تاریخ انتشار
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۶۰۲۹۹

آقای استاندار؛ رخوت در مدیریت استان موج می‌زند

۱۰
۰
کبنا ؛جوان کهگیلویه‌ای
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

جناب آقای دکتر خادمی استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
مهم نیست نام من چیست؟ و مهم نیست من از کدام گوشه ی کهگیلویه ی بزرگ برای حضرتعالی نامه می نویسم.ostandar.khadmi
نام من هم نام همه جوانان این سرزمین می باشد من دهدشتی هستم ،طولیانی هستم ،اهل دیشموکم ، اهل قلعه رئیسی هستم ،سوقی ام و....
من یک جوان دهه ی شصتی هستم با هزاران رویا و آرزو . جوانی هستم که سال هاست با سرد و گرم اینجا روزگار گذارنده ام و علی رغم تحصیلات عالی چون خیل عظیم جوانان کهگیلویه بیکارم
نمی خواهم از طرف دیگران حرف بزنم و به دورغ بنویسم نامه جمعی از مردم شهرستان،هر چند مطمئنم اگر این طومار در میدان شهر گذاشته شود بی نهایت تن از مردم پای آنرا امضا خواهند کرد.
من و به عبارتی بهتر است بگویم ما سال هاست اینجاییم .با غم و شادی های اینجا آشناییم و البته هیچ گاه هم به یاد نداریم که شما در کنار مان بوده باشی .
اینک نیز به عنوان یک جوان کهگیلویه ای به نام نامی جوانان و مردم اینجا دست به قلم برده ام تا از درد و رنج های شهرستان بگویم و بنویسم . از شهرستانی که هیچ بعید نیست با این مهاجرت گسترده چند سال دیگر خالی از سکنه می شود که در ان زمان ما دیگر دعوایی نه با شما و نه با هیچ کس دیگر نداریم .
می خواهم از شهرستانی بگویم که انگار در نقشه ی استانی که شما استاندارش می باشید جایی ندارد و چونان جزیره ای دور افتاده است .
می خواهم از شهرستانی برایتان بگویم که علی رغم وجود جوانان مستعد و چهره های توانمند سیاسی و اجتماعی ، فرهنگی و علمی هنوز شمیم اعتدال به آن نرسیده است و کماکان نماینده ای که در انتخاباتی که در آن رقیبی نبود و به مجلس رسید هر گونه دوست دارد رفتار می کند و هر چه دوست دارد می گوید . در حالی که ما در کهگیلویه با آرای بالا و اختلاف زیاد نسبت به نامزد مورد حمایت آقای نماینده به دولت تدبیر و امید و تغییر رای دادیم .
ما به روحانی رای دادیم که به نجات شهر از این بحران ها و مشکلات کمک نماید اما آقای نماینده به تنهایی و در پناه محافظه کاری و مصالحه کاری شما و معاون سیاسی و امنیتی تان تمام قد جلوی تغییرات و خواست مردم ایستاده است و ظاهرا شما به حاضر شدن بر محل کار و تردد بین تهران و یاسوج قانع و راضی هستید.
اما آقای دکتر ما از این وضعیت راضی نیستیم شما بهتر از ما دکتر دکتر فرجی دانا را می شناسید و می دانید چه خسران بزرگی است محروم کردن دانشگاه و دانشجویان از وجود ایشان آنهم توسط مجلس و بویژه نماینده هم شهری ما و شما که اتفاقا در هنگامه ی معرفی شما به عنوان استاندار از شما حمایت کردند.
ما از شما افراط و یا داس دوران سید مسعود حسینی و قوام نوذری را نمی خواهیم ما از شما تدبیر می خواهیم همان تدبیری که رئیس جمهور روحانی دقایقی بعد از کنار گذاشتن دکتر فرجی دانا دکتر نجفی را به عنوان سرپرست وزارت علوم معرفی کرد و نگذاشت مردم احساس یاس و ناامیدی کنند. اما متاسفانه باید گفت رفتار شما تا اینجای کار کمتر نشان تدبیر در آن دیده می شود و حضرتعالی در طی این مدت و علی رغم درخواست های مکرر مردم برای دفاع از حق شان تنها سکوت کردید. در همین قضیه استیضاح حتی دکتر ظریف با مشغله ی بالا از استیضاح متاثر شدند و تاسف خود را اعلام نمودند اما هیچ خبری از شما نبود و سکوت شما برای ما جای سوال دارد که شما در مقابل جنجال آفرینی ها و فشارهایی که بر دانشگاه یاسوج هم وجود دارد بسیار بی تفاوت هستید.
اما به جای شما آقای نماینده که مدام اظهار نظر می فرمایند و جلسه ی مطبوعاتی می گذارند دوباره به حرف امده اند و اینبار فر موده اند که نجفی برای وزارت علوم شانسی ندارند.
آقای استاندار
