تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۵۹۹۰۹

هیچ‌گاه به هدایت‌خواه توهین نکردم/ زارعی و خادمی سرمایه‌ استان هستند

۸
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه پیام‌نور یاسوج گفت: تخریب نیروهای توانمند بومی به منزله خودزنی و ممانعت از فعالیت آنها در استان کهگیلویه و بویراحمد است که با این شرایط دیگر کسی حاضر به فعالیت در این استان نیست.KHADMI
روح‌الله دانش‌پایه در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج از مجهز کردن آزمایشگاه دانشگاه پیام‌نور به وسایل و تجهیزات لازم خبر داد و گفت: پروژه مهم سایت اداری دانشگاه پیام‌نور واحد یاسوج در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
دانش‌پایه با بیان اینکه این پروژه یکی از مهمترین فعالیت‌های عمرانی دانشگاه پیام‌نور در یاسوج است، اظهار کرد: این سایت اداری ساختار کاملاً دانشگاهی دارد و در این فضا تمام تجهیزات و امکانات بر اساس یک نگاه علمی و آکادمیکی در نظر گرفته شده است.
*پیام‌نور یاسوج 80 رشته تحصیلی دارد
رئیس دانشگاه پیام‌نور یاسوج گفت: در این دانشگاه در 80 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشجو پذیریش می کنیم که دانشجویان در برخی از این رشته‌ها بر اساس آزمون و برخی بر اساس سوابق تحصیلی پذیریش می‌شوند.
دانش‌پایه با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور واحد یاسوج شش هزار دانشجو دارد، اضافه کرد: از تعداد 80 رشته آموزشی در این واحد دانشگاهی، دانشجویان در 25 رشته تحصیلی بر اساس آزمون و مابقی بر اساس سوابق تحصیلی پذیریش می‌شوند.
وی رشته‌های روانشناسی، حقوق، معماری و شهرسازی را از رشته‌های پرطرفدار در بین داوطلبان دانشگاه دانست و افزود: دانشجویان در این رشته‌ها به دو شیوه با آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیریش می‌شوند.
ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان پیام‌نور یاسوج
رئیس دانشگاه پیام نور یاسوج به موضوع امور رفاهی دانشجویان گریزی زد و اظهار داشت: مدیریت این واحد دانشگاهی به دنبال این است که 60 درصد مشکلات رفاهی، ایاب و ذهاب را از دوش دانشجویان بر دارد و در این راستا اقدامات خوبی انجام گرفته است.
دانش‌پایه گفت: با صحبت‌های که با مسئولان اتوبوسرانی شده 12 دستگاه اتوبوس به سرویس‌های آمد و رفت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور یاسوج اضافه شد.
وی با بیان اینکه این تعداد وسیله نقلیه جوابگو دانشجویان است، تصریح کرد: شش هزار دانشجوی فعال داریم و از نظر آموزشی فضای دانشگاه جوابگو این تعداد دانشجو است.
این مسئول با بیان اینکه امسال برای اولین بار سیستم برنامه‌ریزی آموزشی سهبا در دانشگاه پیام‌نور یاسوج راه‌اندازی شد، اظهار کرد: امسال بر خلاف سال‌های گذشته برنامه‌ریزی آموزشی دانشجویان مشخص و دقیق صورت گرفته بطوریکه که قبل از اخذ درس توسط دانشجویان در زمان انتخاب واحد کلاس درس، نام استاد و فضای آن تعریف شده است.
دانش‌پایه با تاکید بر اینکه اطلاعات جامع آموزشی در بدو انتخاب واحد در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، یادآور شد: برنامه‌های رفاهی خوبی را برای دانشجویان از جمله دادن تسهیلات و دادن خوابگاه‌های نوساز و با کیفیت از مهمترین کارهای رفاهی این دانشگاه است.
وی با انتقاد از وضعیت خوابگاه‌های پیام‌نور در سال‌های گذشته، گفت: خوابگاه‌ها در گذشته از کیفیت پایین برخوردار بودند و در محل مناسبی واقع نشده بود، لذا امسال به منظور رفاه حال دانشجویان خوابگاهی نوساز در یک مکان مناسب تدارک دیده شد.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور یاسوج 35 نفر عضو هئیت علمی دارد، افزود: از طریق سامانه جذب هئیت علمی سازمان مرکزی پیام‌نور کشور برای سال تحصیلی جدید چندین عضو هئیت علمی به کادر هئیت علمی این دانشگاه اضافه می‌شود.
