تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۶۱۳۷۳

قول‌های وزیر راه به کهگیلویه و بویراحمد

۶
۰
کبنا ؛وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طی هماهنگی با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، تمام مطالبات پیمانکاران پرداخت می‌شود از آسفالت ۳ هزار کیلومتر راه روستایی در سال ۹۳ خبر داد.vzirrah
آخوندی که برای بازدید از پروژه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه راه و شهرسازی به این استان سفر کرده بود، از تامین اعتبار بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج نیز خبر داد و  گفت: توجه به بهداشت عمومی و ارتقا سطح بهداشتی جامعه از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.
آخوندی افزود : اعتبار مورد نیاز برای این بیمارستان 300میلیارد ریال است که برای تسریع عملیات اجرایی آن این مبلغ اختصاص یافته است.
وی گفت: این بیمارستان تا کنون68درصد پیشرفت دارد و انتظار می‌رود با حمایت‌
های دولت ازطرح های عمرانی این طرح و سایر طرح ها‌ درکمترین زمان به بهره‌برداری برسد.
آخوندی کهگیلویه و بویراحمد را از استانهای محروم کشوربرشمرد و ابراز امیدواری کرد: با سوابق درخشانی که مردمان این دیار در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دارند شاهد توسعه پایدار آن در زمینه‌های مختلف باشیم.
بیمارستان200تختخوابی شهید جلیل یاسوج 30 هزار مترمربع مساحت و بیش از 25 هزار متر مربع زیر بنا دارد.
عباس آخوندی اظهار داشت: راه اصلی پاتاوه - دهدشت از محورهای شریانی مهم کشور است که یاسوج را به بندر امام خمینی متصل می‌کند.
وی با بیان اینکه احداث این مسیر موجب کاهش قابل توجه مصرف سوخت و کوتاه شدن مسیر اصفهان تا بندر امام خمینی می‌شود، گفت: با احداث این راه اصلی، استان کهگیلویه و بویراحمد از بن‌بست خارج می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ احداث راه اصلی که عملیات عمرانی آن به دلیل وجود کوهستان‌های صعب‌العبور با مشکلاتی مواجه است می‌تواند برای استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد از نظر تکمیل کریدورها مفید باشد.
آخوندی افزود: این مسیر دارای 10 دهنه تونل و 2 کیلومتر پل است؛ تاکنون 65 کیلومتر از این مسیر زیر بار عبور رفته است و 70 کلیومتر باقی مانده در دست احداث است.
وی ادامه داد:‌ امسال تمام بودجه مسیر صد درصد تخصیص می‌یابد ضمن آنکه تلاش می‌کنیم مطالبات پیمانکاران را کامل پرداخت کنیم.
وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: امیدواریم بودجه تکمیل محور به صورت کامل در سال 94 اختصاص یابد و این مسیر استراتژیک را در سال 95 تحویل مردم دهیم.
* تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج تا سال 95
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امروز از بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج نیز بازدید کردم، اعتبار امسال این پروژه 3 میلیارد و 800 میلیون تومان است و تلاش می‌کنیم تا سال 95 تحویل مردم شود.
* بهسازی آسفالت جاده‌ها در دستور کار وزارت راه
آخوندی بیان کرد: مسیر سپیدان - یاسوج در این استان هم در حال چهاربانده شدن است و 17 کیلومتر باقی مانده به سمت یاسوج بزودی زیر بار عبور می‌رود.
وی گفت: همچنین راه سپیدان - یاسوج به تازگی روکش آسفالت شده است.
* برنامه‌ریزی برای پرداخت تمام مطالبات پیمانکاران
وزیر راه و شهرسازی افزود: طی هماهنگی با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مقرر شده است تمام مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.
* آسفالت 3 هزار کیلومتر راه روستایی تا پایان سال
وی اظهار داشت: تا پایان سال جاری 3هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت خواهد شد.
آخوندی بیان کرد: در 5 ماهه ابتدایی امسال هزار کیلومتر راه روستایی تمام شده است
وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین 9 کیلومتر راه روستایی روکش آسفالت جدید می‌شود.
* تطویل باند فرودگاه یاسوج
آخوندی اظهار داشت: بزودی مناقصه تطویل باند فرودگاه یاسوج آغاز خواهد شد.
وی افزود: همچنین طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده میزان پرواز‌های فرودگاه یاسوج افزایش می‌یابد.
***
قول آخوندی در بررسی ویژه مشکلات مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد/تدابیر ویژه فعال‌سازی فرودگاه یاسوج
وزیر مسکن و شهرسازی از تدبیر ویژه برای رفع مشکلات مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
عباس آخوندی  پس از بازدید یک روزه از پروژه‌های راه‌سازی و بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج در محل دفتر آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در این استان اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد موقعیت ممتازی در کشور دارد و باید این استان ویژه مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: طرح‌های مهم پاتاوه دهدشت، بهبهان گچساران، یاسوج به شیراز و نیز راه‌آهن یاسوج به اقلید می‌تواند راهگشای مشکلات استان و کشور شود.
این وزیر دولت یازدهم ادامه داد: محور استراتژیک پاتاوه به دهدشت که دارای تونل‌ها و پل‌های متعددی است می‌تواند به عنوان یکی از کریدورهای جنوب به مرکز کشور مورد توجه ویژه قرار گیرد و به همین جهت مطالبات پیمانکاران پروژه را لیست کرده و سعی می‌کنیم با تزریق منابع به آن‌ها تحرک پیمانکاران این طرح را افزایش دهیم.
