تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۶۰۸۷۳

چاروسا و قلعه رئیسی ورزشگاه ندارند

۲
۰
کبنا ؛.
عضو شورای شهر قلعه رئیسی گفت: منطقه چاروسا و شهر قلعه رئیسی با داشتن جمعیتی بیش از 20 هزار نفر هنوز فاقد یک ورزشگاه وسالن ورزشی با امکانات اولیه است.ezadkhah
مرتضی ایزدخواه در جمع خبرنگاران بیان کرد: سال‌های سال است که از کلنگ‌زنی ورزشگاه قلعه‌رئیسی می‌گذرد این در حالی است که جوانان این شهر مجبور هستند برای مسابقات فوتبال و برنامه‌های ورزشی به شهر دهدشت و زمین‌های خاکی اطراف این شهر مراجعه کنند.
وی بابیان اینکه زمین ورزشگاه قلعه رئیسی از طرف خود مردم به صورت رایگان به ورزش و جوانان اهدا شده، افزود: متاسفانه از سال ۸۲ که کلنگ این ورزشگاه به زمین زده شد با کارهای بسیار کمی که انجام دادند آن را رها کردند..
ایزخواه تصریح کرد: در این شهر جوانان زیادی هستند علاقه فراوانی به ورزش پرطرفدار فوتبال دارند و این استعدادها بدون وجود زیرساخت‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند.
عضو شورای شهر قلعه رئیسی خاطر نشان کرد: از همین جوانان تیم‌های فوتبالی در سطح استان  تشکیل شد که در حال حاضر در لیگ شهرستان شرکت کرده و موفق به کسب مقام های قهرمانی ونایب قهرمانی شدندکه با کمترین امکانات ممکن به این مقام ها دست پیدا کردند ولی به دلیل نداشتن ورزشگاه از این مسابقات انصراف دادند.
وی افزود: مشکلاتی که ورزشگاه قلعه رئیسی دارد دغدغه بسیاری از جوانان این شهر است
ایزدخواه اذعان داشت: در این بین فقط در شهر قلعه رئیسی یک سالن بسیار کوچک وجود دارد که متعلق به آموزش وپرورش است و باید تاسف خورد بخشی با 20هزار نفر یک سالن ورزشی در آن وجود دارد
عضو شورای شهر قلعه رئیسی تاکید کرد: اما متاسفانه سرانه ورزشی در سطح بخش چاروسا برابر صفر است.
ایزدخواه اضافه کرد: گناه فرزندان این بخش در چه چیزی است که مانند هم سن ساله های خود در شهرهای اطراف زمین ورزشی وامکانات ورزشی دارند ولی تاسف بار است که یک زمین ورزشی در سطح بزرگترین بخش استان نباشد.
وی اظهار داشت: مدیران کل وشهرستان چندین بار در سفر به بخش چاروسا ودر بازدید از این ورزشگاه از به بهره برداری رسیدن این ورزشگاه خبردادند ولی متاسفانه هنوز عملی نشد و روزی همین مدیران باید جواب گوی حق این جوانان باشند.
عضو شورای چهارم شهر قلعه رئیسی متذکر شد: مدیر کل جدید ورزش جوانان در بدو ورود به استان وبا حضور در بخش چاروسا قول تکمیل شدن این ورزشگاه تا خردادماه را داده که متاسفانه هنوز به همان نحو باقی مانده است.
ایزدخواه در پایان گفت: امیدواریم که در هفته دولت ، استاندار محترم ومدیرکل ورزش جوانان بعد از 35سال از انقلاب حق جوانان این بخش را ادا کنند و آنها را به تنها آرزوی خود که همان ورزش است برسانند.
انتهای پیام/آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

پرویزکی
Iran, Islamic Republic of
کجای کاری برادر جوانان مهاجرت کردند پیرمردها هم نیاز ندارند......کارمسئولین هم راحت شد
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آفرین آقای ایزدخواه لطف کنید به مردم عزیز بفرمائید تا خودشان نخواهند همچنان در نداری وعدم توجه مسئولین و محرومیت در استان اول هستید ، گناه آن مردم صداقتشان است جوانان آن سرزمین از پاکترین وسالم ترین جوانانند وزبان گفتن نداشتن را ندارند ولی مسئولین بدانند که خدمت به مردم آن منطقه مثل خدمت به بهترین خلق خدا وخانواده های شهداست . ورزشگاه ، مدرسه خوب ، دانشگاه ، جاده ، آب آشامیدنی ، گاز ،و... آن مردم چه دارند؟ لطفا کمک کنید به حل مشکلات مردم
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1