تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۵۹۹۰۲

تقدیر استاندار از کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد

۶
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه کتابخانه عمومی دولت‌آباد در هفته کتاب آبان‌ماه سال جاری تکمیل و افتتاح می‌شود.ghorbanivostandar
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز سرپرست اداره‎‌‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با موسی خادمی استاندار این استان دیدار و پیرامون مسائل کتابخانه‌های عمومی مباحثی را مطرح کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های سرپرست کتابخانه‌های عمومی برای رفع مشکلات کتابخانه‌های عمومی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مدت کوتاه مسئولیتش، اظهار کرد: کتابخانه‌ عمومی دولت‌آباد از پروژه‌های خوب حوزه کتاب است.
موسی خادمی در ادامه گفت: اعتبارات لازم را برای تکمیل و افتتاح این پروژه تخصیص می‌دهیم و سعی می‌کنیم که پروژه کتابخانه عمومی دولت‌آباد هفته کتاب در آبان ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.
خادمی اضافه کرد: کتابخانه دولت‌آباد در جذب و علاقمندی جوانان به کتاب و کتابخوانی نقش بسزایی می‌تواند داشته باشد و از این رو اهمیت بسیار بالای دارد.
زینب قربانی سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با استاندار این استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود به بیان مشکلات کتابخانه‌های عمومی در برخی از زمینه‌ها از جمله کمبود اعتبارات پرداخت و اظهار داشت: کتابخانه‌ عمومی دولت‌آباد یاسوج با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی از مهمترین پروژه‌های این اداره‌کل است.
قربانی ادامه داد: با افتتاح این کتابخانه بخش عظیمی از مناطق شهر یاسوج را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
وی افزود: در کتابخانه دولت‌آباد تمام خدمات کتاب و کتابخوانی به شهروندان یاسوجی ارائه داده می‌شود.
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: کتابخانه عمومی دولت آباد با پیشرفت 95 درصدی به اعتبار بالغ بر 50 میلیون تومان جهت تکمیل کارهای نهایی و بهره‌برداری از آن نیاز دارد.
قربانی افزود: کار دیوارکشی و انشعابات این کتابخانه باقی مانده که امید داریم مسئولان بویژه استاندار دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یاری کنند.
این مسئول در ادامه به وضعیت قدیمی‌ترین کتابخانه عمومی یاسوج اشاره کرد و افزود: راه عبور کتابخانه عمومی امام علی(ع) یاسوج مسدود شده که باید با رایزنی با مالکان منازل و زمین‌های اطراف این کتابخانه چاره‌ای برای خارج شدن کتابخانه عمومی امام علی(ع) یاسوج از بن بست اندیشیده شود.
قربانی به بدهکاری شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و افزود: برخی از شهرداری‌ها از جمله شهرداری یاسوج مبلغی از سهم نیم درصد این اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی را پرداخت کردند که انتظار می‌رود شهرداری‌ها در این خصوص ما را بیشتر همکاری کنند.
وی در ادامه از ثبت‌نام رایگان کارمندان دولت در هفته دولت برای عضویت در کتابخانه‌های عمومی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: از آغاز هفته دولت تا پایان این هفته از کارمندان دولت به صورت رایگان برای عضویت در کتابخانه‌های عمومی ثبت‌نام به عمل می‌آید.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
استاندار تلاش زيادي براي حل مشكل كتابخانه هاي استان دارد
براي ايشان و برنامه هاي ايشان در حوزه كتابخانه هاي استان آرزوي توفيق داريم
ولي يه كمي هم به فكر عمران آبادي شهر ها و روستاها داشته باش
انجمن کتابداران
United Arab Emirates
جای تقدیر تشکردارد از سرکار خانم قربانی که این همه به فکر مشکلات کتابخانه ها استان می باشد
رحیم
Iran, Islamic Republic of
پیروز و سربلند باشی.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مشخصه که هر روز یک خبر از کتابخانه و فعالیتهای سرکارخانم قربانی درج می شود این یک نشان از پشت پرده رسانه ها در خصوص حمایت از ایشان است
تقوی
United States
خانم قربانی فردی توانمند و برنامه ریز و انرژیک است.او مناسبترین گزینه برای این مسئولیت بود. امیدواریم با کمک استاندار محبوب بتواند توفیق فراوانی حاصل کند.تلاشهای شبانه روزی اش قابل تحسین است.
علی زمون
Iran, Islamic Republic of
کی کتاب ایخونه؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1