آخوندی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد در بودجه سال‌جاری در سال 94 اعتباراتی برای فعال کردن هر چه بیشتر این پروژه در نظر گرفته و امیدواریم که حداکثر تا سال 96 این پروژه زیر ترافیک رفته و به بهره‌برداری برسد.
وزیر راه‌ و شهرسازی توسعه فرودگاه یاسوج را از ضروریات این استان دانست و گفت: برای قرار گرفتن استان در مسیر رشد و توسعه ناگزیر به توسعه فرودگاه یاسوج هستیم به همین دلیل تطویل باند فرودگاه یاسوج به مناقصه گذاشته خواهد شد و اعتباراتی هم در این زمینه تخصیص خواهیم داد.
وی در خصوص فعال‌سازی فرودگاه یاسوج، خاطرنشان کرد: افزایش پروازهای کهگیلویه و بویراحمد باید در دستور کار قرار گیرد و با برنامه‌ریزی که انجام شده این مهم نیز تحقق خواهد یافت.
آخوندی در خصوص بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج گفت: از پایان سال گذشته کارگاه بیمارستان فعال شده که این خود نوید سرعت گرفتن این طرح را می‌دهد.
وزیر دولت یازدهم از اختصاص اعتبار 3.7 میلیارد تومانی به پروژه بیمارستان یاسوج خبر داد و گفت: این اعتبار به صورت 100 درصد تخصیص خواهد یافت تا کارگاه بیمارستان فعال‌تر شود و شاهد به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان و خدمات‌دهی آن به مردم استان باشیم.
وی با اشاره به برخی مشکلات فرا روی مسکن مهر استان از پی‌گیری ویژه خود برای رفع این مشکل با فرستادن قائم‌مقام راه و شهرسازی به کهگیلویه و بویراحمد در هفته آینده خبر داد.
***
تهیه برنامه راهداری و پیشنهاد آن به هیأت وزیران برای بهبود خدمات جاده‌‌ای
وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال برنامه راهداری تهیه کردیم و به هیأت وزیران پیشنهاد دادیم تا وضعیت راهداری استان‌ها به خصوص در فصل زمستان از کیفیت بالایی برخوردار شود.
وزیر راه و شهرسازی، لحظاتی پیش در دیدار با نماینده ولی فقیه،‌استاندار و نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اینجانب اولین سفری که به استان کهگیلویه و بویراحمد داشتم در سال 1358 و زمانی که در جهاد سازندگی فعالیت می‌کردم بود.
عباس آخوندی ادامه داد:‌ ارتباط استراتژیک این استان با استان فارس، بوشهر، اصفهان و یزد و موقعیت مناسب جغرافیایی آن نشان‌دهنده این است که لازم است محورهای مواصلاتی این استان در راستای تکمیل حلقه‌های مفقوده کریدورهای ترانزیتی تکمیل شود.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:‌اگر شبکه ارتباطی این استان تکمیل شود در رشد بهره‌وری و موقعیت اقتصادی استان و بهبود کیفیت زندگی مردم تأثیرگذار است.
آخوندی ادامه داد: دولت در شرایطی فعالیت می‌کند که گرفتاری‌های خاصی دارد و در موقعیت‌هایی خاص از نظر رکود اقتصادی و تنگناهای مالی قرار دارد اما تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت خود برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه بهسازی راه‌های مواصلاتی و روکش آسفالت آنها در دستور کار وزارت راه قرار دارد،‌گفت: طی هماهنگی با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مقرر شده است تمام طلب پیمانکاران پرداخت شود.
وی اظهار داشت: معتقدم در بسیاری از استان‌های کشور منبع معیشتی مردم،‌کشاورزی است. بنابراین باید به راه‌های روستایی، آسفالت آنها و افزایش کیفیت راه‌های روستایی توجه خاصی شود.
وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: در این راستا امسال 3 هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت می شود که در این عرصه تاکنون بیش از هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.
وی یادآور شد: امسال برنامه راهداری در راستای نگهداری بهینه راه‌ها تهیه شده است و به هیأت وزیران پیشنهاد داده‌ایم تا استان‌ها از نظر راهداری و به خصوص راهداری زمستانی در شرایط بهتری به مردم خدمات دهند.
*افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:‌در راستای توسعه حمل و نقل هوایی در استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج بزودی به مناقصه گذاشته می شود.
وی ادامه داد:‌در راستای افزایش تعداد پروازها در فرودگاه یاسوج،جلساتی با یکی از ایرلاین‌ها برگزار شده تا تعداد پروازهای این استان افزایش یابد.
*رایزنی با وزیر بهداشت برای مساعدت مالی در تکمیل بیمارستان یاسوج
آخوندی افزود: بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج در حال تکمیل است و امسال 3.7 میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص می‌یابد.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:‌از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستم تا با مساعدت مالی در این پروژه نسبت به تکمیل آن اقدام کنیم.
وی بیان کرد: همچنین از قائم‌مقام خود در پروژه مسکن مهر خواسته‌ام هفته آینده به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند و مشکلات مردم را درباره پروژه‌های مسکن مهر پیگیری کند.
وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: باید نسبت به ارتقای کیفیت زندگی در این استان تلاش کرد تا علاقه‌مندی نخبگان استان برای ماندن در این استان افزایش یابد.
***
عباس آخوندی که به یاسوج سفر کرده است، بعدازظهر امروز از پروژه های چهار بانده کردن محور یاسوج به شیراز، بیمارستان 200تختخوابی یاسوج، فرودگاه یاسوج، محور یاسوج به سمیرم و جاده دردست احداث پاتاوه به دهدشت بازدید کرد.
عزم دولت برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد

