تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۵۹۸۹۹

بازدید مسئولان از پروژه رینگ مخازن دوگنبدان

۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از بازدید مسئولان کشوری و استانی از مخازن آب در دست بهره‌برداری و پروژه رینگ مخازن شهر دوگنبدان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز علی لطفی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تشریح سفر معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت آب منطقه‌ای کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در این بازدید قانع معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری، روستایی، آب منطقه‌ای و جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری، روستایی و آب منطقه‌ای استان از پروژه رینگ مخازن شهر دوگنبدان بازدید کردند.
لطفی افزود: این مسئول کشوری خواستار هرچه سریعتر اجرائی شدن طرح رینگ مخازن دوگنبدان و تله‌ متری در تأسیسات مورد نظر شد.
وی اظهار کرد: همچنین مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای از پروژه مخازن طالقانی و دانشگاه آزاد بازدید کردند و مباحثی پیرامون مسیر ارتباطی این دو پروژه انجام گرفت.
لطفی در ادامه با ارائه توضیحاتی در خصوص طرح اجرای رینگ مخازن، بیان کرد: این طرح تاپایان سال 93 اجرایی و آماده بهره‌برداری خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با هماهنگی که بین شرکت‌های آب و فاضلاب  صورت گرفته است این طرح هرچه سریعتر وارد مدار بهره‌برداری قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: اسناد مناقصه، انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی پروژه رینگ مخازن شهر دوگنبدان ظرف یک ماه آینده از طریق آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری و عملیاتی خواهد شد.
لطفی در ادامه گفت: در این طرح مخازن 500 مترمکعبی تعادلی موجود در خط انتقال محرم به مخازن دانشگاه آزاد و پانصد دستگاه رینگ خواهد شد و حدود 10 کیلومتر لوله فولادی به قطر 300 میلی‌متر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1