وی ادامه داد: کادر اعضای هئیت علمی دانشگاه پیام‌نور یاسوج هنوز تکمیل نشده است و در حال حاضر از اساتید و اعضای هئیت علمی سایر دانشگاه‌های استان استفاده می‌کنیم.
رئیس دانشگاه پیام‌نور یاسوج گفت: امسال کرسی‌های آزاد اندیشی را بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های نظام را با حضور افراد برجسته علمی و فرهنگی کشور برگزار می‌کنیم.
تخریب نیروهای توانمند استان به منزله ممانعت از فعالیت
دانش‌پایه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید مسائل سیاسی و جناحی در دانشگاه‌ها کمرنگ شوند و بحث‌های جناحی را در امورات دانشگاه‌ دخالت ندهیم، اظهار داشت: برخی از حرف‌های که از جانب این حقیر در بعضی رسانه‌ها مطرح شده، دروغ است و بنده آنها را تکذیب می‌کنم.
رئیس دانشگاه پیام‌نور یاسوج با نام بردن از ستار هدایت‌خواه، غلام‌محمد زارعی و موسی خادمی گفت: اینها از سرمایه‌های این استان هستند و تخریب این نیروها در واقع چهره علمی دانشگاه‌ها را خدشه‌دار می‌کند.
دانش‌پایه با بیان اینکه هیچ‌گاه به هدایت‌خواه توهین نکردم، یادآور شد: اگر نیروهای فرهیخته، علمی و دانشگاهی و توانمند کهگیلویه و بویراحمد تخریب شوند، فردا دیگر نباید منتظر باشیم که کسی بیاید و در این استان و خدمت کند.
وی تاکید کرد: اگر نیروی‌های شایسته بومی را تخریب کنیم، به منزله خودزنی و سنگ‌اندازی در جلوی پای‌ آنها در مسیر خدمت و تلاش به استان کهگیلویه و بویراحمد است و با این شرایط دیگر کسی حاضر به فعالیت در این استان نیست و از فردای همان روز باید منتظر تخریب خودمان نیز باشیم.
دانش‌پایه گفت: از تمام نیروهای باتجربه، توانمند، علمی که اطلاعات مفید در اختیار دانشجویان می‌دهند و مورد تأئید نظام هستند، برای حضور در دانشگاه پیام‌نور یاسوج و در جمع دانشجویان استقبال می‌کنیم
وی  تصریح کرد: به هیچ‌عنوان حرف‌های که در برخی رسانه‌ها از جانب من مطرح شده را نزدم و آنها را شدیداً تکذیب می‌کنم.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درودوهزاران درودبرستارهدايتخواه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام سایت ..وخبرنما همانموقع هم پیش بینی چنین روزی را کرده بود واعلام نموده که به زودی محافظه کار بودن دانش پایه مشخص می شود حالا که فهمیدی هدایت خواه درانتخابات شرکت می کند تغییر موضع دادی بنازم به خبر نما و سایت استان که یک ماه پیش این تحلیل را انجام داد چرا الان تکذیب می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حاج زارع بایستی این افراد را از مدیریت خلع کند
حالا اصلاح طلبی یا اصولگرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جاودان
Iran, Islamic Republic of
واقعا خجالت نمی کشی چرا تغییر چهره میدهی تو برای پست دست به هر عملی میزنی
12
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ها! اما کاش کمی به جایگاه خودت نگاه کنی بعد اظهار نظر کنی! اصلا مگه کی هستی؟
موسوی منش
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر دانش پایه ازمدیران خوشنام ومتعهد هستند که هیچ وقت دنبال تخریب نبوده ونیستند چراکه جایگاه علمی وازهمه بالاتر جایگاه اصالت خانوادگی ایشان اجازه نخواهد دادکه خود ودانشگاه را وارد مسایل حاشیه ای کند.ویقین دارم با درایت وتوان وتخصص بالای مدیریتی خود واستفاده از نیروهای کارآمد وبا انگیزه دانشگاه را که دارای یک سری مشکلات عدیده است به جایگاه اصلی که در خور وشأن فرزندان این اسنات هست به سرمنزل مقصودخواهد رسانید
الله اعلم
United States
ایشون فک کنم اقای رحمانی هستند
رستوران صوفی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم شماها از مناطق محروم پا می شید و به شهر می آیید و بیش از اندازه محافظه کاری می کنید البته پیام نور از ریشه مشکل داره و انتخاب اول زارع درست نبود چون رئیس استان هم مثل شما محافظه کار است خواهشا دورو نباشید..
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر دانش پایه این انسان خوب متعهد ومتخصص وکاربلد انصافا یکی ازنیروهای مومن خوب وتوانمندپیام نور می باشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1