وی در این بازدیدها که با حضور استاندار و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان انجام شد، بر عزم دولت برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

آخوندی در بازدید از بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج گفت: امسال 3.7 میلیارد تومان به این بیمارستان اختصاص یافته که تاش می کنیم 100درصد این اعتبار تخصیص یابد.

وی بیان کرد: تلاش می شود از محل اعتبارات دیگر به احداث این بیمارستان کمک شود که در این راستا مذاکراتی با وزیر بهداشت انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون کارگاه این بیمارستان با 100کارگر فعال است و امیدوارم تا سال آینده به بهره برداری برسد.



آخوندی همچنین در بازدید از فرودگاه یاسوج از نزدیک در جریان مشکلات این فرودگاه قرار گرفت و بر پیگیری های لازم برای رفع مشکلات آن تاکید کرد.

وی بیان داشت: تطویل باند فرودگاه برای نشست و برخواست هواپیماهای بزرگتر و افزایش پروازها از جمله برنامه هایی است که اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر یک روزه خود به کهگیلویه و بویراحمد از محور ملی و در دست احداث پاتاوه به دهدشت بازدید کرد.

این محور، بندر امام خمینی و شهرهای شرق خوزستان را 200کیلومتر به مرکز کشور نزدیک خواهد کرد.

همچنین 400روستای کهگیلویه و بویراحمد با احداث این جاده از بن بست خارج خواهند شد.



افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت تا سال 95

آخوندی در بازدید از این محور گفت: این جاده ملی دارای اهمیت چشمگیری در جنوب کشور بوده و کهگیلویه و بویراحمد را از بن بست خارج می کند.

وی بیان کرد: 9 دهنه تونل و حدود دو کیلومتر پل در جاده ارتباطی پاتاوه - دهدشت وجود دارد و روند احداث آن نیز به دلیل کوهستانی بودن منطقه دشوار است.


