تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۶۰۱۰۲

لیگ یک 12 مهر آغاز می شود، 7 تیم سقوط می کنند

۰
کبنا ؛ 
فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری لیگ یک  کشور در خصوص شروع بازی ها گفت: فصل جدید لیگ یک 5 شهریور قرعه کشی می شود. از 10 شهریور بازی های جام حذفی شروع خواهد شد و از 26 شهریور تیم های لیگ یکی و لیگ دویی درگیر بازی های جام حذفی خواهند شد. هم چنین 12 مهر رسماً بازی های لیگ یک استارت می خورد و بعد از برگزاری دو هفته از بازی ها تیم های دسته اولی 24 و 25 مهر دوباره درگیر بازی های جام حذفی خواهند شد.
فریبرز محمود زاده در پاسخ به این سوال که تعداد صعود و سقوط در فصل آتی به چه صورت خواهد بود گفت: 2 تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و برنده تیم های دوم هم در مرحله پلی آف با تیم چهاردهم لیگ برتر مسابقه خواهد داد دقیقا عین فصل گذشته اما طرحی در دست اجراء که تعداد تیم های سقوط کننده را به 7 تیم کاهش خواهد داد. بر اساس این طرح که اگر مصوب شود سه تیم از هر گروه به دسته پایین تر سقوط می کنند و تیم های نهم هر گروه باهم مسابقه می دهند و تیم برنده در جدول بازی های باقی خواهد ماند. در عوض تعداد تیم های صعود کننده از لیگ 2 به لیگ یک به سه تیم کاهش خواهد یافت تا تعداد تیم های شرکت کننده در دسته اول به 20 تیم کاهش یابد.
مسئول برگزاری لیگ یک کشور در مورد عدم حضور بازیکنان خارجی در لیگ یک گفت: این قانون پایدار است. هم چنین تیم های دسته اولی می بایست همانند تیم های لیگ برتری تیم ببندند. به واقع قوانین آئین نامه ای لیگ برتر در لیگ یک اعمال خواهد شد. به طور مثال هر تیم تنها از 18 بازیکن بزرگسال در ترکیب خود سود خواهد برد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1