تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۶۰۲۳۸

گزارش تصویری؛ تاجگردون در نماز جمعه باشت

۰
کبنا ؛.

غلامرضا تاج گردون ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان باشت اظهار کرد: باید قاطعانه اعلام کنیم اگر آمریکا و غرب مطرح می‌کند که ما گزینه‌های متعددی بر روی میز داریم هیچ‌یک از گزینه‌های آن‌ها مقابل ایران نظامی نخواهد بود.
نماینده مردم شهرستان‌های باشت‌ و گچساران در مجلس شورای اسلامی افزود: غرب و آمریکا به خوبی می‌دانند که مردم، نظام و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آنقدر در جهان مقتدر است که نمی‌توانند با ابزارهای نظامی نظام جمهوری اسلامی ایران را از پای بیندازند.
وی ادامه داد: غرب برای خدشه‌دار کردن نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند و امروز راه اصلی غرب مقابل ایران نرم‌افزار و جنگی بدون سلاح است.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نسخه اصلی غرب مقابل ایران را استحاله فرهنگی برشمرد و یادآور شد: قصد دشمن رخنه کردن در دین مردم به خصوص جوانان ما بوده لذا ما باید هوشیار باشیم و بدانیم آنچه را که ما را به استقلال خود در جهان می‌رساند تقویت پایه‌های دینی، فکری و علمی است.
تاج گردون با بیان اینکه ما نیز برای مقابله با هجمه‌های دشمن به توسعه فرهنگ به خصوص فرهنگ دینی بپردازیم و آن را سرلوحه کارمان قرار دهیم، خاطرنشان کرد: کار فرهنگی یک متولی ندارد بلکه عزمی عمومی می‌طلبد که اگر کوچکترین کوتاهی در این مسئله انجام شود ما را آسیب‌پذیر خواهد کرد و قطعأ آسیب آن بیشتر از یک جنگ نظامی خواهد بود.
تاج گردون در ادامه اظهار کرد: مسوولان اجرایی برای فراهم کردن توسعه علم و فن آوری از طریق پژوهش و تحقیق بستر لازم برای شکوفایی فکری نسل جوان و خودکفایی ملی را فراهم آورند.
وی عنوان کرد: تلاش برای جذب و اختصاص اعتبارات ملی به منظور اجرای طرح های مهم از قبیل بیمارستان 32 تختخوابی شهر باشت، جاده کمربندی باشت و تقویت زیرساخت های زندگی روستایی به ویژه گازرسانی از برنامه های مسوولان اجرایی برای توسعه و آبادانی شهرستان باشت است.
همچنین فراهم کردن زیرساخت های اولیه زندگی در مناطق روستایی برای پیشگیری از مهاجرت قشر تولید کننده به شهرها و گسترش عدالت اجتماعی را از دیگر برنامه های مسوولان اجرایی برای ایجاد تحول در شهرستان باشت اعلام کرد.
وی با بیان اینکه مشکل اشتغال جوانان یک معضل ملی است، ابراز داشت: حمایت از تولیدگنندگان داخلی از راهکارهای ایجاد فرصت های شغلی جدید به شمار می رود.
رییس فراکسیون توازن در ادامه اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراجمد به دلایل تاریخی، اقتصادی و با توجه با شاخص‌های اقتصادی از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست لذا لازم است با اتحاد و همگرایی که یکی از نیازمندی‌های اساسی این استان است به تقویت اوضاع بپردازیم.
نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همگرایی یعنی این‌که از تفرقه اقوام و قبیله‌ای در استان پرهیز کنیم و اتحادی در میان اقوام مختلف شهرستان‌های استان صورت گیرد چرا که بهانه بویراحمدی، باوی و غیره ندای افراد سودجوئی است که تنها منافع خود را می‌طلبند.
وی با بیان این موضوع که تورم 45 درصدی و نرخ سرمایه‌گذاری منفی خود اقتصاد ما را فلج کرده و مردم را با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو ساخته است، افزود: مسئولان تلاش کنند وعده‌هایی که امکان اجرایی شدن ندارند و عزت مردم را زیر سوال می‌برند به مردم ندهند و اگر مشکلی وجود دارد به صراحت به مردم اعلام کنند تا عموم آگاه باشند.
تاج گردون در ادامه به آسیب‌های تهدید کننده استان اشاره کرد و یادآور شد: مهمترین آسیبی که کهگیلویه و بویراحمد دچار آن شده آسیب‌های سیاسی است.
نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس ادامه داد: سیاسی کاری مضموم است اگر چه فکر سیاسی داشتن خوب است اما اگر سرنوشت مردم با سیاست‌بازی عجین شود و منافع آن‌ها به خطر بیفتد با آن مبارزه خواهم کرد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به لطف نظام جمهوری اسلامی و حمایت‌های خوب دولت اقدامات ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف انجام گرفته و یا در حال انجام است لذا از همه مسئولان استانی و شهرستانی خواستاریم حال که منابع و اعتبارات کافی وجود دارد سرعت عمل و دقت خود را بالا ببرند و به اجرای طرح‌ها تسریع بخشند.
تاج گردون بهره‌مندی کامل روستاها و مناطق محروم از خدمات را یک اصل در خدمت‌رسانی دانست و با ارائه آماری از سهم اعتبارات ملی و استانی شهرستان‌های باشت و گچساران گفت: اگرچه سهم اعتبارات ملی به آن‌گونه که باید ادا نشده اما توانستیم اعتبارات ملی گچساران و باشت را از 34 میلیارد ریال به 570 میلیارد ریال افزایش دهیم.
به گفته نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی سهم اعتبارات عمرانی شهرستان‌های باشت و گچسارن در استان نیز از 17 درصد به 29 درصد افزایش یافته است.
http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(2).jpg
http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(1).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(11).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(6).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(16).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(14).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(27).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(8).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(25).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(34).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(29).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(40).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(7).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(33).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(23).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(39).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(28).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(37).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(35).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(32).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(24).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(49).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(46).jpg

 http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(48).jpg

http://tajgardoun.com/Files/Posts/Portal1/NamazJommeeBasht%20(50).jpg

.

برای مشاهده سایر عکسها کلیک کنید
نام شما

آدرس ايميل شما

آرش کنارکوهی
Iran, Islamic Republic of
با عرض عذرخواهی از کاربرانی که در این مطلب دیدگاهی داشته اند؛ بعلت نقص فنی در سایت، دیدگاه های این بخش حذف گردیده است.
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1