تاریخ انتشار
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۶۰۳۳۶

ممکن است مسئولان استانی از ورزش چندان اطلاعی نداشته باشند

۳
۰
کبنا ؛.mosavi
موسوی با ابراز گلایه از مسئولان استانی که در این فستیوال زحمت حضور به خود را ندادند این امر را به دلیل عدم آگاهی از اهمیت ورزش دانست و گفت: نمی‌توان زیاد از مسئولان خرده گرفت چرا که ممکن است از ورزش چندان اطلاعی نداشته باشند.
به گزارش کبنااسپورت، سیدپرویز موسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در یاسوج با بیان اینکه رویداد خوب هفته گذشته ما در فوتبال استان برگزاری فستیوال مدارس فوتبال بود از این کار به عنوان اقدامی در جهت توسعه زیربنایی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد.
وی گفت: فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با وضعیتی که دارد و هیچ اسپانسر و حامی مالی زیر بار این فوتبال نمی‌رود باید تنها کار ریشه‌ای انجام دهد تا بتوانیم در فوتبال کشور آینده خود را تضمین کنیم.
موسوی با ابراز گلایه از مسئولان استانی که در این فستیوال زحمت حضور به خود را ندادند این امر را به دلیل عدم آگاهی از اهمیت ورزش دانست و گفت: نمی‌توان زیاد از مسئولان خرده گرفت چرا که ممکن است از ورزش چندان اطلاعی نداشته باشند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر اهمیت رسیدگی به پایه‌های فوتبال دنبال کردن موضوعاتی چون رشد و شکوفایی داوری فوتبال را یکی دیگر از راه‌های توسعه و معرفی فوتبال استان به کشور دانست.
موسوی گفت: در همین چند هفته گذشته از لیگ برتر فوتبال داوران استان ما در بازی‌های مهمی حضور داشتند که در هفته پنجم هم این حضور را شاهد خواهیم بود.
وی در ادامه گفت: فردا یک‌شنبه روح‌الله شریفی داور هم استانی به عنوان داور چهارم در بازی سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان حضور خواهد داشت.
این مسئول افزود: در همین روز محمد راهی کمک‌ داور بازی تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ارمان موسوی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای موسوی..لطفا یه فکری به حال تیم شهرداری یاسوج کنید..نذارید این تیم خوب منحل بشه...واقعا بر باعث و بانی کسی که این تیم رو به این روز انداخته لعنت باد...مخصوصا شهردار و شورای شهر نالایق که نابود کردن،فوتبال شهرمون رو ..
تیم داری که حقش پایمال شده
Iran, Islamic Republic of
اقای موسوی خواهشا چرا دست از سر فوتبال شهرستان بویر احمد بر نمی دارید چرا چمن تختی که متعلق به این شهر و جوانان این شهر هست را در اختیار هیات شهرستان قرار نمی دهی تا ما تیم داران بتوانیم بازی ها را برگزار بکنیم چرا می خواهید افرادی را در این فوتبال جمع بکنید که فقط حرف خودت را قبول بکنند چرا نمی گذاری کسی را که تیم داران قبول دارند رئیس هیات شهرستان بشه چرا با تیم داران شهرستان همکاری نمی کنی تا بتوانند از حق خود دفاع بکنند در آخر جناب آقای موسوی بنده به عنوان یک تیم دار اعلام می کنم که اگر بخواهی با این روش ادامه بدهی 70 بازیکنی که دارم جلوی استانداری جمع می کنم و همه چیزی که در این فوتبال می گذرد را بر ملا می کنم پس خواهشا به فکر فوتبال باشید نه به فکر لج و لجبازی با این و آن
فوتبال استان رو به نابودی رفته
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی شما که به قول خودت رئیس هیئت فوتبال استان هستید چرا به فکر تیم فوتبال فدک یاسوج نیستید چرا برا یکبار هم که شده بر سر تمرینات این تیم حاضر نشدید ببینید چه وضعی دارند اقای موسوی اماد هرگونه تحرکی از تیم داران شهرستانها باش که بر علیه تو به پا خیزند در انتخابات به تو رای دادند که به درد فوتبال و فوتسال برسید نه به دنبال منافع شخصی خودت ما تما اسنادی را که پول گرفتی و کم نکردی به هیئت ها و تیم داران آقای موسوی چند سالی که در هیئت بودید چکار کردید برا این هیئت ها و فو تبال این استان دیگر بس است خواهشا دست از این بر نامه هات بر دار
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1