تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۶۰۴۵۶

حواشی نشست خبری تاجگردون در گچساران+تصاویر

۰
کبنا ؛آرش کنارکوهی
آخر هفته گذشته دفتر غلامرضا تاجگردون در گچساران، میزبان خبرنگاران و اصحاب رسانه بود تا ضمن تقدیر از خبرنگاران، جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شود، و آنچه در این نشست گذشت در ادامه می آید.
این نشست  طبق معمول می بایست در 17 مردادماه و روز خبرنگار برگزار می شد اما با توجه به حضور آقای نماینده در تهران، با دو هفته تاخیر برگزار شد.
 برخلاف سال گذشته، از خبرنگاران باشت هم دعوت شده بود و آنها طی مسیر کرده  و در این جلسه حضور داشتند. خبرنگاران کبنا نیوز، صدا و سیما، جمهوری اسلامی، فارس، خامی...
 از مهمانان برای ساعت 21 دعوت بعمل آمده بود که آقای نماینده با تاخیر یک ساعته آمد و دلیل آن هم حضور در باشت عنوان شد.
برخی خبرنگاران که کمی بی حوصله شده بودند برای سرگرم شدن دنبال سوژه در بین دوستان می گشتند و عکس می گرفتند و...
 برخی خبرنگاران هم سوالاتی که قصد پرسیدنش را داشتند با دوستان همکار هماهنگ و مرور می کردند.
محمود کاظمی، فرد زحمتکش دفتر نماینده از مهمانان پذیرایی کرد تا دقایقی نیز اینگونه بگذرد و البته برخی نیز انتظار صرف شام داشتند.
 بالاخره آقای نماینده آمد و یک به یک با آقایان خبرنگار دست داد و خوش و بشی کرد و رفت تا پشت میزش بنشیند اما قبل از نشستن خطاب به خبرنگاران گفت که اگر اجازه دهید به طبقه پایین بروم و آبی به دست و صورتم بزنم.
 آقای نماینده رفت و برگشت و البته تغییر لباس هم داد  و پیراهن سبز چارخونه ای و لباسی راحت تر بر تن کرد.
 جلسه با تلاوت قران توسط آقای کاییدی(سایت کرونا) آغاز شد.
چهره آقای نماینده خسته به نظر می رسید.
رییس جدید دفتر آقای نماینده(حشمت دشتی) آغاز کلام کرد و به مهمانان خیر مقدم گفت.
 آقای نماینده نیز کلامش را آغاز و از بابت تاخیرش عذرخواهی کرد و البته گفت که خبرنگاران به تاخیر مسئولین عادت کرده اند.
 خبرنگاران یک به یک سوالات شان را مطرح می کردند و سوالات حول موضوعات کشوری پیش می رفت و البته کمی نیز حوصله بر می نمود تا اینکه پرسشها با محوریت چالش های استانی آغاز شد و البته آقای نماینده نیز سعی کرد با دقت بیشتری پاسخ دهد.
 شروع پرسشهای داغ تر را علیمراد کاظم پور(خبرنما) آغاز کرد، جایی که خطاب به آقای نماینده گفت: در رابطه با اسامی که ذکر میکنم کوتاه نظر بدهید.
فرجی دانا: یک انسان بسیار مومن، کاردان، شایسته و... و حرفش را قاطعانه در مجلس زد و سر افرازانه رای عدم اعتمادش را از مجلس گرفت/ عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران: بیش از حد انتظار خوب کار کرد/ حاج بهرام تاجگردون: اسطوره مقاومت و مبارزه در منطقه ما/ سید قدرت: نماینده دور قبلی ما و انسانی باهوش/ بزرگترین رقیب دور بعدی تاجگردون : نمی دانم...
 کمی یخ جلسه آب شد تا خبرنگاران دیگر، به سوالات حاشیه ای بعدی بپردازند... از تغییرات مدیریتی در شرکت نفت، تا فرودگاه گچساران که به قول یکی از خبرنگاران روزگاری در آن جت می نشسته...
 بهنام عکاشه(کبنا) و حسام رحمانی(عصردنا) کنار هم نشسته بودند و پچ پچ می کردند و به نظر می رسید در حال هماهنگی برای به چالش کشیدن آقای نماینده بودند.
 یکی از خبرنگاران سوالی را مطرح کرد و بحث تا زیباسازی شهر و... رسید و خبرنگار به آقای نماینده گفت که در فلکه ستاد شیراز هم دکه های روزنامه فروشی و اغذیه وجود دارد که آقای نماینده هم منکر این قضیه شد و به قولی با هم به کل کل پرداختند و البته هیچکدام قانع نشدند تا شاید سفر بعدی ام به شیراز که از فلکه ستاد عبور می کنم، یادم به این بحث بیافتد...
دیالوگ دیگری هم بین آقای نماینده و یکی از خبرنگاران رد و بدل شد که آقای نماینده با کنایه به او گفت که معلوم است برخی سوالاتت را توسط پیامک، از خارج جلسه دریافت می کنی و...
جلسه گرم شده بود و اکثر سوالات حاشیه دار بودند و آقای نماینده هم با زیرکی سعی می کرد به نحوی پاسخ دهد و در یکی از دیالوگ ها بین آقای نماینده و بهنام عکاشه، آقای نماینده به سردبیر کبنا گفت که متعجبم از برخی تحلیل هایتان و در برخی مطالب تحلیل غلط به مردم تحویل می دهید و عکاشه نیز تنها لبخندی زد و البته من که او را می شناسم، می دانستم که این  شگردش است. چه موقعی که کم می آورد و چه موقعی که نمی خواهد کم بیاورد...
حسام رحمانی هم که متوجه شده بود بیش تر از یکی دو سوال نمی تواند بپرسد، سر در بین نوشته ها و خیل سوالاتش کرد و با وسواس مشغول انتخاب بود و برای پرسش بیشتر چانه می زد و می خواست تا به جای سعید جنتی که در جلسه حضور نداشت سوالی بپرسد که آخرش هم دو سه سوال پرسید.
نوبت به خبرنگار بذله گو حبیب قلندری(هفته نامه مروارید جنوب) رسید تا بی مقدمه و با صدای بلند بگوید:

