تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۶۰۰۴۵

رئیس کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی انتخاب شد

۴
۰
کبنا ؛جلسه کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی متشکل از بسیجیان ارگان‌ها و نهادهای مختلف برگزار شد. این جلسه که به منظور اهداف و برنامه‌های کارگروه سلامت، آشنایی اعضا و انتخاب رئیس و نایب رئیس برگزار شد.
براساس رأی اعضا کیان دهراب‌پور به عنوان رئیس کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی معرفی و مسعود بهشتی به عنوان جانشین رئیس انتخاب شد.
دهراب‌پور در جمع اعضای اظهار کرد: کارگروه سلامت کارگروهی بسیجی بوده که از اقشار مختلف بسیج گزینش و معرفی شدند.
وی با تأکید بر اینکه کارگروه سلامت بسیار مهم بوده و باید اعضا به صورت جد و مستمر در جلسات حضور یابند، گفت: تعریف سلامت از نظر سازمان بهداشت جهانی عبارت است از رفاه کامل جسمی و روحی است.
دهراب‌پور، سلامت را محور توسعه پایدار عنوان کرد و گفت: اگر جامعه‌ای سالم داشته باشیم می‌توان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر فردی در توسعه و ارتقاء جامعه استفاده کرد.
رئیس کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید به اعضا اظهار کرد: باید ایده‌پرداز باشیم و با توجه به وسعت مقوله سلامت باید پیشنهادات مناسبی را در این کارگروه برای رفع مشکلات و معضلات بهداشتی و درمانی داشته باشیم.
این مسئول بهداشت را مقدم بر درمان دانست و گفت: اهمیت دادن به بهداشت خود عاملی مهم در کاهش بار هزینه‌های درمانی بوده که باید امر پیشگیری در هر زمینه‌ای لحاظ شود.
وی، گذری به فعالیت‌های بهداشتی و درمانی اجرایی شده در کهگیلویه و بویراحمد زد و گفت: راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه مارگون در شهریورماه سال 90، مهرماه 91 بیمارستان صحرایی در لوداب و آذرماه 92 در قلعه‌دختر کهگیلویه از فعالیت‌های چند سال اخیر در این حوزه است.
دهراب‌پور با تاکید بر اینکه برنامه‌ داریم چهارمین بیمارستان صحرایی را راه‌اندازی کنیم، گفت: در سال جاری برنامه‌های بهداشتی و درمانی چشم پزشکی خوبی در منطقه دیشموک اجرا شد.
رئیس کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های سلامت در سطح کشور اشاره کرد و گفت: طرح تحول سلامت مهمترین برنامه سلامت دولت بوده که در حال اجرا است.
این مسئول هدف اصلی اجرای طرح تحول سلامت را کاهش بار هزینه درمانی بیماران عنوان کرد و گفت: بیمارستان‌ها موظف هستند که به محض پذیرش بیمار خدمات مورد نیاز را به بیمار ارائه کنند به گونه‌ای که نیاز به وجود همراه بیمار نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این هم یک پست دیگر برای آقا کیان دهراب پور ، دیگه کافیته
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
دکتر دهراب پور انسان شریفی است و درست است که اصولگرایی تندرو است ولی خدمت به مردم را سرلوحه قرار داده اند و مسایل سیاسی را در امر کارشان دخیل نداد ه اند .
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
. دکتر دهراب پور انسان شریفی است و درست است که اصولگرایی تندرو است ولی خدمت به مردم را سرلوحه قرار داده اند و مسایل سیاسی را در امر کارشان دخیل نداد ه اند .
یاور
Malaysia
سلام بر ایران و ایرانیان.
دوست عزیز جناب ... ایا به راستی معنای سیر شدن را در علم پزشکی می دانید. می توانم بپرسم کی و چه وقت از این عناوین و القاب سیر می شوید و میدان را برای جوانان دیگر باز می گذاربد. شما چه وقت می خواهید و می توانید این عناوین را مدیریت کنید. ایا شبانه روز بیش از 24 ساعت شده است؟؟؟ به خدا پنها ببریم و بخاهیم که باطنمان را همچون ظاهرمان بگرداند . نمی دانم چرا بعضی از اقایان اینقدر میز ریاست را دوست دارند در حالی که سطخ خدمات رسانی و فعالیت انفرادی در پشت این میز به حداقل می رسد.
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
1