تاریخ انتشار
جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۶۱۴۲۶

تاجگردون: دامن زدن به اختلافات سیاسی مانع توسعه است

۰
کبنا ؛.

TajgardounNamazJommeغلامرضا تاجگردون در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: دولت در نظام جمهوری  اسلامی ایران به معنای خدمت بوده و مرز تلاقی دولت و ملت خدمت است.

وی با بیان این‌که دولت‌های ماندگار هستند که مرز آنها مستحکم‌تر باشد و خدمتشان ماندگارتر، افزود: اگر این اتفاق افتاد و مردم خدمت را لمس کردند اگر چه دوره خدمت آن دولت‌ها به پایان رسیده باشد اما در اذعان و تاریخ ماندگار هستند.
نقدهای غیرمنصفانه  از موانع اصلی برای توسعه و آبادانی کشور به ویژه در استان های کمتر توسعه یافته مانند کهگیلویه و بویراحمد است
تاجگردون تصریح کرد: پس از انقلاب دولت‌های زیاد و متعددی در دوره 35 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رأی مردم بر سر کار آمدند اما چیزی که در اذعان مردم ماندگار است سادگی، خدمت به مردم و برقراری اتصالات مختلف بین آحاد مردم و دولت است.
غلامرضا  تاجگردون با اشاره به مشکلات ایران اسلامی به ویژه در موضوع وجود پنج میلیون نفر جوان جویای کار و هجمه های فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای فاصله انداختن بین حاکمیت اسلامی و ملت ایران افزود: کشور امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی مردم و مسوولان حول محور ولایت فقیه است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی راز ماندگاری دولت شهیدان رجایی و باهنر را خدمت صادقانه آنها عنوان کرد و گفت: سادگی، خلوص نیت و پاکی همچنین برقراری ارتباط منطقی میان خود و مردم رمز ماندگاری و مردمی بودن دولت‌ رجایی و باهنر بود.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی دامن زدن به اختلافات سیاسی، نقدهای غیرمنصفانه را از موانع اصلی برای توسعه و آبادانی کشور به ویژه در استان های کمتر توسعه یافته مانند کهگیلویه و بویراحمد دانست.
تاجگردون با اشاره به پیروزی اخیر رزمندگان مقاومت در بابر قدرت‌های استکباری به ویژه رژیم اشغالگر قدس یادآور کرد: یبکار دیگر سربازان اسلام در غزه ثابت کردند که اگر مقاومتی صورت بگیرد نتیچهای به جز پیروزی به همراه نخواهد داشت موضوعی که 1400 سال اسلام و شیعه این مطلب را عنوان کرده است.
وی تأکید کرد: امروز غزه ثابت کرده اگر چه مقاومت سبب کشته شدن بسیاری از کودکان و مردم شد اما مقاومت و حضور بیسجی مردم در این عرصه سبب پیروزی و کوبیدن مشت محکم دیگری بر دهان استکبار شد.
تاجگردون عنوان کرد: همه ما اذعان داریم که شرایط کنونی شرایطی سخت بوده و همه دشمنان اسلام نگاهی نامناسب به سوی ایران دارند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این ایران است که باید مقاوم  ایستادگی کند تا پیروز شود و دولت‌ها نیز در تیررس این موضوع هستند.
تاجگردون با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند باید به همه دولت‌ها کمک کنیم تا به خوبی راه پیشرفت و خدمتگزاری به مردم را پیش ببرد.
تخریب مغرضانه نتیجه‌ای جز بد کار کردن دولت و به نتیجه نرسیدن دولت به صورت مطلوب است
وی پیروزی و موفقیت دولت را سرفرازی ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: سرفرازی دولت سربلندی ملت را در پی دارد.
