تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۲۰
کد مطلب : ۶۰۸۳۴

پاسخ بزرگواری به مدیرعامل گاز استان

۳
۰
کبنا ؛هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران از ابهام در گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی خبر داد که نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به سخنان مدیرعامل شرکت گاز واکنش نشان داد.bozargvari
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ ابهامی در گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک وجود ندارد.
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری اظهار کرد: این که در جلسه‌ای از سوی مسئولان عنوان شده گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی در هاله‌ای از ابهام بوده سخنی تعجب‌برانگیز است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز گذشته حسن‌وند معاون وزیر در دیداری که با هم داشتیم از قول 100 درصدی وزیر نفت برای گازرسانی به مناطق محروم از جمله قلعه‌رئیسی و دیشموک خبر داد و ما هم روزی نیست که در خصوص گازرسانی این دو منطقه پیگیری خود را انجام ندهیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان به جای این که در خصوص گازرسانی به این مناطق ابهام را مطرح کنند باید به فکر پیگیری مستمر برای گازرسانی به این دو شهر باشند چرا که جمعیتی بالغ بر 50 تا 60 هزار نفر در مناطقی چون دیشموک و چاروسا و قلعه‌دختر چشم به راه اقدام عملی از سوی ما مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس هستند که نباید آن‌ها را ناامید کنیم.

حجت‌الاسلام بزرگواری در ادامه اظهارات خود افزود: من به سهم خود و به عنوان خدمت‌گذار مردم این دو بخش، همه سعی و توان و البته حیثیت خود را برای گازرسانی به این دو منطقه در گرو گذاشته‌ام و فکر می‌کنم این کار برای ما مسئولان و نمایندگان حیثیتی است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشکل مردم این دو بخش تنها با گازرسانی برطرف می‌شود و هیچ راه دیگری وجود ندارد که بتوان جایگزین گاز کرد، افزود: با همه توان از وزارت نفت پی‌گیر گازرسانی به این مناطق هستم و تا حصول نتیجه هیچ‌گاه ناامید نخواهم شد و از مسئولان هم انتظار دارم به جای طرح ابهام در گازرسانی به فکر پی‌گیری شبانه‌روزی این کار باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

از نا کجا آباد
Iran, Islamic Republic of
فوراً استیضاحش کن.
مملو
Iran, Islamic Republic of
چماق لری کجارفت ....
گاز پيشكشت
Iran, Islamic Republic of
بابا حضرات يك نفر كهيلويه وبهمئي وطيبي را اداراتكل استان پست ندان همش بخاطر تو
از بلف هايت خسته شديم
موحد كجايي كه يادت بخير .
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1