تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۶۰۹۹۴

میلاد غریبی: خودم هم توهم زده ام که سيکل دارم

۶
۰
کبنا ؛.milad-gharibi
ميلاد غريبي از اينکه عده اي به او مي‌ گويند که سيکلش را نگرفته عصباني است.
مهاجم گچسارانی پدیده در این باره می‌‌گوید: واقعا خجالت می‌کشم از حرف هایی که زده می‌ شود، یکی من را در خیابان می‌ بیند و به من می‌ گوید سرباز فراری، یکی دیگر هم می‌ گوید سیکل هم نداری. در این دوره و زمانه همه فوق لیسانس می‌گیرند چون ممکن است که من سیکلم هم نداشته باشم. مادر من که الان 50 سال سن دارد سیکل دارد چطور ممکن است من سیکل نداشته باشم؟! آنقدر به من گفتن سیکل داری خودم هم توهم زدم که سیکل دارم.
او همچنان ادعا می‌ کند که دانشجوی تربیت بدنی است: من دانشجوی تربیت بدنی هستم و در حال ادامه تحصیل هستم به خدا خسته شدم اینقدر این سوال را از من پرسیدم مطمئن باشید اگر مشکل خدمت داشتم نمی‌توانستیم در این سال ها بازی کنم.
او در مورد بازی تیمش با پرسپولیس هم گفت: فکر می‌ کنم بازی نسبت خوبی انجام دادیم، ما تیم جوان و یکدستی هستیم. بازی در نیمه اول دست ما بود اما در 20 دقیقه آخر مجبور شدیم به عقب برویم و گل خوردیم. فکر می‌ کنم نتیجه بدی نبود چون ما در استادیوم آزادی بازی می‌ کردیم.
میلاد غریبی در مورد گلی که به پرسپولیس زد هم گفت: همیشه گل زدن به پرسپولیس و استقلال لذتبخش است و در آن هیچ شکلی وجود ندارد من برای این بازی انگیزه داشتم و این موضوع هیچ ربطی به نیمکت نشینی ام در فصل قبل نداشت. علی دایی فردی است که همه چه تمام بازیکنان چه روی نیمکت باشند و چه در زمین باشند او را دوست دارند. قطعا تقصیر خودم بوده که نتواستم بازی کنم و اصلا از هیچ کس گلایه ای ندارم.
پیش از اینکه او به پرسپولیس برود شایعه شده بود استقلالی است با این حال غریبی این مسئله را تکذیب می‌ کند: نمی‌ دانم چرا همه می‌ گویند من استقلالی هستم تمام خانواده من استقلالی هستند ولی من خودم پرسپولیسی ام؛ مطمئن باشید اگر استقلالی بودم مقابل پرسپولیس شادی گل می‌کردم.
نام شما

آدرس ايميل شما

vortex
Iran, Islamic Republic of
میلاد غریبی دانش آموز دبیرستان غیرانتفاعی دکتر معین گچساران بوده و همونجا دیپلم گرفته.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
میلاد پرسپولیسی دوست داریم ما
آگاه
Iran, Islamic Republic of
پیروزی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ههه
فرشید
Germany
میلاد شهامت داشته باش. 10 مرتبه من خودم از تو پرسیدم با قاطعییت گفتی من استقلالی هستم. و باید تا اخر عمرم در استقلال بازی کنم یه بارم که شده. البته به نظر من تو باید حرفه ای تر عمل کنی و به خودت اجازه ندی که کسی بتونه بهت وانمود بکنه که شما چون در پرسپولیس بازی کردید پس پرسپولیسی هستی .به قولا لیگ حرفه ای هست و شما هم حرفه ای عمل کنید.
یارمهدی
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی آقای غریبی .شما هنوز اول راه هستی به راهت ادامه بده و به حرف اطرافیان گوش نده که چه میگویند فقط به هدف خودت فکر کن.
معلم
Iran, Islamic Republic of
اولاً: میلاد یک ورزشکار است کارش وابسته به مدرکش نیست ثانیاً: ایشان دوره دبیرستان دانش آموز بنده بودند و همزمان با فوتبال درس می خواندند و دانش آموزی خوش اخلاق و با ادب بودند و ما در دنیای فوتبال بیشتر از هر چیز اخلاق خوب را از او انتظار داشتیم و بهش توصیه می کردیم که تا کنون موفق بوده و امیدوارم هر روز موفق تر بشه.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1