تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۶۰۱۱۳

تاجگردون:بعید است و نشنیده ام باورساد برود

۳۷
۰
کبنا ؛نماینده گچساران و باشت گفت: در مورد تغییر آقای باورساد مدیرعامل شرکت نفت گچساران چیزی نشنیدم.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، غلام رضا تاجگردون عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گچساران، در پاسخ به سئوالی که آیا تغییر باورساد صحت دارد، اظهار کرد: من چیزی نشنیدم که بخواهند آقای باورساد را تغییر بدهند.
نماینده گچساران و باشت تصریح کرد: مدیریت ها همیشه هست و این افراد هستند که یکی می رود و دیگری می آید، ولی من نشنیدم که بخواهند اقای باورساد را تغییر بدهند و بعید است چنین شود.
تاجگردون به استیضاح وزیر علوم اشاره کرد و گفت: فرجی دانا انسان توانمند و شایسته  و استیضاح ایشان سیاسی بود و در بحث علمی بسیار عالی عمل کرد.
وی رضایت خود را از عملکرد فرماندار، شهردار، رییس دانشگاه آزاد و شرکت نفت گچساران اعلام کرد و گفت: نسبت به قبلی ها قوی هستند و از آنها راضی تر هستم.
نماینده گچساران و باشت در پاسخ به سوالی در خصوص مصاحبه اخیر دبیر حزب موتلفه گچساران که رحمانی در آن مصاحبه گفته بود از آقای تاجگردون چیزی جزء عزل و نصب و تبلیغات رسانه ای چیزی ندیدم، گفت: من آقای رحمانی را جز دو مرتبه دیدم شناختی از ایشان ندارم، می توانست از من سوال کند و من هم جوابش را بدهم، ولی نظرشان قابل احترام است. خودتان بروید و تحقیق کنید.
وی در ادامه در پاسخ به اظهارات دبیر حزب موتلفه گچساران، اظهار داشت:مثلا می گویند ایشان که 400 نفر در فلان دوره نماینده برده سرکار، این که افتخار محسوب نمی شود. این کجایش افتخار است نفتی که روزی یک میلوین تولید داشتیم الان نصف شده است. بعد ما بگوئیم افتخار می کنیم که در این نفت 400 نفر رفتند سر کار؟
تاجگردون در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرتان در مورد جمع آوری دکه ها در سطح شهر چیست در این برهه زمانی که هیچ اشتغالی نیست، صلاح می دانید که این کار انجام بگیرد، گفت: من اطلاعی ندارم. این جزء حقوق عمومی است. دکه ها را نمی دانم ولی مثلا بعضی موقع می بینیم که کسانی چهار متر خیابان را اشغال می کنند، این به حق جامعه لطمه می زند ولی در مورد دکه ها من اطلاعی ندارم این را باید از شهردار یا شورا سوال کنید، شاید مجموعه مدیریت شهری به دنبال زیباسازی شهر هستند.
تاج گردون در پاسخ به این سوال که چرا دکتر "یعقوب زراعت کیش" با داشتن سابقه ریاست به عنوان رئیس دانشگاه آزاد یاسوج معرفی نشد؟ اظهار داشت: از اول قرار بود دکتر زراعت کیش رئیس شود ولی دو گروه مخالفت کردند و جلوی اجرای حکم ایشان را گرفتند؛ یک گروه دوستان اصولگرای زراعت کیش و یک گروه هم جریان بومی استان بودند و درنهایت آقای دکتر بوستانی رئیس شدند که انسان توانمندی هستند.
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار مبنی بر اینکه عده ای معتقدند سید "قدرت الله حسینی بحرینی" به این دلیل از شما در مصاحبه های خود حمایت کرده است که اگر شما در گچساران کاندیدا نشوید از وی حمایت کنید، نظر خود شما چیست؟گفت: خود آقای حسینی می داند که من می خواهم در گچساران کاندیدا شوم. در این زمینه دیداری با وی نداشته ام.

تاج گردون در پاسخ به این سوال که "حسینی بحرینی" گفته اند تا سرداران سپاه،لاریجانی و باهنر از شما حمایت می کنند شما در گچساران رای می آورید،نظرتان چیست؟ افزود: آقای حسینی نظر خودش را داده است ولی اگر ضعیف ترین فرد اصولگرا هم در گچساران کاندیدا شود آقای باهنر از آن فرد ضعیف حمایت می کند نه بنده.