مناصب در جمهوری اسلامی یک جایگاه عمومی و از آن مردم می باشند و شخصی نیستند که فرد تنها به خود فکر کنند .جایگاه شما نیز متعلق به مردمی است که در 24 خرداد92 به حسن روحانی و شعار تغییر ایشان رای دادند . فرجی دانا هم می توانست از حقوق ملت عدول کنند و چند صباحی بیشتر بر صندلی بمانند ولی این کار را انجام نداد و در عوض خود را به عنوان یک قهرمان در حافظه ملت ماندگار نمود.
جناب آقای دکتر استیضاح دکتر فرجی دانا برندگان بسیاری داشت. در این دوئلی که برخی تندروهای مجلس به پا کرده بودند مردم،دولت و دکتر فرجی دانا پیروز شدند و بسیاری هم بازی را در پیش گاه ملت واگذار کردند و شما هم مراقب باشید که با سکوت وبی تفاوتی تان نسبت به واقعیات جامعه در صف بازندگان قرار نگیرید.
آقای دکتر
باید تا دیر نشده برای مردم کاری کرد و سبب نارضایتی آنها نشد که تا اینجا کار هم خود بهتر می دانید مردم تا چه اندازه از شما رضایت دارند.
شایسته نیست که یک سال از عمر دولت گذشته باشد و کهگیلویه فرماندار نداشته باشد.
شایسته نیست شما کماکان در قبال مطالبه ی گسترده ی تغییر در اداراتی همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی، هلال احمر ،محیط زیست و ..... هنوز هیچ تغییری انجام نداده باشید و نورچشمی های همان کسانی بر مسند قدرتند که وزرای دولت را یا کارت زرد می دهند و یا استیضاح می کنند.
شایسته نیست دهدشت و کهگیلویه این همه جوان مستعد داشته باشد اما در محرومیت و بحران بیکاری دست و پا بزند و هر روز خالی تر گردد.
شایسته نیست در تهران ،خوزستان،همدان و... در عرصه مدیریت کلان از فرزندان کهگیلویه استفاده گردد اما در استان آنها باید چوب همشهری بودن شما را بخورند و حتی برای شهر خود نتوانند فرماندار داشته باشند و کسانی را تحمل کنند که تحملشان سخت است و بی جهت می خندند.
و شایسته نیست که شایستگی این مردم به درستی ادا نشود ....
آقای استاندار
ما دلواپسیم. دلواپس رخوت و تنبلی که در مدیریت استان موج می زند.
ما دلواپس کم تحرکی و کم کاری معاونان محترم و مدیران کلی هستیم که تنها به بقای صندلی خود فکر می کنند.
آقای دکتر
آیا حضرتعالی به سال آینده و انتخابات مجلس فکر کرده اید؟ اصلا آیا انتخابات مجلس برای شما مهم است؟ ایا در این مورد دولت به شما تذکرات لازم را نداده است؟ آیا شما هم منتظرید که شخص رئیس جمهور در مقابل بزدلان بایستد و شما و نزدیکانتان را با آنها کاری نیست؟
آقای استاندار
چرا هیچ فکر ی به حال کهگیلویه نمی کنید ،ما که همگی میدانیم شما راغب هستید که فرماندار فعلی را تغییر دهید پس منتظر چه هستید ؟ آیا روز استیضاح و فردای بعد از آن و حتی امروز فرصت مناسبی برای این تغییر نمی باشد؟ ایا شما از تجربه هیاهو و سر و صدایی می ترسید که پیشتر در قضیه اداره ی ورزش و جوانان به پا شد؟ مردم کهگیلویه باید تا کی شاهد امتیاز دهی به آقای نماینده باشند و تا کی شاهد تضییع حقوق شان باشند؟ اصلا گناه ما چیست که از دولت تدبیر و امید حمایت کردیم اما باید سیاست ها و برنامه های مدیران دولت قبلی را تحمل نماییم؟ باور کنید ما دنبال گزینه ی خاصی نیستیم و فقط تنها کسی را می خواهیم که شان فرمانداری و مدیریت شهرستان را داشته باشد و در این راه به شما نوید می دهیم که همه ی ما در کنار شما هستیم و پشت سر شما از شما حمایت خواهیم کرد. ما همان جوانانی هستیم که در نوروز 85 در جلوی رئیس جمهور وقت صدای اعتراض خود از نماینده قبلی را اعلام نمودیم و سال گذشته در جلوی مجلس بیزاری خود از چماق لری بیان کردیم و حالا هم آماده ایم صدای خود را به گوش رئیس جمهور عزیز برسانیم
آقای دکتر
آینده برای ما مهم است و ما برای آینده مبارزه خواهیم کرد و در هر صورتی جواب قاطع و منطقی خود را در انتخابات اینده به آقای نماینده خواهیم داد. و ما شما را دعوت می کنیم که در این مسیر با ما همراه شوید و نام نیک و ماندگاری از خود به یادگار بگذارید.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
نام شما