آخوندی اظهار داشت: جاده ارتباطی پاتاوه - دهدشت 135 کیلومتر طول دارد که از این میزان تاکنون 65 کیلومتر زیر بار ترافیک رفته و 70 کیلومتر نیز باقیمانده است.

وی با اشاره به مطالبات پیمانکاران این پروژه گفت: در این زمینه مذاکراتی با معاونت راهبردی رئیس جمهور انجام شده است.

وی بیان داشت: پیش بینی می شود که جاده ارتباطی پاتاوه - دهدشت در سال 95 به بهره داری برسد.

 
عقب‌ماندگی محسوس کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بزرگراه
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت‌: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برخورداری از بزرگراه درارای عقب‌ماندگی محسوسی نسبت به سایر استان‌ها است.
سید موسی خادمی در نشست وزیر راه

و شهرسازی با آیت‌الله ملک‌حسنی، اظهار کرد: وزارتخانه راه و شهرسازی از معدود وزارتخانه‌های پرمشغله‌ای است که در همه ابعاد اقتصادی و اجتماعی درگیر است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مؤثر راه‌های ارتباطی در توسعه مناطق مختلف کشور، عنوان‌ کرد: جاده‌ها به عنوان رگ‌های حیاتی نقش مؤثری در توسعه و رونق اقتصادی هر منطقه دارند.
خادمی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه راه‌های ارتباطی به خصوص در زمینه برخورداری از بزرگراه دارای عقب‌ماندگی فراوانی نسبت به سایر استان‌های کشور است.
وی بیان کرد: در حال حاضر کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ۶۸۰ کیلومتر بزرگراه است که برای تحقق این مهم باید وزارت راه و شهرسازی نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حقوق این استان در حوزه راه‌ها آنچنان که باید پرداخت نشده است، تأکید کرد: برای رفع این کمبودها باید نگاه ویژ‌ه‌ای به توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای استان شود.
وی همچنین با مهم ارزیابی کردن نقش فرودگاه در توسعه کهگیلویه و بویراحمد، عنوان داشت: رونق دادن به فرودگاه یاسوج در سفر وزیر کشور به این استان مورد تأکید قرار گرفت، امیدواریم که با سرعت بخشیدن به امر توسعه و تجهیز فرودگاه یاسوج شاهد پروازهای متعدد در این فرودگاه باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان کرد: در زمینه تأمین اعتبار پروژه‌های مسیر دهدشت ـ پاتاوه به عنوان یکی از مسیرهای مهم که جنوب کشور را به مرکز متصل می‌کند نیز تصمیمات خوبی اتخاذ شد.
***
سهم ناچیز کهگیلویه و بویراحمد از فضای سبز
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: به رغم خدمات بی شمار انقلاب، این استان همچنان محروم است.
 آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار وزیر راه و شهرسازی به راههای ورودی و محورهای ارتباطی استان اشاره کرد و افزود: محور باشت، گچساران به بهبهان و جاده در دست احداث و ملی پاتاوه به دهدشت مشکلاتی دارند که لازم است مورد توجه قرار گیرند.

وی بیان کرد: راههای پرخطر یک خطه ورودی استان نیز لازم است مورد توجه مسئولین قرار گیرد و راههای روستایی نیز قطعا مورد عنایت وزیر محترم قرار خواهد گرفت.

آیت الله ملک حسینی به فرودگاه یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت: این استتان لایق فرودگاهی بهتر از این است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان به بافت شهرهای استان در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: در بافت قبل از انقلاب سهم شهرها از فضای سبز و خیابانهای عریض سهم خوبی بوده اما پس از انقلاب سهم کمی را از این ها داشتند که امیدوارم رفع مشکلات در این بخش مورد توجه مسئولین قرار گیرد.



کهگیلویه و بویراحمد هرچه دارد به برکت انقلاب است

وی این استان را استان قیام و تلاش نام نهاد و گفت: این استان در قبل از انقلاب علیه رژیم پهلوی قیام کرد و پس از انقلاب نیز برای رشد و توسعه تلاش نمود.

آیت الله ملک حسینی بیان داشت: کهگیلویه و بویراحمد یکی از استانهای صادر کننده نیروی انسانی به کشور است اما خود آن از بسیاری از فرصتها و فضاها محروم است.

وی عنوان کرد: فقدان یک بیمارستان گسترده و وسیع باعث شده بهترین اطبای این استان در این استان نمانند  و در جای دیگر خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: عدم ایجاد ظرفیت برای این نیروهای انسانی، کم مهری بوده که باید برطرف شود.