نام شما

آدرس ايميل شما

قلب
United States
فرماندار که بود و نبودش تو شهر به چشم نمیاد
شهردار خداییش همه میگن خوبه
ولی انصافا محمودی و باورصاد در حد این پستها نیستن چرا نمیخوا ی بپذیری
قبول کن باورصاد ضعیفترین مدیر تاریخ نفت و محمودی ضعیفترین مدیر تاریخ دانشگاه آزاده حتما ....
دانشجوی سابق
United States
آقای تاجگردون مشکل شرکت نفت گچساران در حال حاضر ا....... و غ.......... هستند و نیروهای عملیات هم در حال ارسال شکایات بسیار زیاد علیه این آقایان به مسئولین مربوطه می باشند و ما از مدیرعامل محترم و آقای غلامی تقاضا داریم نیروهای جوان و اهل تحلیل و دانا را جایگزین کنند.
بازنشستگی باورساد
Iran, Islamic Republic of
باورسادبرج 11 بازنشسته می شود.
سلام
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای عکاشه هر شب از ساعت ۱۰٫۳۰شب یک فرد دورگرد با گاری کبابی راه اتداخته که معلوم نیست چه گوشتی می باشد وسلامت آن مشخص نیست در زیر بیل بورد چاپ آزین ودر بالای زیر گذر اقدام به عرضه کباب در شرایط کاملا غیر بهداشتی واز بهداشت ودام پزشکی خبری نیست واگر لطف کنید وتصویری جهت خبر رسانی وانعکاس آن باشد ممنون می شوم
ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﻧﻔﺖ
Iran, Islamic Republic of
ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻧﻔﺖ ﻧﻴﺎﺯ ﺑﻪ ﺧﻮﻥ ﺗﺎﺯﻩ ﺩاﺭﺩ.اﺯ ﺟﻨﺎﺏ ﺩﻛﺘﺮ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﺗﻘﺎﺿﺎﻣﻨﺪﻳﻢ ﺳﻜﺎﻥ. ﻫﺪاﻳﺖ ﻧﻔﺖ ﺭا ﺑﻪ ﻳﻚ ﻣﺪﻳﺮ ﺟﻮاﻥ ﺷﺠﺎﻉ ﺗﺤﺼﻴﻠﻜﺮﺩﻩ ﺩاﺭﺩ.

ﭘﻴﺸﺎﭘﻴﺶ ﺟﺎﺩاﺭﺩ اﺯ ﺯﺣﻤﺎﺕ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺑﺎﻭﺭﺳﺎﺩ ﻃﻲ اﻳﻦ ﻳﻚ ﺳﺎﻝ ﺩاﻭﺩﻱ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻧﻔﺖ ﺗﺸﻜﺮ و ﺁﺭﺯﻭﻱ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺩﺭ ﺩﻭﺭاﻥ ﺑﺎﺯﻧﺸﺴﺘﮕﻲ ﺭا ﺑﺮاﻳﺶ ﺩاﺭﻡ.
ﺷﺎﻡ ﺁﺧﺮ
Iran, Islamic Republic of
ﻣﺪﻳﺮ ﻋﺎﻣﻞ ﺟﺪﻳﺪ ﻧﻔﺖ ﺑﺰﻭﺩﻱ ﻣﺸﺨﺺ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ.
امورمالی نفت
Iran, Islamic Republic of
یکهفته است که تمام حسابهای شرکت نفت گچساران مسدود شده!! آخ وبخت مردم بیچاره که بازیچه ی دست قرارگرفتن!!!
اصلاح طلبان واقعی
Iran, Islamic Republic of
الحق که دکتر تاجگردون نماینده فعال وتوانمندی است ودرحوزه جذب اعتبارات وارتقاء بچه های شهرواستان کارنامه خوبی دارنداماملاقاتهای مردمی ایشان کم بوده وهروقت می ایند جز معدودی از اطرافیانش کسی رخصت دیدار وصحبت ندارد.وقت ملاقات ها هم فقط برای همان عده محدود است وآقای دکتر نیز به فرماندارش اعتماد زیادی دارند.انصافا فرماندار رحیمی هرچند همفکر تاجگردون است ولی درحد واندازه یک فرماندارفکری باتدبیر اصلاح طلب نبوده ونیست.رحیمی آنچنان قدم برمیداردکه انگار غیراز خودش کسی دیگری وجودندارد.شایسته فرماندارتاچگردون نیست که باکبروغرور راه برود وبامردم تندبرخوردکند.غرور بیش ازحد،دنبال رسانه ای شدن وسخنرانی کردن در هر محفل وجلسه ای،تندمزاجی وگاها پرخاشگری رابارها درچهره وبیان ایشان دیده ایم که این نقطه ضعف برای فرماندار تاجگردون است.واحساس میشود که تاجگردون از این ناحیه باید تجدیدنظری نماید.
