تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۶۰۸۱۱

صعود کوهنوردان نفت گچساران به قله کاچکار ترکیه

۸
۳
کبنا ؛
.


تعدادی از اعضای گروه کوهنوردی نفت و گاز گچساران قله کاچکار ترکیه را فتح کردند.رئیس هیئت کوهنوردی نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر افزود: این گروه متشکل از کارکنان و بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بوده که توانستند پس از 44 ساعت پیاده روی، قله 3921 متری کاچکار در ترکیه را فتح کنند.
امیر بهادر مردانی افزود: این گروه برای چهارمین سال پی در پی و در قالب تیم کوهنوردی نفت و گاز گچساران به قلل خارج از کشور (آرارات در ترکیه؛ آراگاتس در ارمنستان؛ کاچکار در ترکیه ) صعود کرده اند.
مردانی اظهارداشت: گروه کوهنوردی نفت و گاز گچساران در سال جاری چندین صعودی داخلی در کشور داشته است و بنابر علاقه مندی برخی از اعضای گروه با هزینه شخصی به قله کاچکار ترکیه صعود کرده ایم.
وی در ادامه با بیان اینکه رشته کوهنوردی یکی از رشته های مفرح با جذابیت های بالای طبیعی است افزود: این رشته ورزشی سن و سال نمیشناسد و کارمندان علاقمندی نفت و گاز گچساران می توانند در این رشته ورزشی عضویت پیدا کنند.
رئیس هیئت کوهنوردی نفت و گاز گچساران یادآور شد: در کلیه صعود ها ادارات امور ورزش، ترابری ، روابط عمومی ، وسایر ادارات مرتبط با شغل کوهنوردان در ایجاد شرایط هرچه بهتر صعود نقش ارزنده ای داشته اند که از همکاری همه آنها قدردانی می شود.
براساس این گزارش اعضای تیم کوهنوردی صعود کننده به قله کاچکار ترکیه عبارتند از : امیربهادر مردانی ؛ علی اکبر حافظی نیا ؛ رحیم خلیلی ؛ سید نصراله حسینی ؛ غلامرضا شعاعی ؛ صفرعلی کیامرثی ؛ علی قربانی ؛ علی مکاری مقدم ؛ محمدعلی قنواتیان و علی شیخ ممو اعضای گروه کوهنوردی صنعت نفت گچساران در این صعود حضور داشته اند.
.
 










نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر گچسارانی های باغیرت که در همه رشته های ورزشی در استان و کشور درخشیده اند و می درخشند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یعنی ما در ایران کم قله داشتیم که اینها رفتند اونجا دلار خرج کنند. واقعن که. این را میگویند بی تدبیری در شریاط تحریم.
غريبه
Iran, Islamic Republic of
شهروندعزيز اولا باهزينه شخصي خودشون رفتن فقط افتخارش براي كشورايران عزيزه وبراي شهرگچساران وشركت گچساران . دوما درمتن نوشته صعودهاي داخلي رادرچندين نوبت انجام دادند ربطي به تحريم وبي تدبيري نداره چون باهزينه دولت يا شركت نبوده شمابه فكر امثال بابك زنجاني باش عزيزم نه ورزشكاراني كه باهزينه شخصي رفتن پرچم ايران رابالاي قلل تركيه برافرشتن وبرگشتن
بومی گچساران
Iran, Islamic Republic of
کار قشنگی بود.خسته نباشید قدا قوت
عضو 14ساله گروه
Iran, Islamic Republic of
اینها اعضای گروه هستند که به صورت گزینشی و دو ستانه سفر می کنند و نمی توان گفت که به نمایندگی از طرف گروه صعود می کنند به هر حال به آنها خسته نباشید می گوییم ولی آ قای مردانی حق ندارد از اسم گروه کوهنوری شرکت برای گروه شخصی خود استفاده کند واین هیچ ارتباطی به گروه شرکت ندارد
یه دوست
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بهت بگم متأسفم برات، باهزینه شخصی رفته‌اندوافتخاری برای شرکت نفت وگازگچساران بودن وشما میگید آقای مردانی حق ندارد از اسم گروه شرکت برای گروه شخصی استفاده کند مگرسوءاستفاده کردن
الحق
Iran, Islamic Republic of
الحق والانصاف که حق این کوه نوردان خورده شده نباید با هزینه شخصی این ریسک را انجام می دادند مگر شرکت نفت وگاز بودجه ورزشی وفرهنگی کم دارد حد اقل ماموریت این ایام را بدهند ناگفته نماند همه قیافه ها به کوهنوردی می خورد همگی خسته نباشی نمی دانم عکس العمل شرکت نفت وگاز چه بوده
دوست دار گچساران
Iran, Islamic Republic of
بعداز ٢٨ سال یه اشنای قدیمی رو دیدم خیلی خوشحال شدم
گچساران نامت بلند
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1