تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۶۰۶۸۵

دیدار جواد قوامی مدیر آبفای شهری با رسانه های چرام

۵
۰
کبنا ؛ghavamiمرتضی فضلی زاده-چرام
جواد قوامی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان چرام به مناسبت هفته دولت و ارائه گزارش عملکرد یکساله این نهاد، نشستی با خبرنگاران گذاشت.
وی در این نشست با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با برشمردن خصوصیات اخلاقی و اجتماعی و مدیریتی این شهیدان بزرگوار، خصوصیات بارز این شهیدان را ساده زیستی و مردم داری و با مردم بودن دانست.
قوامی هفته دولت را فرصت و غنیمتی ارزشمند دانست تا مسئولان خدمات و عملکرد خود را در طول یکسال اخیر مورد ارزیابی قرار داده و از طریق رسانه‌ها در دید عموم قرار دهند.
وی با برشمردن نقش کلیدی رسانه‌ها و خبرنگاران برای پیشبرد اهداف و بیان خدمات دولت و بیان مشکلات مردم برای خدمات رسانی بهتر، از خبرنگاران خواست در این امر یاریگر ادارات خدمات مانند آبفای شهری باشند.
قوامی قبل از ارائه گزارش عملکرد یکساله این نهاد، مشکلات و موانع عمده این نهاد را کمبود بودجه، فرسوده بودن خطوط و تجهیزات این اداره دانست و در عین حال افزود: به حمداله شهرستان چرام تاکنون با مشکل کم آبی و یا قطع طولانی آب مواجه نبوده و امیدواریم به کمک مردم با صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب به مشکل کم آبی نخوریم.
قوامی یکی از مشکلات ماه‌های اخیر این اداره را سرقت درپوش‌های فاضلاب شهری دانست و گفت: امیدوارم با همکاری نیروی انتظامی و اداره آگاهی شهرستان این مشکل برطرف گردد.
این مدیر شهرستان چرام با بیان این مسئله که کمبود بودجه این اداره از طریق گرفتن مطالبات معوق از دیگر ادارات که بالغ بر ۶۵ میلیون تومان می‌باشد تا حدودی می‌تواند کاهش یابد افزود: امیدواریم با تعامل و همکاری با دیگر ادارات بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات مالی این اداره را برطرف کنیم.
قوامی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان چرام سپس به بیان عملکرد یکساله این اداره در شهرستان چرام پرداخت و گفت: این اداره با این مشکلات و موانع کارهای مهم و زیربنایی انجام داده است و برای اطلاع رسانی در دید عموم قرار می‌گیرد.
وی گفت: در طول یکسال اخیر ۳۰۰ انشعاب جدید به مردم واگذار گردید و ۴۰۰ کنتور نصب شده است و در طول یکسال اخیر توزیع و اصلاح شبکه به طول ۱۷۴۰ متر صورت پذیرفته و ۵۷۰ انشعاب فرسوده، به طول ۱۵۰۰ متر بازسازی شده است.
ایشان آبرسانی به مسکن مهر شهر چرام را یکی از طرح‌های مهم این اداره در یکسال اخیر برشمردند و گفتند: این آبرسانی به طول ۱۳۰۰ متر مشکل آب این طرح را برطرف کرد.
قوامی یکی دیگر از مهم‌ترین طرح‌های انجام گرفته در یک سال اخیر را که مهم و حیاتی است، شست و شوی منابع آب شهری در ۱۲ مورد دانست که این موارد برای سالم سازی آب شرب شهروندان انجام گرفته است.
پیشرفت فیزیکی ۹۵% ساختمان جدید آبفای شهری، دیگر کارهای این اداره ذر سال اخیر بوده است. بازسازی، اجرا و همسطح کردن لوله‌های آب و فاضلاب در ۲۷۰ مورد از دیگر خدمات این اداره بوده است.