آدرس ايميل شما

آرش کنارکوهی
Iran, Islamic Republic of
با عرض عذرخواهی از کاربرانی که در این مطلب دیدگاهی داشته اند؛ بعلت نقص فنی در سایت، دیدگاه های این بخش حذف گردیده است.
گچسارانی
United States
استاندار نباید به نمایندگان بهایی بدهد.
علی زمون
Iran, Islamic Republic of
ای###
همشهري
Iran, Islamic Republic of
نمي دانم استاندار محترم اطلاع دارند كه يك اداره كل به نام كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان هم در استان وجود دارد يا نه؟ آيا مي دانند مديري دارد كه مربوط به دور اول دولت احمدي نزاد است يا نه. به شخصه بعيد مي دانم استاندار بزرگوار روحشان هم خبر دار باشند زيرا اگر با اطلاع بودند تا الان فكري براي مديريت اين اداره كل كرده بودند.نمايندگان عزيز هم نبايد در جريان باشند. شايد براي خيليها تعجب آور باشد.اما واقعيت دارد.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
اگر تغییرات مانند فرماندار چرام رییس سازمان جهاد کشاورزی دامپزشکی استان مدیران کل استانداری و...باشد که مدیران قبلی به مراتب قوی تر بودند همان انجام نشود بهتر است.
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
جناب دولت خاتمی نتیجه یکه تازی اشرافی گری دولت به اصطلاح سازندگی بود ودولت احمدی نزادنتیجه تندروی دولت اصلاحات ودولت روحانی هم نتیجه همین افراطگریست این دولت شعاراعتدال رادادگرچه عمل نکرد حالایک نفر ازفرمانداران دولت قبل جاماندخیلی سخت است برای دولت اعتدال؟اولاروحانی دراستان ماکه رای بالایی نداشت بنده خدا !!!!خیلی ازشمامدعیان بعدازانتخابات طرفدارروحانی شدید ازطرفی شماحق این همه اظهارنظر حتی غیرمنطقی داریدامانماینده مردم حق اظهارنظرندارد؟درضمن اگرقرارباشدتغیر مثل فرمانداربهمئی باشداگرحتی فرماندارهم نداشته باشید بهتراست!!! توصیه میکنم اسبت راتندندوان که اینده پشیمان میشوی
خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
به به گل گفتي هر چه تو بگي درست است افرين صد آفرين خيلي كار شد تا شش ماه ديگر تمام مشكلات استان به دست پر توان شما حل خواهد شد درود بر تو تيم كاري شما و......
جناب مدير سايت ظاهرا كامنت هاي منتقدين را منعكس نمي كنيد و به همين جهت كانت بالا را كه هم مورد رضايت شما باشد و هم مسئولين استان منتشر كن من بعد هر خبري را منعكس كنيد همين كامنت را كپي پيست مي كنم عزيز دلم ناراحت نباش
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا که با شور خردادی گفتی مرحبا بردیارم که این چنین فرزندانی دارد
سيسخت
Iran, Islamic Republic of
ايشان جرات تغييرفرماندار دنا وجهادكشاورزي رو ندارن
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار لطفا نیم نگاهی به مدیریت ضعیف محیط زیست داشته باش داره از بی مدیریتی نابودمیشه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1