تاجگردون ادامه داد: مقام معظم رهبری انتقاد سازنده و منصفانه را قبول دارند و انتقاد و تخریب مغرضانه را مضموم می‌دانند زیرا نتیجه تخریب مغرضانه نتیجه‌ای جز بد کار کردن دولت و به نتیچه نرسیدن دولت به صورت مطلوب است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسابات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که نتیجه به نتیجه نرسیدن دولت در امور آسیب  مردم را به همراه دارد، اظهار کرد: دولت وظیفه دارد برای آزادی و صیانت از حقوق مردم همچنین پاسداشت نسل‌های بعدی آنچه که لازم است با اعزام سربازان قوی و کارآزموده به کارزار مذاکره با دنیا انجام دهد.
تاجگردون افزود: ما خوشحال هستیم دولت در این خصوص کار را جلو برده و در سایه مقام معظم رهبری برای دولت و ملت گام بر می‌دارد.
وی ادامه داد: دولت و ملت ایران در چند جبهه مختلف باید در برابر دشمنان ایسادگی و مقابله کند که نخستین جبهه جنبهه فرهنگی و جنگ نرم است.
تاجگردون بیان کرد: غرب می‌داند که نمی تواند با ایران اسلامی مبارزه نظامی کند زیرا هم توان نظامی ایران بالا بوده و هم مردم ایستادگی می‌کنند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی استحاله فرهنگی را بزرگترین هدف دشمنان علیه ملت و نظام ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: این اتفاق به معنای این است که مردم در هر گوشه از ایران باید با شرایط ایجاد شده توسط دشمن در امورات فرهنگی مباارزه و مقابله کنند.
تاجگردون گزینه نظامی را دومین هجمه دشمنان عنوان کرد و گفت: این هجمه‌ای است که دشمنان نیز واقفند هیچ بهره‌‌ای از ان نخواهند برد زیرا هیچ دولت و جامعه‌ای  توان مقابله با ایستادگی ملت ایران، توان ایران، دانشمندان ایرانی را ندارند.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه  و محاسبات مجلس شورای اسلامی هجمه سیاسی را مهم‌ترین ترفند دشمن دانست و اذعان کرد: این هجمه از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط دشمنان دامن زده می شد و  امام راحل نیز به آن اشاره می‌کرد.
تاجگردون با بیان این‌که امام راحل همیشه کلمه وحدت و همه با همه را سرلوحه همه کارها قرا می‌دادند، گفت: و‌لی در چند سال اخیر رخنه‌های شکل گرفته در میان فرزندان انقلاب میان جریانات فکری، سیاسی و کسانی که می‌توانند موجبات تحکیم پایه‌های انقلاب شوند با رخوت سیاسی و اختلافات سیاسی اصل وحدت را در جامعه ما به هم بریزند.
وی تأکید کرد: ما مردم ایران باید بیش از همه به دو نکته رعایت اصل وحدت به ویژه وحدت سیاسی در اصالت نظام  و نگهداری نظام و صیانت از حقوق ملت و خون شهدا  و جلوگیری از فروپاشی فرهنگی در جامعه دقت کنیم.
به عنوان نماینده دوست ندارم مردم از من برای ادارات نامه و یادداشت بگیرند
تاجگردون در ادامه با تذکر به مسولین استانی تاکید کرد: می گویند تاجگردون نماینده گچساران است و خودش هم به فکر گچساران است. این فکر اشتباه است و از همین جا و از پشت همین تریبون خواهم گفت تا مسئولین هم بشنوند و هم بخوانند که این اشتباه است که بگویید تاجگردون خودش نماینده گچساران است و خودش هم برای گچساران تلاشش را خواهد کرد.
این یک ایراد جدی و استراتژیک است و من بر خود وظیفه می دانم به مسئولین استان تذکر بدهم که به همین اندازه که ما اعتبار و جایگاه و حضور داریم، مسئولین هم باید حضور مستمر و موثر داشته باشند، نه حضوری که فقط به واسطه هفته دولت باشد.
تاجگردون خاطرنشان کرد: حضور موثر آن است که هرجا خرابی و مشکلی پیش می آید قبل از اینکه نماینده بخواهد متوجه شود و امام جمعه تذکر دهد باید مسئولین در شهرستانها باشند و من به عنوان نماینده مردم وظیفه خود می دانم این تذکر را بدهم تا انشاالله اصلاح شود.