وی با اشاره به خدمات انقلاب در این استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد هرچه دارد به برکت انقلاب است و تا قبل از انقلاب حتی از آسفالت نیز محروم بود.

آیت الله ملک حسینی افزود: مردم شکرگذار هستند اما وقتی خود را با دیگر استانها مقایسه می کنند، می بینند در عین اینکه همه چیز را پس از انقلاب دارند، باید سهمی فراتر به لحاظ وجود این منبع عظیم انسانهای متخصص و تحصیلکرده داشته باشند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: که این سفر علاوه بر رفع مشکلات اولویت دار استان، مقدمه ای برای تشریف فرمایی دکتر روحانی رئیس جمهور محترم برای رفع همه مشکلات باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت نامناسب فضای سبز و عمران شهری در مناطق مختلف این استان انتقاد کرد.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در نشست با وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: امیدواریم که سفر وزیر راه به این استان موثر در توسعه و پیشرفت استان باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم که همه اهداف این سفر محقق شود که از جمله آن‌ها توسعه و تکمیل راه‌ها و محورهای مهم ارتباطی استان است.
ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: این سفر باید مقدمه‌ای برای حضور رئیس‌جمهور و دولت در استان باشد.
وی با اشاره به مشکلات فراوانی که در حوزه راه‌ها و محورهای مواصلاتی شهرهای استان وجود دارد در حضور وزیر راه گفت: توقع این است که راه‌های پر خطر استان و به خصوص راه‌های روستایی مناطق محروم استان به صورت ویژه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از موضوعاتی که به صورت ویژه باید مورد توجه قرار گیرد بحث فرودگاه و فعال‌سازی آن و راه‌اندازی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج است.
ملک‌حسینی به وجود مشکلات متعدد در شهرهای استان به لحاظ زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از نظر فضای سبز و توسعه و عمران شهری وضعیت مطلوبی ندارند.
وی از ظرفیت‌های انسانی بالای این استان برای قدم نهادن در راه توسعه گفت و افزود: اگر امکانات و زیرساخت‌های لازم در استان فراهم بود نیروهای توانمند استانی مهاجرت نمی‌کردند.
وی با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره قدردان خدمات نظام هستند، تصریح کرد: تمامی خدماتی که به استان ارائه شده به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است ولی عمق محرومیت‌ها باعث شده که گاه خدمات به چشم نیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ای مردم
Iran, Islamic Republic of
جاده یاسیچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ -اصفهاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رمضانی
Iran, Islamic Republic of
یه کوچولو هم اسم گچساران را می نوشتید.می گفتید بعد از جاده پاتاوه شهر گچساران را از چهار راه اصلی خارج و مخروبه می کنید .اگر بنا ست جبران شود طرح جاده بوشهر به بی بی حکیمه (س) و باباکلان و گجساران واتصال به جاده پاتاوه عملیاتی شود . البته گوش شیطون کر . فردا طرف نگه عقل خودم رسید به این طرح . این از پیشنهادات مهندس جوان رحیمپور است.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
همشهریای عزیز ما که ایقد کلاس تاجگردونو میزارین نگا کنین اصلا آقای وزیز حرفی از گچساران گ طرحی در این شهرستان زدن ببینید که زارعی و بزرگواری برا شهرستاناشون چه میکنن ما فقطبایید نگا کنیم دوستان.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جناب رمضانی
نگران نباش دکتر تاجگردون خیلی زرنگتر از این حرفهاست.بگذار به نامشون باشه و در نهایت به کام گچسارانه.الان تو استان فقط پروژه های گچساران فعاله تا رییس کمیسیون بودجه موافقت نکنه هیچ خبری نی.
حسین
Iran, Islamic Republic of
جاده دهدشت پاتاوه استان را از رکورد خارج می کنه اگه افتتاح بشه.اما من چشمم اب نمی خوره.عمق محرومیت در قسمتی از بویراحمد و کهگیلویه است که با افتتاح این جاده کلی از محرومیت ها برطرف می شه
حسینی
Iran, Islamic Republic of
مسکن مهر چی شد؟؟؟بابا به خدا زبونمون مو دراورد.یکی بیاد بگه چرا مسکن مهر استان دو ساله تعطیله.چرا شاهد حضور مدیران احمدی نژادی هستیم هنوز.بخدا مشکلات مسکن مهر بخاطر سوئ مدیریت در استان ماست
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1