تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۶۱۱۲۸

تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه آزاد گچساران

۴
۰
کبنا ؛13930605000425_PhotoLتعامل دانشگاهیان با دولت بسترساز پیشرفت و توسعه است.
فرماندار گچساران با بیان این‌که همراهی و تعامل دانشگاهیان با دولت بسترساز پیشرفت و توسعه جامعه می‌شود، گفت: مسئولان باید در خدمتگزاری به مردم خستگی‌ناپذیر باشند.
عبدالرحیم رحیمی  در جمع کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند با بیان این‌که آرامش و امنیت حاکم در کشور مدیون خون شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر مناسب‌ترین و بهترین نماد و الگو برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی با بیان این‌که عده‌ای با نثار جان خود، راحتی و آسایش را برای ملت ایران تامین کردند، افزود: خدمت‌رسانی به مردم وظیفه همه مسئولان بوده و آنها باید در تحقق اهداف نظام اسلامی گام بردارند.
فرماندار گچساران ضمن تبریک مجدد روز کارمند به همه کارکنان دانشگاه تصریح کرد: کار و خدمت در میهن اسلامی دارای پشتوانه‌های ارزشمند فرهنگی و مذهبی است.
رحیمی ابراز کرد: عملکرد و تلاش نظام سبب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام شده، لذا خدمت در دانشگاه باید با حساسیتی ویژه انجام و دانشجویان نیز از خدمات ارائه شده به خود آگاه شوند.
وی با اشاره به تلاش دشمنان در ضربه زدن به پیکره نظام اسلامی اشاره و اذعان کرد: استکبار جهانی با توطئه هشت سال جنگ تحمیلی و ترور شخصیت‌های بزرگ ایران اسلامی نتوانستند کاری از پیش ببرند، لذا ملتی که دست خدا را بالای سر خود می‌بیند از هیچ قدرتی واهمه ندارد.
فرماندار گچساران با بیان این‌که از همه دانشگاهیان فرهیخته تقاضا دارم برای پیشرفت و سرافرازی مردم، دولت را همراهی کنند، گفت: مسئولان و دولتمردان باید به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم باشند و در این راه خستگی نشناسند.
رحیمی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در گچساران خاطرنشان کرد: در هفته دولت 71 پروژه را در دستور کار داریم که از این تعداد 41 پروژه در این شهرستان آماده افتتاح است و بقیه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
گفتنی است در پایان از خدمات دولت قدردانی و با اهدای لوح تقدیر از فرماندار گچساران در این آیین تجلیل شد.
*******
با حضور جمعی از مسئولان از جمله فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی از کارکنان نمونه دانشگاه آزاد گچساران تجلیل شد.
ظهر امروز و طی مراسمی از کارکنان نمونه واحد دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تجلیل شد.
آرمین محمودی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این مراسم که با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی در مسجد الغدیر این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت و گرامیداشت این هفته نشان از اقتدار و پیروزی دولتی بوده که دارای پشتوانه میلیونی ملت عزتمند و سرفراز ایران اسلامی است.
وی با اشاره به خدمات تأثیرگذار شهیدان رجایی و باهنر و نامگذاری هفته دولت افزود: هفته دولت نمادی از تکریم دولتمردانی است که زندگی خود را در راه خدمت به ملت ایران اسلامی همچنین محقق منویات مقام معظم رهبری کردند.
محمودی با بیان این‌که دولتی که مبنای شکل‌گیری آن ارزش‌های اسلامی و انسانی باشد خود را خدمتگزار ملت می‌داند، ابراز کرد: چنین دولتی با همراهی و همگامی ملت روبرو می‌شود تا با این تعامل دوسویه بیگانگان نتوانند به مملکت آسیبی برسانند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: شهادت در راه خدا در مسیر خدمت، افتخاری بزرگ بوده و دشمنان تلاش کردند تا با به شهادت رساندن انسان‌های ارزشمند و با اخلاص بر پیکره نظام اسلامی خلل وارد کنند اما مردم شریف ایران اسلامی با حضور در صحنه، تمامی توطئه‌های شوم آنها را نقش بر آب کردند.
تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور مسئولان
محمودی با تأکید بر این‌که تا وقتی دولتمردان در صحنه خدمت به مردم با تدبیر و امید گام بر می‌دارند مردم نیز همواره پشتیبان برنامه‌های دولتمردان هستند، اظهار کرد: همت دولتمردان با حمایت مردمی و اجرایی کردن منویات رهبری از فرامین مقام معظم رهبری، اجازه جمله هیچ متجاوزی به خارک ایران را نمی‌دهد.
وی با اشاره به شاخصه‌های یک کارمند نمونه و با تأکید بر نمونه بودن همه همکاران در دانشگاه آزاد گچساران بیان کرد: در این هفته بر آن شدیم تا با الگو قرار دادن شهدای ارزشمند دولت، تعدادی از همکاران را به نمایندگی از سایر نیروهای پرتلاش این واحد دانشگاهی تشویق کنیم.
محمودی عنوان کرد: این هفته بهانه‌ای برای ابراز ارادت و تجلیل از همه همکارانی است که با تلاش شبانه‌روزی در عرصه علم و دانش فعالیت دارند و با ایثار و از خودگذشتگی، سرمایه‌های عظیم این ملت غیور را پرورش می‌دهند.
گفتنی است در پایان از کارکنان نمونه در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، عمرانی و اداری مالی تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناسم
Iran, Islamic Republic of
زحمت کجا بود؟ کارمند خوب کجا بود؟
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
بله داریم به آخر خط میرسیم هم در ریاست محمودی به آخر رسیدیم هم در برپایی دانشگاه به آخر رسیدیم آفرین بر محمودی قدرتمند که با اقتدار ماموریت خود را به اثبات رساند یعنی تعطیلی دانشگاه گچساران ، محمودی از ماه آینده حقوق خود را از یاسوج دریافت میکند بدا به حال پورانفر و خواجه زاده و احمدی و موسایی که او را در تعطیلی دانشگاه گچساران همراهی میکردند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه باید یک مدیر دلسوز داشته باشد
آزاد
Iran, Islamic Republic of
نگا دارن به کی هدیه میدن اونم اسدپور که بی کارترین کارمند دانشگاه است
فقط دنبال......................
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1