حمید رضا رضایی
Germany
با سلام .من از دکتر تاجگردون و اهدافش از چندین ماه قبل از حضور در انتخابات اطلاع کامل دارم .از شما عزیزان عاجزانه درخواست دارم که اجازه دهید نماینده ملی مردم شریف گچساران و باشت بتوانند متفکرانه نسبت به مسایل سیاسی واداری دیارمان تصمیم بگیرند هر چند خود به مسایل اگاه تر هستند ونمیتوان نسبت به عزل ونصب خیلی زود تصمیم گرفت ومطمن هستم تمامی عزیزان همشهریم حق دارند نظراتشان را بیان کنند .گذشت زمان خیلی حرقها را خود ثابت خواهد کرد که احتیاجی به حرفها نخواهد بود. ممنون از لطف تمام همشهریانم و امید موفقیت روز افزون برای نماینده ملی و مردمی گچساران وباشت جناب دکتر حاج غلام تاجگردون.
دکترمارمی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون پارسال همین موقع پاساژ برکت توخیابان بلادیان کامل سوخت ده تاخانواده
کامل درامدشون از دست دادن شما که اطلاع داشتی براشون چکردی ؟ این
همه نامه نوشتن پیگیری کردن بدبختا یکیشون مرد
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون این مطلب را خطاب به شما می نویسم:
دلیل رضایت شما از دکتر محمودی چیست؟ تنها یک عملکرد مثبت ایشان را بگویید تا همه بدانند. اگر نمی دانید بدانید که دانشگاه آزاد از همه لحاظ در بدترین شرایط خود در کل تاریخش قرار دارد در حدی که در پرداخت حقوق کارکنان و اساتید خود به شدت درمانده است. اگر یک نفر و فقط یک نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه را که از ایشان رضایت دارند پیدا کردید لطفا به همه معرفی کنید. سوال من این است که آیا در گچساران واقعا نیرویی بهتر از این آقا وجود ندارد!!!؟ سوابق مدیریتی ایشان چیست !!؟ سوابق تحصیلی ایشان چیست!!؟ آیا در این شهر کسی که از یک دانش آموخته علوم تربیتی در هندوستان و با یک ترم معاونت دانشگاه یاسوج، قویتر باشد وجود ندارد.
اینها حرف های کسی است که 30 سال نه با شما بلکه با فکر شما در یک مسیر بوده و البته هزار حرف دیگر که از حوصله خارج است. و البته از روی دلسوزی و البته اگر گوش شنوایی باشد و البته !!!
با تشکر از شما و زحماتتان.
علی
Iran, Islamic Republic of
بهترین و باسواد ترین گزینه برای نفت دکتر غلامی است افسوس که مجموعع مدیریت فعلی علیه ایشان است
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر تاجگردون من کارمند دانشگاه ازاد گچساران هستم طرفدار شما این های که انتقاد می کنند از دکتر محمودی از مخالفین شما هستند واگرنه همه طرفداران شما در این دانشگاه جایگاه گرفتن خواهشمی کنم به عنوان یک طرفدارتان از دکتر محمودی حمایت کنید
دانشجو نفت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر تاجگردون عزیز و درود بر دکتر محمودی خدایش آدم کوچیک نظمی
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
همین که محمودی دانشگاه را از شر بی عدالتی که بعضی از کارمندان درقبال دانشجویان انجام می دادند پاک کردمثل ک ز در اموزش
مردعمل
Iran, Islamic Republic of
الح والانصاف سعید غلامی توانایی مدیریت برنفت را دارد.هرچندکه ایشان نمی پذیردولی ازتاج استدعا داریم دکترغلامی را مجاب به پذیرش این مسیولیت نماید.
