تاریخ انتشار
شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۶۱۶۲۷

توطئه جدید علیه بچه‌های کهگیلویه و بویراحمد

۱۳
۰
کبنا ؛ 
از ابتدای هفته ی قبل تاکنون سایت انتخاب به مدیر مسئولی مصطفی فقیهی که از سایت های نزدیک به آیت الله هاشمی رفسنجانی می باشد شروع به بررسی پرونده یکی از مقامات بانکی کشور بهtaghvi نام سید حمید پورمحمدی گل سفیدی نموده است و مدعی است از عوامل اصلی فساد بانکی هستند. پورمحمدی  قبلا نیز  از سوی احمد توکلی و رسانه ها به دست داشتن در اختلاس 3 هزار میلیاردی متهم گردیده بود.
سید حمید پورمحمدی گل سفیدی زاده ی چهارمحال بختیاری در حال حاضر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور(دکتر نوبخت) می باشد که در دوران احمدی نژاد قایم مقام بانک مرکزی بوده است و در دوره سید صفدر حسینی در وزارت اقتصاد و دارایی معاون بانکی ایشان بودند.
برای بهتر دیدن تصویر بر روی آنها کلیک کنید
poormohmadi
سوای از صحت و سقم ادعاهای سایت و اینکه پورمحمدی کیست؟ و هدف سایت از چنین سناریویی کدام می باشد؟ آن چه در این پرونده زیاد به چشم می آید نام بردن از فرزندان توانمند کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با آن می باشد.
در ابتدا نام سید کامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک سپه به میان آمد و سایت انتخاب تیتر زد:«مدیرعامل بانک سپه در آستانه ی عزل » و سپس شروع به اتهام زنی علیه ایشان و غلام رضا تاجگردون نمود.
برای بهتر دیدن تصویر بر روی آنها کلیک کنید
tagavi
روز شنبه 93/6/8 سایت در ادامه سناریو خود تیتر اول و پیشنهادی اش را«باز هم کشف یک استعداد بانکی » گذاشت و این بار نوک اتهاماتش را به سمت سید صفدر حسینی نشانه گرفت.
برای بهتر دیدن تصویر بر روی آنها کلیک کنید
hosini
به هر حال بررسی این مسئله و راست آزمایی ان بر عهده قوه محترم قضاییه خواهد بود اما سوال آن است که چه کسی پشت این سناریو است که با چشم بستن بر فسادهای گسترده بانکی در سال های قبلی سراغ نیروهای توانمند استانی آمده است.
موضوعی که جای تامل و نگرانی بسیار دارد ان است که مبادا دست داخلی در پشت این جریان باشد و در ادامه سنت تخریب و گزارش نویسی علیه نیروهای هم استانی اینبار کسی با بزرگ نمایی و کلان نمودن این پروژه قصد زدن ریشه مدیران هم استانی را داشته باشد. مسئله ای که بارها اعتراض بزرگان استان را در پی داشته است و سبب شد  در هفته ی قبل  موسی خادمی استاندار استان نسبت به تخریب نیروهای استان واکنش نشان دهند.
اما نکته پایانی  آن است که این شخصیت ها باید تا دیر نشده نسبت به این سناریو مسئله واکنش نشان دهند و واقعیات را با مردم در میان بگذارند که طبق برخی بررسی ها پای منافع شخصی تخریب گران در میان می باشد و سکوت این بزرگواران خدای ناکرده مهر تاییدی خواهد بود بر این توطئه ی شوم.
انتهای پیام/نوروزکمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ک جون خوت ولمون بکنید ازاین بچه ها بچه هاگفتن ها!!!. فکری به حال بیکاری- تورم -مسکن -اشنغال - ازدواج - تبعیض- فقر- بی عدالتی - بالا رفتن سن ازدواج - بالابودن سود بانکها- پارتی بازی -تظاهر - ریا- چاپلوسی دروغگویی و...................بنماییدو مگه شما هم بی کارید؟////
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعیت داشته باشد که باید محاکمه شوند و پاسخگو باشند اگر هم کذب است که خودشان می توانند شاکی شوند . مگر شما دایه مهربان تر از مادر هستید؟ قطعا اگر چیزی نبود خودشان واکنش نشان می دادند . اگر درست باشد که امیدوارم نباشد، باید طبق قانون رفتار شود اما اگر غرض ورزی و به قصد تخریب باشد که خودشان باید تا کنون واکنش نشان می دادند. نمی شود که بگوییم مرگ خوب است اما برای همسایه .
حسینی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فصول گرا
منصف
Iran, Islamic Republic of
اینکه ما بیایم و هرکسی را که خلاف کرده انتساب به یک قوم و استان و منطقه در نظر بگیریم و از او دفاع کنیم کار پسندیده ای نیست . چند سال قبل هم آقای رحیمی حملات علیه خود را ناشی از مخالفت با رشد کردها عنوان نمود !
من هم بچه استانم و بی تعصب نیستم ولی آقای سید ...ی از خویشاوندانش به نام ..را در وزارت تعاون در حد مدیر کلی حفظ نمود که نه توانی داشت نه تجربه ای و نه هیچ چیز دیگر جز مسائلی که در اینجا نیاز به پرداختن به آن نیست و هنوز هم در همین مناسب مشغول به کارند . آیا اینها باندهایی نیستند که در دولتهای مختلف رنگ عوض کرده و در پشت پرده چپ و راست فقط در جویای منافع خویشند ؟!
چرا باید بی جهت از افرادی اینچنین دفاع کنیم .
........
محمد
Iran, Islamic Republic of
اتهامی به دکتر تاجگردون عزیز نزده ولی فقط در یکی از کامنت ها یه فرد بیسواد نوشته که سید کامل تقوی نوچه ی دکتر تاجگردونه و ایشون اینو آورده مدیرعامل بانک سپه کرده!!. ....خب اینکار که مردم گچساران و استان رو یشتر خوشحال میکنه و میبینن نمایندشون چقدر قدرت داره..درود بر دکتر تاجگردون عزیز.
نیک ایین دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اینها افتخارات استان ما هستند و انقدر شجاعت و شهامت دارند که از این بیهوده گویها ترسی ندارند پاک و بی منت برای این مملکت دارن کار میکنند .دیدید که تاجگردون چه قدرتهایی را در مجلس اصولگرا هم بودن متزلزل کرد که خواب از چشمشون پرید
اسد
Iran, Islamic Republic of
چرا این سایت اینقد بی ربط شده....واقعا مگه قراره بخاطر بچه ها ی به قول شما بچه های توانمند هر جرمی پوشیده بشه......؟؟؟؟
حسنی
Iran, Islamic Republic of
شما چرا بی مزد و مواجب شهادت کذب می دهید......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یارو جرم کرده تاوانش بایستی بده.....
محسن
Iran, Islamic Republic of
اینها را ما یک بار هم در استان ندیده ایم مگر ما کمبود داریم که مرتب به اینها می نازیم
جمشیدیان
United States
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.
لر
Iran, Islamic Republic of
هر کی خلاف کنه باید مجازات بشه سید صفدر باشه یا تاجگردن
12
Iran, Islamic Republic of
جون بابات طوری وانمود نکنید که انگار اونا بیکارن بیان علیه استان ما! بابا واقعیاتو ببینید
یا خدا
Iran, Islamic Republic of
ما ملت ایران با هوش و زرنگیم
افسوس که چون . رنک برنگیم
خدایا هر کس مفسد است در راس قرار نده و هر روز هدایتش کن تا انشا... ملت ÷اک زندگی کنند
قوم لر کوچکترین خلافکارانند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1