تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۶۰۷۴۴

رایزنی 30 عکاس با نمایندگان ملت برای کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛عکاس برتر کهگیلویهه و بویراحمدی ضمن اعلام خبر سفر 30 نفر از عکاسان برتر کشور به کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عکس‌های که این عکاسان در طول سفر خود از استان کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری و تهیه می‌کنند در مجلس شورای اسلامی در معرض دید نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.khafari333
حسن غفاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج با اعلام این خبر، اظهار کرد: این گروه 30 نفره که از عکاسان برتر کشور در حوزه انقلاب و دفاع مقدس هستند از نیمه دوم شهریور جهت برگزاری چندین نمایشگاه با اهداف تعریف شده به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهند کرد.
این عکاس برتر کشور در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اعزام این عکاسان حرفه‌ای در حال انجام است، گفت: با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دو تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به طور جداگانه با حضور قائم‌مقام انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس صحبت‌های لازم انجام گرفته است.
غفاری با تشریح اهداف سفر عکاسان برتر کشوری به استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: با بهره‌گیری از توانایی عکاسان بومی و ملی، قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به سراسر نقاط مختلف کشور معرفی خواهد شد.
وی تاکید کرد: دوربین عکاسان برتر کشور منابع‌های غنی استان را در حوزه گردشگری، عرصه‌های طبیعی و فرهنگ‌های بومی و سنتی به تصویر خواهند کشید.
این عکاس برتر کهگیلویه و بویراحمدی از هماهنگی با اداره‌کل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی سخن گفت و از مسئولان خواست تا با تدابیری که می‌اندیشند بهره‌کافی از این برنامه را ببرند.
غفاری افزود: سود این کار عام‌المنفعه برای همه مردم کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و هزینه  این سفر بر عهده انجمن عکاسان خواهد بود.
وی گفت: این عکاسان ضمن جمع‌آوری آرشیو و اسناد دوران جنگ در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت عکاسی خواهند پرداخت.
این عکاس برتر کشوری ادامه داد: عکس‌های گردآوری شده توسط این گروه در دو نمایشگاه مهم به نمایش گذاشته خواهند شد.
غفاری اضافه کرد: این نمایشگاه‌های عکس که مربوط به حوزه‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد است در دو مکان مجلس شورای اسلامی و سطح شهر تهران دائر می‌شود.
وی با برشمردن اهمیت این برنامه و نقش آن در معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌ها کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: نمایشگاه اول شامل عکس‌هایی از محرومیت‌ها و ضعف‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است  که در مجلس شورای اسلامی در معرض دید نمایندگان مجلس سراسر کشور قرار می‌گیرد.
این عکاس کشوری با بیان شرایط فعلی و نیازمند‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام حوزه‌های اجتماعی، سلامت، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی، یادآور شد: هنرمندی این عکاسان می‌تواند با تحت تأثیر قرار دادن نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جذب بودجه برای این استان نقش کلیدی ایفا کند.
غفاری با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار اولویت اول برون رفت استان کهگیلویه و بویراحمد از این وضعیت است، اضافه کرد:  استان‌های کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بالایی در بحث گردشگری دارد که قطعاً با برگزاری دومین نمایشگاه در سطح شهر تهران به جذب سرمایه‌گذار برای این استان کمک خواهد کرد.
وی سفر 30 عکاس برتر کشوری را به استان کهگیلویه و بویراحمد فرصت مغتنمی برای معرفی این استان دانست و افزود: این سفر و در ادامه آن برپایی نمایشگاه‌ها در اثبات حقانیت استان کهگیلویه و بویراحمد، جذب سرمایه‌گذار و معرفی استان اثر گذار است.
انتهای پیام/ کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

ص
United States
استاد غفاری مایه مباهات است که افرادی مث شما دغدغه های هنری خود را در جهت رشد و توسعه فرهنگی استان به کار می گمارید.امید است مسولین استان یاد گیر چنین حرکت هایی باشند.سرافراز و پیروز باشید.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1