تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۶۰۶۱۹

استقبال غریبانه از افتخار آفرینان در آموزش و پرورش گچساران

۱۷
۰
کبنا ؛IMG_1664IMG-20140823-WA0034گروه سرود بانوان فرهنگی به عنوان همسرایان امور تربیتی متشکل از 30نفر از بانوان فرهنگی شهرستان گچساران توانستند در جشنواره سرود کشوری فرهنگیان رتبه دوم مسابقات را به خود اختصاص دهند.
این مسابقات از تاریخ 93/5/26 لغایت  93/6/1 در استان خراسان رضوی شهرستان نیشاپور برگزار گردید. در پایان این مسابقات فرهنگیان گچساران توانستند این مقام را کسب نمایند.
....
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دانش آموز زهره حقیقت جو در مسابقات انشای نماز کشوری که در رامسر برگزار شد توانست رتبه اول را بدست آورد.
....
به گزارش روابط عمومی این اداره گروه رباتیک هوا وفضای این شهرستان با نام هوش سفید توانست از بین 138تیم حاضر در مسابقات رباتیک کشور که در مشهد مقدس برگزار گردید. مقام اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
توضیحات کبنا نیوز؛
اینها گوشه ای از افتخاراتی هست که دانش آموزان گچسارانی در این روزها به دست آورده اند ولی ظاهرا مسئولین شهرستان خصوصا آموزش و پرورش استقبالی از این گروه ها و افراد نداشته اند.
در خبری که به کبنا نیوز رسیده، گروه سرود بانوان فرهنگی بدون حضور حتی یک مقام در آموزش و پرورش به نحوی کاملا غریبانه در نمازخانه این اداره مورد استقبال قرار گرفته اند.
پیگیری های کبنا حاکی از آن است رئیس سازمان آقای پورالحسینی در تهران به سر می برند ولی معاونین دیگر به خصوص آقای قربانی معاون پرورشی که مسئول مستقیم این برنامه ها می باشد در سازمان حضور داشته و به استقبال نیامدند.
این در حالیست که در استقبال از این گروه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، آقای زارعپور در ساعت یک بامداد در یاسوج حضور پیدا کردند.
کبنا نیوز آمادگی دارد توضیحات و تذکرات آقای پورالحسینی که خود از مدیرانی است که دغدغه این امور را دارند، درباره سهل انگاری مقامات آموزش و پرورش گچساران را در این زمینه منتشر می نماید.
در مراسم استقبال از گروه روباتیک البته خانم قنواتیان گروه خاصی برای استقبال در روز پنجشنبه تدارک دیده بودند ولی مراسم یک روز زودتر برگزار شد و این مراسم فقط با حضور آقای سیدعبدالعظیم حسینی رئس پژوهشگرای آموزش و پرورش برگزار گردید. گروه روباتیک بیش از دومیلیون تومان به یک موسسه خیریه کودکان سرطانی هم اهدا کرده بود که جای تقدیر داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
United States
آخی وای غریبی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش گچساران هنرمندانه وقدرتمندانه دررتبه بندی استان بسیاربزرگمان البته نه درکشور کوچکمان پس از لنده رتبه ی هشتم استان پهناورمان را کسب نموده است این درجه بندی درخصوص همه فعالیتهاست!!
باشت
Iran, Islamic Republic of
اخ سی اموزش و پرورشی قدیم خداحافظ اموزش و پرورش
شاه غلام
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان اگه سایت مستقلی هستی که نباید انتقاد کنی وبعد سری جمعش کنی که پورالحسینی خودش فلانو چنانه وما امادیم نظرشو بشنویم
اشتباه کردن پاسخگو باشند؟
شما هم مثل پیاه بختیاری سرتو بالا بگیر انتقاد کن
شیرخان
Iran, Islamic Republic of
اموزش وپرورش د ول وابی بحثشه نکنید
رها
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون لطفا پیگیری کنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعاً آقای ..انسانی متکبر و مغروری هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیران قبلی که واقعا مدیربودند گاهی ا ز این کارها میکردند پورالحسینی بنده خدا تنها چیزی که بلد نیست مدیری است.ولش کنید بزارین چند صباحی دلش خوش باشه.سفر تهران را زهرمارش نکنید.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت اموزش وپرورش گچساران چه بیدیم چه وابیدیم بشینیم وبخت بدمون بی ای مدیرن ناشی سیر بگریویم.
رز
Iran, Islamic Republic of
کاشکی همه دردمون در این حدبود.اموزش وپرورش گچساران در بحرانی به سر میبرد که در اینده نزدیک انفجارمهیبی خواهد داشت.
همکار
Iran, Islamic Republic of
پیش بینی برنامه استقبال برای ما کار شاقی بود.لطفا از ما انتظار کمتری داشته باشید.کار به این سختی ا ز عهده ما برنمی اید.فکر کردید مارستم هستیم.نه داداش ما زحمتمون زیاده هرروز به جزصبحانه چایی هم باید بخوریم.مگه ما دریک روز چند کار باید انجام بدیم.انصاف هم خوب چیزیه هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهها
محمد
Iran, Islamic Republic of
...که آموزش وپرورش گچساران رابه تباهی کشانده وکسی هم جوابگونیست در این خ
شب زنده دار
Iran, Islamic Republic of
واله ساعت 3شب کسی بیدارنیست بیاداستقبال
24
Iran, Islamic Republic of
شرمت الله :
ما هم نیگیم ساعت 3 شو بریت استقبال وقتی اومن من اداره معاون پرورشی ایترس بره تبریک وشو بگو یا نه - بندی خدا پورالحسینی که تهران بی خور نداشت وظیفی معاون پرورشی بی که بره کسی که سه سال حکم استخدامی سیش اومده ودرد ایی کار نیخره
هیبت الله
Iran, Islamic Republic of
ما هم نیگیم ساعت 3 بریت استقبال بندگون خدا اومن اداره معاون پرورشی ایترس بره تیشو و شو تبریک بگو یه نه -کسی که سه سال حکم استخدامی سیش اومده ودرد معاونت پرورشی نیخره -آخه سی فرهنگیل که ارزششون کمتر و یه دانش آموز بی حتی سیشون بنر هم نزن
s
Iran, Islamic Republic of
vaghean hanoz farhang va honar jaei dar amozesh va parvaresh gachsaran nadare!
دوست
Iran, Islamic Republic of
من اگه ب جای اعضای این گروه بودم پشت دستمو داغ می کردم ک دیگه اینجوری خودمو مضحکه دست مدیران نا لایق نکنم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1