قوامی در پایان گزارش خود بودجه این اداره را ۵ میلیارد ریال برای سال آینده عنوان کرد و در جمع اصحاب رسانه از بخشودگی جریمه‌های انشعابات غیرمجاز به مناسبت هفته دولت خبر داد.
ضمنا در پایان این نشست، رئیس اداره آبفای شهرستان چرام با دادن لوح تقدیری از خبرنگاران حاضر به مناسبت روز خبرنگار تقدیر و تشکر کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
این همان کنتور خوان اداره اب دوگنبدانه که ای بابا
سیروس
Iran, Islamic Republic of
ایشان یکی از بهترین مدیران شهرستان چرام می باشد ادم که یه شبه مدیر نمیشه باید از یه جاییی شروع کنه اگه نمی دونی بدون
قوامی از چرام
Iran, Islamic Republic of
همشهری عزیز قبل از هر چیز آرزوی توفیق وسربلندی برای شما وخانواده محترمتان وهمه خادمین نظام مقدس دولت جمهوری اسلامی ایران رااز درگاه خداوند متعال داریم ضمن عرض حلالیت و پوزش از محضر مبارک حضرتعالی این حقیر تا آنجایی که علم واطلاع کافی دارم از دیوار کسی بالا نرفتم خیانت به بیت المال که نکردم شعور سیاسی کسی را زیر سوال نبردم گدایی یک لقمه نون حلال بودم تا آنجایی که به یاد می آورم مسایل سیاسی وقومی وقبیله ای وعشیره ای در آبفا گچساران حق را از بعضی افراد ،مثل ما ها پایمال کرد ن وشایسته سالاری در اون اداره نادیده گرفته شد زمینه کار وخدمت گذاری برای اونهایی که برای مردم دل می سوزاندند ومدافع بیت المال بودن کنار گذاشته شدند فقط وفقط دیدگاه سیاسی حاکم بود کارایی افردی مانند من حقیر برای ادامه خدمت واداره کردن حق وحقوق مردم واظهار نظر در پیش برد اهداف شرکت برای صاحب نظران آن اداره معنایی نداشت هرکجا هرنیروی وابسته به نورچشمان می گذاشتند وتوان اداره کردن نداشتن به عنوان جاپاس ازما استفاده می شد سوال اینجاست آیا شما همشهری عزیزی که بی حساب وکتاب اظهار نظر فرمودی آیا در آبفا شهری دوگنبدان نقشی داری یا اگر نه باید رسماً عذرخواهی نمایی چرا؟پایه واساس اداره نمودن آبفا دگنبدان بر اقتدار وپشتوانه نیروهای کنتور خوان می چرخه چون بخش مهمی از کار از قبیل توزیع وقرائت قبوض ووصولی مطالبات به صورت روزانه از طریق افراد کنتور خوان صورت می گیرد در واقع مهره وستون فقرات ادارت آبفا می باشند حال عرصه براین دوست همشهری تنگ شده واز ایشان می خواهم با این خقیر به صورت تلفنی یا رودرو مباحثه بفرمایند قطعاً کسی که درمورد ما اظهار نظر کرده خودی بوده وکاملاً می شناسد وتلفن ماراهم دارد نه از روی جنگ وستیز از روی اصلاح امورات آبفا دوگنبدان ومعایب آن اکنون چرا هویتت را اعلام نکردی اگر کسی شمارا پس زد وبه بدگویی شما پرداخت:
1- احساس حسادت وتنگ نظری آن فرد نسبت به شماست
2-عدم توان کاری فرد درمقابل توان وپشستکار شما
3-اجتماعی نبودن آن فرد وعدم آگاهی وبینش بالای آن فرد
4- عدم مطالعه وعلم کافی از سرگذشت پیشینیان
در پایان

اگر خواهی جهان در کف اقبال تو باشد خواهان کسی باش که خواهان تو باشد
عزت زیاد آرزوی توفیق وامید دیدار
امين كاظمي
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدير زحمت كش و توانا حاج قوامي
همکار گچساران
Iran, Islamic Republic of
سعی نکنید همکار خود را با این حرفها تحقیر کنید همه ما زمینه پیشرفت داریم دوست عزیز ما کار را داخل شکم مادرمان که یاد نگرفته ایم
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1