تاجگردون در ادامه با انتقاد از برخی از مدیران شهرستانی و استانی گفت: چرا باید من حرفی را بزنم که به رسانه ها کشیده شود و بعد از حرف ما این اتفاق صورت بگیرد. به عنوان نماینده مردم از مدیرانی که باعث شده اند مراجعه کنندگان آن اداره کمتر به من مراجعه کنند تقدیر و تشکر می کنم و این به آن معنی است که مدیر آن اداره مشکلات مردم را حل کرده است.
تاجگردون تاکید کرد: من به عنوان نماینده دوست ندارم مردم از من برای ادارات نامه و یادداشت بگیرند تا کارشان انجام شود. صحیح نیست که رئیس اداره ای به مردم بگوید باید از تاجگردون نامه بیاوری تا مشکلت حل شود.
وی ادامه داد: من خیانت می دانم که رئیس اداره ای کار مردم را انجام ندهد و نتیجه آن این باشد که به مردم بگویند باید از امام جمعه و نماینده نامه بیاورد تا کارش انجام شود و از پشت این تریبون میگویم این پول و این حقوق شما حرام است که اگر چنین اتفاقی بیافتد و همواره به مسئولین تذکر داده ام که تا آنجا که می توانید کار مردم را خودتان انجام دهید واین یک تذکر جدی است که هم در استان و هم در شهرستان باید به آن توجه شود.
یک درصد از دو درصد درآمد نفت و گاز باید در اختیار گچساران باشد نه جای دیگری و این تضییع حقوق دیگران نیست
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت : من دست تمام کسانی را که به عنوان نماینده قبل از من به مردم خدمت کرده اند را می بوسم و افتخار میکنم ادامه دهنده راه آنان هستم.
تاجگردون با بیان اینکه از همان روز اول گفته ام که دوست ندارم که به قول معروف نماینده آخر صف باشم خاطرنشان کرد: از همان روز اول وکالتم هم گفته ام که به دنبال این هستم که باعث عزت و افتخار استان و شهرستانم باشم.
وی ادامه داد: نه حقی را از کسی می گیریم و به کسی ظلمی خواهیم کردو  نمی گوییم فقط نماینده گچساران هستیم ولی این باعث نمی شود که حق شهرمان را نگیریم، چرا که ما نماینده هستیم و وظیفه داریم به تمام ایران خدمت کنیم و اعتقادمان بر این است که از  سیستان و بلوچستان تا آخر خراسان سرای ماست.  به عنوان نماینده بررسی کردم و دیدم به اعتبارات و حق و حقوق ما توجه نشده است و وقتی گزارشات را بررسی کردم متوجه شدم که یک درصد از دو درصد درآمد نفت و گاز باید در اختیار گچساران باشد نه جای دیگری و این تضییع حقوق دیگران نیست. این اجرا و حق و حقوق مردم گچساران است، این را هم دین می گوید و هم قانون ما.
نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه اظهار داشت: برای من قابل قبول نبود وقتی می دیدم که حق نفت در شهرمن، در استان خودم از شهری که اصلا نفت و گازی ندارد کمتر است.
اعتبارات شهرستان گچساران از 17 درصد در سال های گذشته به بیش از 29 درصد افزایش یافته است
تاجگردون همچنین با بیان اینکه به زودی گزارش مکتوبی از عملکردم خدمت مردم شریف ارائه خواهد شد، ابراز داشت: اعتبارات شهرستان گچساران از 17 درصد در سال های گذشته به بیش از 29 درصد افزایش یافته است و امیدوارم با مدیریت صحیح این اعتبارات و تکمیل طرح های بزرگ در حال اجرا زمینه رشد و بالندگی هر بیشتر این خطه زرخیز فراهم شود.
 
برای مشاهده عکسها در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید.

