر شد: در این گروه شهرداری یاسوج ، نفت امیدیه، استقلال آبی «ب» تهران، آذربایجان غربی، ایرانجوان خورموج، کارگر بنه گز، خلخال دشت، استان کردستان، استان ایلام و پرسپولیس شمال با هم رقابت می‌کنند.
وی اضافه کرد: در گروه چهار هم شهرداری دزفول، شهرداری جویبار، استان زنجان، گهر دورود، بهمن شیراز، استان سمنان، استان خراسان شمالی، شهرداری لنگرود، سپید رود رشت، الوند همدان و خونه به خونه مازندران هم گروه هستند.
موسوی در پایان بیان کرد: لیگ دسته دوم با حضور 40 تیم در چهار گروه آغاز می‌شود و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند که تیم‌های اول هر گروه مستقیم صعود کرده و تیم‌های دوم به پلی‌آف می‌روند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
شهرداری یاسوج پتانسیل صعود به لیگ برتر را داشت اما به چند دلیل کلی دچارناکامی و سقوط به لیگ دو کشور شد:1-عدم ثبات مدیریتی و چندگانگی در بین مدیران و برنامه ریزان مجموعه شهرداری 2- عدم پشتوانه مالی و شانه خالی نمودن مسئولان شهرداری به دلیل ورزشی نبودن اصولا قدیمی ها می گویند کار را به کاردانش می بایست سپرد. 3- پست طلبی برخی از مسئولینی که به نوعی در این تیم دستی در آستین داشتند و به دلیل اینکه منافع خود را در خطر دیدند یا دست از حمایت کشیدند و یا به نوعی اقدام به تخریب و مداخلات آشکار و پیدا نمودند . 4- وابستگی به مجموعه دولت و خصوصی نبودن این تیم . 5- عدم نظارت در ورود و خروج و بلیط فروشی که انجام نشد که اگر این مهم با نظارت دقیق انجام میشد با توجه به علاقه بسیار خوب مردم شریف یاسوج این تیم مقداری از هزینه هایش را از طریق فرئش بلیط و ایجاد کلاسهای فوتبال مدارس وفوتبال پایه و... به نوعی کمتر دچار مشکلات مالی و... میشد . 6- نداشتن اسپانسری قوی و علاقمند به فوتبال خود مزید بر علت ناکامی شهرداری بود .7- حرف آخر اینکه عدم همراهی ( کامل نه ناقص مسولین استانی ) از این تیم که این بی توجهی نسبت به تیم نفت وگاز گچساران ادامه دارد. حالا ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است پس از کسانی که به نوعی در این عوامل ناکامی شهرداری به نوعی دخیل بوده اند چه به میزان کم یا زیاد خواهشمندم تا از این بدتر نشده این تیم را از بحران خارج کنید.
ارمان موسوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام...متنی که از گچساران در قسمت بالا در مورد عدم نتیجه گیری شهرداری چاپ شده درست و منطقی و بر اساس واقعیت است ..
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1