باید گرفتارم شوی تا من گرفتارت شوم/وزجان و دل یارم شوی تا عاشق زارت شوم



من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران/اول به دام آرم ترا و آنگه گرفتارت شوم
با این شعر که البته با تغییراتی سروده شد، بمب خنده ای ترکید و چهره آقای نماینده هم خندان شد و البته یک دفعه حبیب قلندری چهره ای جدی به خود گرفت و خطاب به آقای نماینده گفت: نظرتان در رابطه با میزان پیشرفت طرح بافت فرسوده چیست!!
آقای نماینده که از شعر قلندری خوشش آمده بود، در پاسخ به یکی از سوالات از آن استفاده کرد تا باز هم فضا عوض شود. باید گرفتارم شوی تا من گرفتارت شوم...
تعداد خبرنگاران (28 نفر) و البته سوالات زیاد بود و آقای نماینده هم کم کم داشت تحلیل می رفت و پرسید چند سوال و چند خبرنگار دیگر مانده و به شوخی گفت مگر همه باید سوال بپرسند؟ و البته تا آخرین نفر به سوالات پاسخ گفت.
جلسه پرسش و پاسخ تمام شد تا به جای خوب نشست رسید! هدیه به خبرنگاران. اسامی خوانده می شد و آقای نماینده یک به یک هدیه ها را که دوربین دیجیتال بود به خبرنگاران تقدیم کرد.
همه خبرنگاران جمع شدند تا با آقای نماینده عکسی به یادگار گرفته شود. عکسی که عکاسش خودم بودم تا در آن عکس نباشم...
پس از جلسه و در آن ساعت شب، تعدادی ارباب رجوع آقای نماینده در پشت درب و در کوچه منتظر بیرون آمدنش بودند...
.
KhabarnegaranTajgardoun (1) KhabarnegaranTajgardoun (4) KhabarnegaranTajgardoun (6) KhabarnegaranTajgardoun (7) KhabarnegaranTajgardoun (10) KhabarnegaranTajgardoun (11) KhabarnegaranTajgardoun (12)
IMG_0135 IMG_0177 IMG_0221 KhabarnegaranTajgardoun (13) KhabarnegaranTajgardoun (15)  KhabarnegaranTajgardoun (17) KhabarnegaranTajgardoun (18)
KhabarnegaranTajgardoun (14) KhabarnegaranTajgardoun (22) KhabarnegaranTajgardoun (23) KhabarnegaranTajgardoun (27) KhabarnegaranTajgardoun (28) KhabarnegaranTajgardoun (29) KhabarnegaranTajgardoun (30) KhabarnegaranTajgardoun (31) KhabarnegaranTajgardoun (33) KhabarnegaranTajgardoun (34) KhabarnegaranTajgardoun (35) KhabarnegaranTajgardoun (36) KhabarnegaranTajgardoun (37) KhabarnegaranTajgardoun (41) KhabarnegaranTajgardoun (39) KhabarnegaranTajgardoun (40) KhabarnegaranTajgardoun-(45)KhabarnegaranTajgardoun (43)
برای مشاهده متن پرسش و پاسخ خبرنگاران با تاجگردون کلیک کنید