محمودی برو
Iran, Islamic Republic of
شما چقدر ساده هستید این که آقای تاجگردون گفته محمودی و باورساد قوی هستند یعنی باورساد و محمودی رفتنی شدن و به زودی جا به جا میشن حالا نگاه کنید و میبیند که هر دوشون به زودی میرن
خامی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بی کفایت ترین و بی لیاقت ترین فرد برا تصدی شرکت نفت غلامیه.پول مملکت رو بریزی تو شکم یه کشور دیگه و بعدش یه مدرک دکترا بی ارزش پولی بگیری از مالزی که حتی تو ایران این مدرک رو قبول نداشته باشند به در خودش میخوره.بعد شرکت نفت به آقایان ربطی نداره که دم به دقیقه درباره ش اظهار نظر میکنند.لابد نامه هایی که برا بستگانشون روی شرکت نفت مینویسند از طرف باورساد رد میشه و منافعشون به چالش افتاده که به فکر زیراب زدن باورساد افتادن.لابد این کارها رو میکنن که دست آموز خودشو غلامی متصدی این امر بشه و افسارش در دستشوب اشه که افکارشو پیاده کنن.شما اگه بیل زن هستید به فکر وظایف و امورات خودت باش.رحیمی فرماندار گچساران رو هم باید رضایت داشته باشی چون افکار خودتو دنبال میکنه و به خودش اجازه اظهار نظر درباره همه چی رو میده که اصلا بهش ربطی نداره.نمایندگان گچساران چه قبلی و چه الان هیچ حقی به مردم ندارند و زمان انتخابات یاد مردم میکنند.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیر کبیر نفت دکتر غلا می پا ینده سر بلند با شید
اشنا
Iran, Islamic Republic of
این کامنتها روسعیدغلامی خودش میذاره که مدیرنفت بشه ازمدیریت فعلی غلامی هیچ کس راضی نیست.
خامی مرد باش
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند سعید غلامی یک سر و گردن از همه مدیران نفت بالاتراست.جناب خامی مرد باش وحقیفت رادلگو آیا کسب توانمند تر از دکتر غلامی داریم؟؟؟؟؟ لطفا به وجدان خود مراجعه کن البته اگر داشته باشی.
تحول فقط بادکتر سعید
Iran, Islamic Republic of
سعید غلامی مردی تمام نشدنی و خاری درچشم آدمهای سنتی و کوته فکر.
چماق لری
Iran, Islamic Republic of
سعید غلامی بازوی توانمند نظام و یک نفتی کامل و بهترین گزینه هدایت نفت.
همکلاسی قدیم
Iran, Islamic Republic of
سعید جان!!!
پیشاپیش مدیرعاملی جنابعالی را که فقط شایسته شماست تبریک عرض می نمایم.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
والا اگه ما تو شرکت نفتیم، هیچ چیز جز ادعای تو خالی از سعید غلامی هیچ کس ندیده.اولا که خود غلامی خواب مدیر عاملی رو هم نمیبینه .دوما به هیچ عنوان اقای تاجگردون همچین تصمیمی رو نداره چون خوب میدونه که اینکارش چقدر نارضایتی بدنبال داره.سوما برای مدیر عامل شدن باید فرد سابقه عملیاتی داشته باشه که غلامی نداره.
خیییییلی شانس بیاره با این همه شکایت و نارضایتی که دنبالش هست ،همین پستو ازش نگیرن که متمعنا در اینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.
غلامی جان در فکر مردم محروم گچساران باش .خدا رو هم در نظر بگیر.اگه این پستها موندگار بود به شما نمیرسید.
خداشناس
Iran, Islamic Republic of
انصافادکتر غلامی به دردمدیریت نفت نمی خوردچون شخصیت ایشان فقط برای مدیریت اشپزخانه نفت می خورد خدایی فقط یک برخورد با ایشان داشتم خیلی بچه گانه
جهانبخش
Iran, Islamic Republic of
آقایون از غلامی باسواد تر خیلی داریم در گچساران یکم این افق های دیدتون رو فراتر ببرید و به یک نامه دادن و فلانیو بردن سر کارو چمیدونم ماشین گذاشتن تو شرکت و خونه پارتی بازی گرفتن فک نکنید که بعد باهاتون مخالفت بشه و بیاین اینجا عقده هاتون رو خالی کنید و با غرض نظر بذارید یکم دلسورانه به شهرتون و شرکت نفت نگاه کنید .غلامی همین پستیم که داره زیادشه برادر .