[gallery columns="5" link="file" ids="61445,61446,61447,61448,61449,61450,61451,61452,61453,61454,61455,61456,61457,61458,61459,61460,61461,61462,61463,61464,61465,61466,61467,61468,61469,61470,61471,61472,61473,61474,61475,61476,61477,61478,61479,61480,61481,61482,61483,61484,61485,61486,61487,61488,61489,61490,61491,61492,61493,61494,61495,61496,61497,61498,61499,61500,61501,61517"]
نام شما

آدرس ايميل شما

حمید
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکرازاقدامات نماینده کوشاوپرتوان گچساران وشهردارمحترم وسایت وزین کبنامااهالی پانصددستگاه سمت راست خیابان ترابری امیدواربه مرمت کانال این منطقه هستیم که مشکلات بهداشتی فراوانی رابرای اهالی بوجودآورذه منتظراقدام شورای محترم شهروشهردارمحترم خواهیم ملند
باشت
Iran, Islamic Republic of
یکی به رییس آموزش و پرورش باشت آقای نظری بگه که جنبعالی رییس آموزش و پرورش شهرستان باشت هستی نه گچساران . شهرستان باشت چند ساله مستقل شده . پس باید در نمازجمعه شهر باشت شرکت کنی.....
حالا اشکال نداره چون آقای تاجگردون رفتند نمازجمعه ، ایشون هم خواستند نماینده رو همکاری کنند. ناسلامتی مدیر ایشان هستند.
همشهري
Iran, Islamic Republic of
من به سهم خودم تشكر ميكنم .انشالله كنترل ونظارت هم داشته باشند.
نرگس احمدپور
Iran, Islamic Republic of
درود
به وجود مرد فرهیخته ای چون دکترتاجگردون افتخار می کنم
سپاس
فصل ممنوع
گچ
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون سرور
مهمان
United States
تفکرات شما بچه گانه است. شما چگونه می توانی دم از ملی بودن بزنی در حالیکه تفکرات در سطح یک روستا و یک شهر است. شما بیش از هرکس دیگری در استان اختلاف افکنی کرده ای و می کنی. در همین اظهارات اخیر خود در یک جا اختلاف افکنی را محکوم می کنی و در جای دیگری سخن از سهم نفت می زنی. آقای تاجگردون اولا نفت مربوط به همه ملت ایران است نه شما و خانواده ات. ثانیأ اگر قرار است نفت سهم شما باشد، شما هم حق ندارید از هوای پاک و آبهای سالم سایر مناطق استفاده کنید. براستی شما .....نماینده بودن را ندارید.
رییس اداره
Iran, Islamic Republic of
باور کنید سرارسر این سخنرانی دروغ ودورنگی است.اولا"یشتر ازتمام نمایندگان قبلی یا داشت میدهند وتازه به بضی ازنزدیکانش یادداشت خاص میدهد که باید کارشان انام شود وبه بقه هادداشت بی محل میدهد.دوما"این افزایش بیست ونه درصد هیچ ربطی به ایشان ندارد.مثل ادایش ذر موردمطالبات فرهنگیان است که نماینده بویراحمد بامدرک حالشو گرفت.دراصل هیچ کاری نکرده واز نظر کار برای مردم وشهرستان کم کا رترین بوده است.ضمنا"نفت در گچساران است نه باشت!
مسعود جعفری
Iran, Islamic Republic of
با سلام .واقعا درود به تاجگردون این مرد سیاستمداری که باعث غرور وافتخار استان ک.ب مخصوصا باشت وباویست شک نداریم که اینده از ان گچساران وباشت است با بودن این چهره ی فرا استانی وکشوری
مسعود جعفری
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون که نگفتن نفته برا خونوادش میخواد اولا ایشان نیازی به این چیزا ندارن دوما داره سهم نفتی را میگیره که قبلی ها نتونستند بگیرن واقعا تلاش وکاربلدی و سیاست ایشان فابل ستایشه .