نام شما

آدرس ايميل شما

ارش جون خبر مینویسد
Iran, Islamic Republic of
اقای کنار کوهی خیلی با مزه نوشتی

ولی تعریفت از عکاشه و رحمانی بی مزه بودش چابلوسی نکن عزیز دلم

ارش جان همه خبرنگاران خوب هستند تعریف بی خود از اقای رحمانی و عکاشه تنها نکن


ارش جوووووووووووووون بوس
24
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب آقای تاجگردون از روابط عمومی ها ادارات دعوت نکرد روابط عمومی ها هم انعکاس دهنده واقعیتهای دقیق شهرستان هستند .
Iran, Islamic Republic of
سی جومه ش!!!!
خمیسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
احمد کریمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
خانم موسوی
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون
کامران
Iran, Islamic Republic of
فقط اصلاحات
با خبرنگاران
Iran, Islamic Republic of
سلام-خبرنگاران واقعا انسانهاي زحمت كشي هستند-خبرنگاران گچساران نيز خبرنگاران پرتلاشي هستند. حتما خبرنگار نبايد چاپلوس باشد. خبرنگار بايد مثل عكاشه،رحماني و البته جنتي همه را به چالش بكشند تا شهر پيشرفت كند. من به عنوان كسي كه در اين شهر زندگي مي كند از عملكرد خبرنگاران راضي هستم و معتقدم به نوبه خود بهتر از سايرين به وظيفه شان مي كنند.
شرمت الله
United States
تاجگردون نتنها محبوب طرفدارانش است

بلکه

موجب غرور وسرور منتقدانی است که به توانائی های این عجوبه طلائی گچساران معترفند آنهم به صراحت
سرابننی
Iran, Islamic Republic of
خدا و رحمانی ..
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه شرکت نفت گچساران و آقای باورساد