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
چرا اسم غلامی و باورساد را درج میکنید ولی اسم اسدالله زمانی و غلامحسین فولادی که من نوشتم باید عزل شوند نه؟ واقعا که شما هم اهل مامله و زد و بند شدین کبنا
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمودی مدیر توانمندی است که کارنامه قابل قبولی دارد تنها عیبش تغییر ندادن معاونانش مخصوصا موسایی معاون آموزشی است که دارد چوب نارضایتی دانشجویان و مردم از آنها را می خورد
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد گچساران حسابی نیاز به داس و شاید هم کمباین دارد.
كارگران نفت
Iran, Islamic Republic of
آقايان كه نامشان را ذكر كرديد مي توانند نفت را آباد كنند چرا كه فعلا نفت را ازمون نمي خرند.شايد بتوانند دراين بين رياست بكنند تا خالي شوند........
حسودان به بهشت نمی روند
Iran, Islamic Republic of
آقایانی که روی حسادت وغرض شخصی ااز فرزند دلیر نفت انتقاد می کنید،
بدانید و آگاه باشید روند پیشرفت وتوسعه دکترغلامی باتمام قدرت ادامه خواهد داشت. واین سرباز نظام و ولایت که به اصرار کارشناسان و متخصصین نفتی و علاقه وعرق خودش در گچساران خدمت می کند همچنان تا ازبین بردن تمام بیعدالتی ها و باند بازی ها خواهد جنگید و ما نفتی ها باقدرت تر از همیشه حامی و پشتیبان این چهره فرهیخته و افتخار نظام هستیم.
شخصیت برخی افراد مغرض و بی وجدان در کامنت هایشان مشخص است.وشما همانهایی هستید که حاضرید منافع شخصی خود را داشته باشید ولی این شهر پیشرفت نکند.
دکتر غلامی یک چهره دانشگاهی و ستون مدیریت نفت است و نظام و وزارت نفت روی این جوان شجاع سرمایه گذاری کرده والان موقع بهره برداری از ایشان است.
ایشان بامطالعه ترین وبه روزترین مدیر وزارت نفت بوده و پیشنهادهای گرفتن پستهای بالا در وزارت نفت را بخاطر خدمت به شهر ومردم غیرتمند گچساران رد کرده است.اگر ایشان هم بخواهد برود ما نخواهیم گذاشت چرا که وجود این دانشمند نفتی بسیار ضروری است.
باعرض پوزش از همکاران باشرافت نفتی و خوانندگان کبنای محبوب.

یاحق
دوستان موافق و خالف لطفا نظر دهید
Iran, Islamic Republic of
عبدالرحیم رحیمی شایسته این پست نیست
او در این مدت فقط به دنبال یدک کشیدن نام فرماندار بودن بود
هر کسی می تواند خود را فرماندار معرفی کند و در جایگاه یک فرماندار دستور دهد
موی سفید دلیل بر باتجربگی انسان نیست
چه بسا کسانی که سن کمتری داشته باشند اما با هوش و زکاوت خود بتوانند در انتقال نیاز های مردم یک شهر به نماینده کمک کند
او تشنه شهرت است
او دلسوز مردم گچساران نیست
و فقط می خواهد با رسانه ای کردن خود بر شهرتش افزون کند
من با شناخت کامل از ایشان ، از عملکردشان راضی نیستم
و امیدوارم دکتر تاجگردون در انتخابشان تجدید نظر کنند
!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه لطف کنید رسالت خبر نگاری رو کامل بجا بیارید. از این به بعد لطفاَ یا نظر هر کسی رو کامل بزنید یا اگه میخواین قسمتیش رو حذف یا نقطه چین کنید، کلا اون نظر رو نزنید، فک کنم اینجوری بهتره. یا یه نظر کلا قابل زدنه یا نیست.
آرش کنارکوهی
Iran, Islamic Republic of
با عرض عذرخواهی از کاربرانی که در این مطلب دیدگاهی داشته اند؛ بعلت نقص فنی در سایت، دیدگاه هایی که امروز-شنبه-برای مطالب ارسال شده حذف گردیده است.
ناناس
Iran, Islamic Republic of
خطاب به دوستان< دکتر غلامی ازافتخارات گچساران میباشد ونظرات منفی ازجیره خواران آقای باورساد میباشن کور شود چشم حسود
حشمت رضایی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون از شما بعید است درباره شخصی که نه لیاقت مدیریت یک سوپر مارکت را دارد تعریف و تمجید کنید منظورم اقای محمودی است چون اقای محمودی افکارش مانند نظریه ... می باشد
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1