زارعی
Iran, Islamic Republic of
ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﮕﻢ ﺧﺪﺍ ....
کبنا جان این قسمت را کاملا از سایت خبرنما کپی کرده ای حرفه ای باش
Iran, Islamic Republic of
به عنوان نماینده دوست ندارم مردم از من برای ادارات نامه و یادداشت بگیرند
تاجگردون در ادامه با تذکر به مسولین استانی تاکید کرد: می گویند تاجگردون نماینده گچساران است و خودش هم به فکر گچساران است. این فکر اشتباه است و از همین جا و از پشت همین تریبون خواهم گفت تا مسئولین هم بشنوند و هم بخوانند که این اشتباه است که بگویید تاجگردون خودش نماینده گچساران است و خودش هم برای گچساران تلاشش را خواهد کرد و....

مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر امپراطور مجلس ایا این رشد بودجه دخلی در رشد اشتغال زایی دارد وایا شما ازشهردار گرامی تا بحال سوال کردید که با پی ریزی و ب اجرا دراوردن طرحهای منتسب بشهرداری
باعث رکود بیکاری شده
فريب
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع كن مردم رو ساده لوح فرض كردي ، اي خدا فريب و تبليغات رو ببين
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
جرا در اين سايت بعضي كامنت ها را دير يا اصلا نميزنين؟ وقتي دير و بعد جند روز اون كامنت رو منتشر كنين ديكه فايده نداره و اين رسالت شما رو زير سوال ميبره و باعث ميشه كه فك كنيم كه شما طرفدار شخص خاصي مثل تاج هستين ، : تاج بارو بنديلت رو جمع كن برو كه خواب دوره ي بعد رو ببيني ، من از اشناهات هستم و كامل ميدونم جه خبر هست
مكر باوي بميرد قلعه مجلس ببيند
Iran, Islamic Republic of
فعلا تاج و فاميلهاش مثل زمان ### و مرحوم ###حكم راني كنيد اشكال نداره و نوكران قديم همان نوكران امروز شما هستند اما اما بدانيد اين جمهوري اسلامي است نه زمان طاغوت ، امروز با متد علم و روشن فكري ميخواهيد بر منصب قدرت تكيه بزنين ؟؟! امروز كه با خريدن آرا به اينجا رسيدين ، خيل عزيمه مردم منتظر روز انتخابات هستن تا نشانت بدهند و اما جون شما الان در منصب قدرت هستين بايد بصورت جراغ خاموش باشند و به موقع سيلي خود را خواهند زد ، فعلا دوره وريهايت را حسابي بهشون برس ، راستي جرا اون موقع كه در برنامه بودجه بودي از اين حرف ها نميزدي؟؟؟بودجه نفت بودجه نفت نميكردي؟ رياح انسان را ذليل و خار ميكند صرفا جهت اطلاع ...
Iran, Islamic Republic of
تو ### شو. تو یک فرد حقیری هستی که از سر ناتوانی و عجز باید خودت رو ریس اداره جا بزنی. تو یک خائنی هستی که بویی از انسانیت و انصاف نبرده ای.
شهروند باشتی
Iran, Islamic Republic of
درود بیکران خداوند بر دکتر تاجگردون. خار چشم بدخواهان گچساران و باشت. آنکه آمده تا ناجی حقوق مردمی باشد که سالها تحقیر شده بودند. امروزه نفس تاجگردون به فرزندان گچساران و باشت عزت داده.
مردم همیشه در صحنه گچساران و باشت، امروز آنانکه توسط تاجگردون جیره شان از منافع مردم گچساران قطع شده دارند مسائل را وارونه جلوه می دهند و قصد بدبین کردن ذهن مردم ما را نسبت به عملکرد دکتر تاجگردون دارند. مردم ما به هوش باشند بعضی ها قصد دارند ما را به دوران های حقارت آمیز قبل بازگردانند.
بوستان
Iran, Islamic Republic of
در جواب رئیس اداره : احتیاط کن فشارت نزنه بالا منجر به سکته مغزی میشه وبعد......