یاد مدیرهای سالهای گذشته در نفت بخیر
ىاسر
Iran, Islamic Republic of
بوى چاپلوسى در اىن متن بىداد مىکند
واری
Iran, Islamic Republic of
درد و بلاش من سر بزرگواری
...احسان
Iran, Islamic Republic of
اي خدا اسماعيل ### خبرنگاراه. ؟؟!!!!!! بدبخت به حال اين شهر. جلسه نبوده. هههههههه
حاضر در جلسه
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر شب خوبی بود
خوش گذشت
ناصر بازپور
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشيد،من هم به نوبه خود با تاخير روزخبرنگار را به شما وكليه زحمت كشان وتوليد كنندگان خبر تبريك مي گويم در جواب آقا يا خانم محترمي كه در مورد روابط عمومي ها صحبت كرده لطفا در صورت امكان خود رامعرفي كنيد و اين شجاعت بزرگي است، چون من خودم روابط عمومي و خبرنگار هستم اگر روابط عمومي ها نباشند خبرنگار از كجا خبر توليد مي كندوبه خبرنگار خوشبين باش چون روزي به نفع توست وروز ديگر برخلاف ...(باتشكر بوستان خبر)
عربپور
Iran, Islamic Republic of
ولایت دیگه کسی پشت سرت حرکت نمیکنه .بخاطر ی دوربین انقد خوشحالی . اصولگرا نیستی
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تاجگردون عزیز: لطفا کی محمودی دانشگاه آزاد را عوض می کنی ؟
اشنا
Iran, Islamic Republic of
نماينده ما انسان توانمندي است انشالله با درايتي كه دارد مسوليني كه براي مسوليت واگذار شده مناسب وتوانمند نيستند اصلاح نموده وافراد شايسته را كه در منصب مناسب نيستند پيدا نموده وتوان اجرايي وبينش خود را ثابت نمايد.
کارمند باحقوق پایین
Iran, Islamic Republic of
کاش قانون از کجاآورده ای را برای ایشان ونمایندگان اجرا میکردند تاببینیم ایشان از کجااینقدر بذل وبخشش میکنند
باوي
Iran, Islamic Republic of
خبرنكاران ما با صدها دوربين هم خريدني نيستن
مجيد -
Iran, Islamic Republic of
من موندم اقاي بهنام عکاشه ديگه چطور از رو بايد بره باين تحليل هاي غلط وهوايش حيف کبنا که که اين تحليها را انعکاس ميده وارزش اين سايتو به هرزه گوي تبديل کرده براي مخاطبين
مجيد -
Iran, Islamic Republic of
من موندم اقاي بهنام عکاشه ديگه چطور از رو بايد بره باين تحليل هاي غلط وهوايش حيف کبنا که که اين تحليها را انعکاس ميده وارزش اين سايتو به هرزه گوي تبديل کرده براي مخاطبين.از اقاي تاجگردون که ماييه افتخار استان ماهستن کمال تشکر دارم ولي دوستان کي دونماينده ديگر به سوالات پاسخ ميدهدند ؟ايااين جسارتو دارن که گفتگويي عمومي برگزار کنند بالاخص اقاي بزرگواري.
مجتبی کمال زاده
Iran, Islamic Republic of
با سلام ضمن عرض تبریک روز خبر نگار میگم تو گچساران چه خبره همه تریپ خبر نگاری برداشتن انگار یه رنساس خبری توی این شهر شکل گرفته حواستون باشه سی ان ان تو گپساران شعبه نزنه
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای دکتر تاجگردون
با عرض معذرت از حضرتعالی بنده به نبوغ فکری شما اعتقاد دارم ولی در یک مسئله مانده ام و آن هم دانشگاه میباشد که هیچ اقدامی برای آن صورت نمیگیرد دانشگاه گچساران دچار نوعی فرهنگ غلط شده است و از پوسته دارد نابود میگردد ریاست محترم واحد کمر را محکم بسته و انگار قسم یاد نموده که این واحد دانشگاهی را تعطیل نماید عجیب است که ایشان تصمیمات نابخردانه ای میگیرد که تماما به ضرر دانشگاه تمام میشود عجیب تر از آن این است که شما چرا اقدامی نمیکنید نگو که نمیدانی چون اطلاع رسانی به شما به طور کامل صورت گرفته است دیگر دانشگاه حتی قادر به پرداخت حقوق کارکنان نمیباشد اگر میخواهی همچنان به دانشگاه ظلم نشود راهکاری بهتر بیندیشید و محمودی را ببر جای دیگری مقام و منزلت بده به خدا دانشگاهد حیف است گناه دارد
شرمت الله (کارمند با حقوق پائین )
United States
جنابعالی از دوربین دیجیتالی که گیر خبر نگار ها اومده حالت گرفته شده

اخ وای حسودل
عشکبوس
Iran, Islamic Republic of
با سلام .اقای نماینده اینها همه برای تبلیغ و بخاطر خود شیفتگی شماست اخر نفهمیدیم اصلاح طلبی یا اصولگرا
الاخان
Iran, Islamic Republic of
من نمیدانم چرا مردم ایقد بد قضاوت میکنند بابا خدایی محمودی مدیر توانمندی است البته در سوء استفاده از دانشگاه
کرمی
Iran, Islamic Republic of
فقط تااجگردون.
ان شاالله بازهم به عنوان نماینده مردم باشت و گچساران انتخاب میشن
کرمی
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون
ان شاالله با زهم به عنوان نماینده مردم باشت و گچساران انتخاب میشن
علی کرم خیرآبادی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید خدمت برادران زحمتکش اصحاب رسانه. لطفا به منطقه ی ثروتمند اما محروم و دورافتاده خیراباد سفلی هم سرکشی کنید . مشکلاتشونو از نزدیک ببینید بهتر می نویسید .
مجید عسکری
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج و اصلاحات
خبر نگار احمدی
Iran, Islamic Republic of
فقط تاج پیروز میدان
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1