سیروی
Iran, Islamic Republic of
پس چرادرسطح استان اختلاف می اندازی جناب دکتر نکند خیال عدم پیشرفت استان را داری. پیشرفت فقط در گرو مدیران تحمیلی جنابعالی نیست باید بفکر تن دنیا هم بود همه اش قدرت و پول نمیشود
روشن
Iran, Islamic Republic of
درجواب مهمان اگه شما آأم جربزه داری هستی زمانی دودرصد را به مناطق نفت خیز اختصاص دادند حرف میزدی واین هم تصمیم دولت ومقام رهبری هم از آن خبر داره وحکم شرع هم درآن صدق میکند
ترابری
Iran, Islamic Republic of
کانال 500دستگاه سمت راست ترابری گچساران روبه روی پمپ گاز 30سال است مشکل داردخیلی خوش خیالی حمیدآقا
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
دکترجان ما همه میدونیم خیلی زحمت میکشی ولی توروخدایه فکری به حال دانشگاه ازاد بکن که محمودی داره تعطیلش میکنه یااصلا براتون اهمیت نداره که چی به سردانشگاه میاد
سربدار
Iran, Islamic Republic of
خداوند خدمتگذاران واقعی به اسلام و مردم را حفظ و موفق نماید. حقیقتا" نماینده ای فعال و باعث افتخار استان است./
Iran, Islamic Republic of
دای دای دای دای دای سی ش### نون ونرخ روز خور
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بانظر دکتر تاجگردون موافقم بیشتر سهم نفت مال گچسارانه چون هوای بدش رو ماداریم استشمام میکنیم و متضرر میشیم پس حقمونه که بیشترم ازش سود ببریم.
جعفر
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون که افتخار استان کهکلویه و بویراحمد هست
علی
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هرانکه نتواند دید به انداز ه تمام نمایندگان قبلی برای گچساران انجام گرفته غیر از اینکه ادم نابینا باشدکه نبیند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر افتخار ایران تاجگردون
آرش کنارکوهی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از وقتی که گذاشتید.
حجم دیدگاه ها بسیار بالا می باشد و می بایست تک به تک توسط تحریریه رویت شوند. و سعی بر آن است همه دیدگاه ها(به جز دیدگاه هایی که با قوانین رسانه ای مغایرت دارند) منتشر گردند.
باز هم از تاخیر در تایید دیدگاه ها عذرخواهی می شود. سربلند باشید.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
بعضی افراد از سوز حسادت به نام مردم ر شریف باشد کامنت میگذارند
هواداران ترابری نفت گچساران
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاج گردون فکری هم بحال شرکت نفت بکن که اوضاع مناسبی ندارد و در حال اغما است
باوی
Iran, Islamic Republic of
در جواب شرمت اله :بعضی از چه سوزی خودشون رو به جای مردم باشت جا میزنن ؟باوی هستم و افتخار میکنم به باوی بودنم .شما از نمایندتون یاد گرفتین که سفسته بازی در بیارین و مردم رو ساده لوج فرض کنین .شما کارمند بانکی ؟
بودجه را صاحب شد تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
سخنان روحانی .در سایت ها و روزنامه های یکشنبه موجود هست :
وی افزود: در 5 ماهۀ‌اول امسال رقم بودجه عمرانی که تخصیص دادیم نسبت به پارسال 3.2 برابر درکل بیش از 3 برابر بودجه عمرانی ما نسبت به 5 ماهۀ پارسال بوده است اما بودجۀ استانی در این 5 ماه13 برابر بودجۀ استانی سال گذشته است بنابر این یک تحرک بسیار خوب دولت در زمینه بودجه عمرانی در استانها داشته است و وضع ما نسبت به پارسال بسیار بهتر است اما در عین حال باید به تلاشهای خود ادامه دهیم تا همه وعده‌ها محقق شود.(حالا جناب تاجگردون چرا همه چیز رو به خودت نسبت میدی ؟یه سوپری هم در گچسارن و باشت بزنن میگن کاره تاجگردونه)
بودجه را غصبی صاحب شده اند
Iran, Islamic Republic of
سخنان روحانی .در سایت ها و روزنامه های یکشنبه موجود هست :
وی افزود: در 5 ماهۀ‌اول امسال رقم بودجه عمرانی که تخصیص دادیم نسبت به پارسال 3.2 برابر درکل بیش از 3 برابر بودجه عمرانی ما نسبت به 5 ماهۀ پارسال بوده است اما بودجۀ استانی در این 5 ماه13 برابر بودجۀ استانی سال گذشته است بنابر این یک تحرک بسیار خوب دولت در زمینه بودجه عمرانی در استانها داشته است و وضع ما نسبت به پارسال بسیار بهتر است اما در عین حال باید به تلاشهای خود ادامه دهیم تا همه وعده‌ها محقق شود.(حالا جناب تاجگردون چرا همه چیز رو به خودت نسبت میدی ؟یه سوپری هم در گچسارن و باشت بزنن میگن کاره تاجگردونه)
میرزاده
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون بعضی از ادارات گچساران بدلیل وجود روسای فرصت طلب و پست پرستش عملا تعطیل و روسایش تمام قد در خدمت مدیران دروغین ی### هستند >>>>اداراتی که مراجعینش یک جماعت ناتوان و بی بضاعت هستند ...به خاطر چند عدد رای که فامیل و کسان این قبیل افرا د هم بدلیل سود جویی و منفعت طلبی شخصیشان به انان پشت کرده اند سرنوشت و تقدیر مردم واجب خدمت را از اینگونه پست پرستان سمت بادی بگیرید و به لایقان و توانمندان بسپارید ....اگر به رقم فعلی اعتبارات گچساران در هر حوزه ای چند صد برابر هم افزایش دهید با بودن این قبل مدیران فقط نتیجه اش عرض خود بردن است ورنج مردم این دیار را ده چندان کردن....؟؟
م
Iran, Islamic Republic of
حرف آقای تاج گردون از جنس حرف های روزهای انتخابات است .ایشان تبلیغات زود رس را شروع کرده و با حرف هایی مردم پسند دلبری می کنند. هیچ آدم فرهیخته ای نیست که خواهان رشد و توسعه شهر گچساران نباشد. همه آدم های صاحب خرد و انصاف توسعه و تعالی را در هر منطقه ای ارج می نهند و به کسانی که زمینه توسعه و تعالی جامعه را فراهم می آوردند می بالند.پس اگر نقدی بر آقای تاج گردون می شود بخاطر قدرت بلامنازع ایشان در مجلس است که به لحاظ داشتن این قدرت همه چیز را بر وفق مراد خود به پیش می برند و بعد ادعای انصاف و عدالت فرا منطقه ای می کنند.بدیهی ست که حذف سهمیه نفت مناطق بی صاحبی چون لیکک و بهمئی لوداب و ذیلایی کار دشواری برای نماینده ی صاحب نفوذی چون تاج گردون نیست.هنر این بود که آقای تاج گردون کل سهمیه نفت استان را بالا می برد و بعد درصد بیشتری به مردم گچساران عنایت می کرد.اگر قرار به پاک کردن صورت مسئله باشد این را که هر بچه ی تنبلی هم می تواند.مهم راه حل منطقی و مطلوب است که آدمی را به وجد می آورد. امیدوارم که آقای تاج گردون از این نقد منصفانه ناراحت نشوند و در جهت بسط نگرش خود در سطحی وسیعتر از گچساران اهتمام ورزند که واقف هستیم حضرت ایشان بیرون از استان نگرشی ملی داشته و گام هایی بلند در راستای تعالی مملکت برداشته اند
شرمت الله در جواب ( بودجه را غصبی صاحب شده اند)
United States
صاحب بودجه نیست
ولی صاحب نظر واعمال نظر کننده میباشد
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1